4. leht 7-st
Postitatud: N Juun 18, 2009 6:00 pm
Postitas Stupiduser
garfield kirjutas:Kui asja rangelt edasi ajada, siis võix ju regelementi sisse viia punkti, et võistlejad on KOHUSTATUD hättasattunud kaasvõistlejaid abistama igal võimalikul moel. Seega kui on vaja tosooli vm. näiteks ca 20 km kauguselt tuua, siis abistav meeskond x sõidab sinna ja toob....mitte vintsman ei jookse 20km kaugusele, kuna kõrvalise abi kasutamine on keelatud.
Tegelikkuses kasutatakse abi ju nagunii ja kaasvõistlejad on ka võimaluste piires alati aidanud....
Väga loll reegel oleks
Iga järjekordse järjekordselt ära lõhutud Chero pärast pannakse võistlus seisma?
Teisalt pole masinat enne võistlust remontida- küll kaasvõistlejad peavad selle rajal ära parandama.

Postitatud: N Juun 18, 2009 9:43 pm
Postitas Vahur
Tõsiselt abivajavat kaasvõistlejat või tema liikurit vaevalt et keegi kaasvõistlejatest abita jätab(nt vältimatu med.abi või kummuli sõiduk).See vast nagu kirjutamata reegel.
Lugesin igaks juhuks karistusi ja jäi silma see et puuks loetakse tavapärase 50mm+ asemel 150+ läbimõõduga isendeid(sellised juba ilma suure hoota järgi juba ei anna).
Küsimust tekitas LE rikkumine avalikel teedel-kas nt ülesõidul saadud lihtmenetlusotsus valesti parkimise/turvavööta sõidu või tulede mittekasutamise eest -võib tuua kaasa võistlustelt kõrvaldamise?Ja kuidas seda kontrollitakse juhul kui võistleja protokolliga korraldajate juurde lehvitama ei lähe?Kas kõik võistluspiirkonnas liiklevad patrullid teevad iga päev korraldajatele operatiivselt kokkuvõtte?
Teen ka väikse ettepaneku juhedi punkt 8.4 sõnastusse lisada mõned ja/või kohad(komade asemele) ja infotahvli jutu.Iseenesest punkt 13.2 tumedalt trükitud osa välistab erinevad arusaamad aga selleks et kõik oleks JOKK peaks briifing olema võistkonna esindajale olema kohustuslik.Parandage mind kui eksisin.
Postitatud: R Juun 19, 2009 10:22 am
Postitas Neuser
Vahur kirjutas:Lugesin igaks juhuks karistusi ja jäi silma see et puuks loetakse tavapärase 50mm+ asemel 150+ läbimõõduga isendeid(sellised juba ilma suure hoota järgi juba ei anna).
Küsimust tekitas LE rikkumine avalikel teedel-kas nt ülesõidul saadud lihtmenetlusotsus valesti parkimise/turvavööta sõidu või tulede mittekasutamise eest -võib tuua kaasa võistlustelt kõrvaldamise?Ja kuidas seda kontrollitakse juhul kui võistleja protokolliga korraldajate juurde lehvitama ei lähe?Kas kõik võistluspiirkonnas liiklevad patrullid teevad iga päev korraldajatele operatiivselt kokkuvõtte?
Kas puu langetamiseks peetakse ka vintsimisel tehtud apskas ja puu kaldub mingi nurga alla?
Need LE rikkumised võiks olla jah natuke täpsemalt määratletud. Piisaks vast kiirusepiirangust ja märkide eiramisest, sest ka porise autoga liiklemine avalikel teedel on ju rikkumine ja karistatav. Ka ole välistatud, et sinna kanti sattub mõni "hulkuv" patrull kes ei tea võistlustest ööd ega mütsi ja teeb protokolli katkise tule jne. eest. (nii juhtus endaga Kukepeal).
Postitatud: L Juun 20, 2009 12:48 am
Postitas Arto
Tere taas!
Olen metsast jälle kord paariks päevaks välja pääsenud ning prooviks siis kiirelt vastata tekkinud küsimustele ja/või aruteludele:
- ametliku info osas lisame bülletäniga kõikjale ja/võid
- kõrvaline abi on see kui võistkond istub kännu otsas ning tehniline tiim remondib autot, seega kuna kogu alal kontrolli ei suuda me garanteerida siis "tosooli" võib "kõrvaline kodanik" tuua lähima rajapunktini mis ei jää võistlusalasse, edasi võiks ikka võistkond ise toimetada.
- mittemingisuguseid mittevõistlusmasinaid ei taha näha võistlusalal
- politseiga on meil tõesti kokkulepe, "suvalisi" ei tohiks olla
- tuled peavad põlema peale iga lisakatset, seda kontrollib meie tehniline meeskond!
Lisaks on olnud telefoneerimisi mis puudutavad Turist klassi
- täiendame bülletäniga, Turist masin, millel on vints ja kaasas puukaitsevöö ei pruugi olla varustatud latttungrauaga.
Postitatud: P Juun 21, 2009 9:48 pm
Postitas garfield
Stupiduser kirjutas:garfield kirjutas:Kui asja rangelt edasi ajada, siis võix ju regelementi sisse viia punkti, et võistlejad on KOHUSTATUD hättasattunud kaasvõistlejaid abistama igal võimalikul moel. Seega kui on vaja tosooli vm. näiteks ca 20 km kauguselt tuua, siis abistav meeskond x sõidab sinna ja toob....mitte vintsman ei jookse 20km kaugusele, kuna kõrvalise abi kasutamine on keelatud.
Tegelikkuses kasutatakse abi ju nagunii ja kaasvõistlejad on ka võimaluste piires alati aidanud....
Väga loll reegel oleks
Iga järjekordse järjekordselt ära lõhutud Chero pärast pannakse võistlus seisma?
Teisalt pole masinat enne võistlust remontida- küll kaasvõistlejad peavad selle rajal ära parandama.

SEDA MA JU RÄÄGINGI, ET NII VÕIB REEGLITEGA JU LOLLIX MINNA!
Mis ei tähenda mitte seda, et reegleid vaja polex.
Postitatud: P Juun 21, 2009 10:19 pm
Postitas Praks1
Postitatud: E Juun 22, 2009 2:07 pm
Postitas Stupiduser
garfield kirjutas:Stupiduser kirjutas:garfield kirjutas:Kui asja rangelt edasi ajada, siis võix ju regelementi sisse viia punkti, et võistlejad on KOHUSTATUD hättasattunud kaasvõistlejaid abistama igal võimalikul moel. Seega kui on vaja tosooli vm. näiteks ca 20 km kauguselt tuua, siis abistav meeskond x sõidab sinna ja toob....mitte vintsman ei jookse 20km kaugusele, kuna kõrvalise abi kasutamine on keelatud.
Tegelikkuses kasutatakse abi ju nagunii ja kaasvõistlejad on ka võimaluste piires alati aidanud....
Väga loll reegel oleks
Iga järjekordse järjekordselt ära lõhutud Chero pärast pannakse võistlus seisma?
Teisalt pole masinat enne võistlust remontida- küll kaasvõistlejad peavad selle rajal ära parandama.

SEDA MA JU RÄÄGINGI, ET NII VÕIB REEGLITEGA JU LOLLIX MINNA!
Mis ei tähenda mitte seda, et reegleid vaja polex.
Jah, aga pretsedent on olemas: selline reegel oli mingil Alansi Naistesõidu etapil juba olemas.
Meie naistetiim oli suht murelik, et peab hakkama ette teada katkiseid konkurentide masinaid remontima
Mis puutub Arto toodud vastustesse siis on need minu meelest väga mõistlikud.
Postitatud: K Juun 24, 2009 11:45 pm
Postitas Movistar
Juba mitmendat päeva ei saa EAL lehele sisse.
27-ndal lõppeb regamine kuid info on lukus.
Postitatud: N Juun 25, 2009 11:30 am
Postitas Arto
Nüüd peaks jälle toimima!
Postitatud: N Juun 25, 2009 11:32 am
Postitas Arto
Mandaadi töö kiiremaks korraldamiseks palun saata sportklasside võistlejatel e-postile
abisysteemid@email.ee võiskonna liikmete T-särgi numbrid!
Postitatud: N Juun 25, 2009 9:58 pm
Postitas JustOlesya
Kusimus turizmi klassi registrerimine kuidas tehakse ? Ja kui ni sama vatama minna millal parem ja mingid koordinadid kus see koht on ?
Postitatud: N Juun 25, 2009 10:55 pm
Postitas pets9555
Tere
Ole nüüd tubli ja registreeri sellel lehel:
http://register.4x4.ee/?&menuid=4 . Seejärel registreeru võistlustele, pane kirja auto ja meeskond.
Asukohaks on Kõpu asule Viljandist ca 20 km. Pärnu poole sõita.
Terv. Pets
Postitatud: N Juun 25, 2009 11:01 pm
Postitas Arto
JustOlesya kirjutas:Kusimus turizmi klassi registrerimine kuidas tehakse ? Ja kui ni sama vatama minna millal parem ja mingid koordinadid kus see koht on ?
Nagu eelkõneleja viitas on registreerimine
eal.4x4.ee
Pealtvaatajatele tulevad müüki infolehed Kõpu kauplusesse, Kõpu aleviku keskuses.
Postitatud: R Juun 26, 2009 12:37 am
Postitas Arto
Lõpuks olen suutnud kokku koguda kogu info mis soovisin tuua Teieni võistlejad, et saaksite meenutada/tutvuda vanade aegadega.
www.suvesoit.ee
Postitatud: R Juun 26, 2009 4:10 pm
Postitas taxopets
Kui tulla (pealtvaatajana) karavaniga siis mis on laagripaiga tasu ning kas saab ka elektrit?Kas neid infolehti kuidagi varem ei saaks osta.Jube paha on esmakordsena ilma igasuguse plaanita kohale saabuda
Samaga uuriks kas oleks veel huvilisi kes tahaks ühineda ja ühe autoga minna ning karavani kasutada?Loomulikult jagaksime ka kulusid.Esialgne plaan oleks kohal olla 3-4 juuli.