4. leht 6-st

Postitatud: E Mai 16, 2005 1:40 pm
Postitas Thea
:P ..naeran südamest...bööö...sõna 'raud' on mul üldmõiste..nagu ka sõna 'jubin'....nii et... stiilne raud... mmm...milline ahvatlus joones :P

Postitatud: K Mai 18, 2005 7:24 am
Postitas prr
millise LR-i siis valisid?

Postitatud: K Mai 18, 2005 7:55 pm
Postitas Thea
prr kirjutas:millise LR-i siis valisid?
Oota nati, mul tehing alles pooleli ja netist ta pilt maas...aga muidu LR Discovery 2,5D..aasta 1996...väga korralik ja ilus asi...Mitte ainult minu kui võhiku hinnang:) Vaid loomulikult kasutasin ära teie poolt pakutud võimalusi...teie ärakasutamiseks:) Minu tänud :)

Postitatud: N Mai 19, 2005 11:21 pm
Postitas GC
Tundub, et Theale meeldib meestega masinatest rääkida.

Postitatud: E Mai 23, 2005 8:19 am
Postitas daffid
[quote="Thea"][quote="prr"]millise LR-i siis valisid?[/quote]

Oota nati, mul tehing alles pooleli ja netist ta pilt maas...aga muidu LR Discovery 2,5D..aasta 1996...väga korralik ja ilus asi...Mitte ainult minu kui võhiku hinnang:) Vaid loomulikult kasutasin ära teie poolt pakutud võimalusi...teie ärakasutamiseks:) Minu tänud :)[/quote]

Disco on hea. Kahjuks ei ole tal head mootorivarianti. 2.5 D ilma turbota ei liigu, ja 3.5 Bensiini ei armasta rahakott (v2hemalt minu rahakott on kyll Disco tankimise ajal väga pahane).

Tegelikult isegi t2itsa huvitaks palju 2.5D kytet v6tab.. ehk mul oleks ka seda konet vaja ;) Bensukas võtab hetkel 16L/100km, 80% maanteesõit. Ja see on peale mõningast remonti, enne rapsas 25..

daff

Postitatud: E Mai 23, 2005 9:18 am
Postitas jr
Daff...pane gaas peale. Tuttav pani LandCruiseri 4.7 R6 mootorile gaasi peale ja tulemus on hea. Samapalju gaasi kui bensu, ehk siis 16L/100km peale. Gaas on 4.40-4.90. Matemaatikat tee ise.

Postitatud: E Mai 23, 2005 9:57 am
Postitas Landy
daffid kirjutas: Disco on hea. Kahjuks ei ole tal head mootorivarianti. 2.5 D ilma turbota ei liigu, ja 3.5 Bensiini ei armasta rahakott (v2hemalt minu rahakott on kyll Disco tankimise ajal väga pahane).

Tegelikult isegi t2itsa huvitaks palju 2.5D kytet v6tab.. ehk mul oleks ka seda konet vaja ;) Bensukas võtab hetkel 16L/100km, 80% maanteesõit. Ja see on peale mõningast remonti, enne rapsas 25..

daff
Kuna Thea ei tea masinast eriti palju, siis täpsustus - peal 300Tdi mootor, seega rammu jagub. 300 tdi peaks (paberite järgi) saama kesmiselt 10L/100km. Linnas veidi rohkem, maanteel vähem. Õhtul võin täpsed numbrid välja otsida ja siia lisada.
Tegu väga vastupidava ja hinnatud mootoriga.

Postitatud: E Mai 23, 2005 10:29 am
Postitas Thea
/* to daffid
Tegelikult isegi t2itsa huvitaks palju 2.5D kytet v6tab.. ehk mul oleks ka seda konet vaja ;) Bensukas võtab hetkel 16L/100km, 80% maanteesõit. Ja see on peale mõningast remonti, enne rapsas 25..
*/

Usaldagem inimest, eksjuu...eelmise ehk veel kehtiva omaniku andmete järgi
maanteel 9
linn 11

Mu tehing kinni notarite aegades.... seega täpsemat infot veel pole...

Postitatud: E Mai 23, 2005 10:35 am
Postitas Thea
:) :)

tänud Landy....

Postitatud: E Mai 23, 2005 10:39 am
Postitas Alex
jr kirjutas:Daff...pane gaas peale. Tuttav pani LandCruiseri 4.7 R6 mootorile gaasi peale ja tulemus on hea. Samapalju gaasi kui bensu, ehk siis 16L/100km peale. Gaas on 4.40-4.90. Matemaatikat tee ise.
kus kohast sellise hinnaga gaasi saab???
mina maksan hetkel küll gaasi eest 6.90 ja kõigis pealinna tanklates on ta sellise hinnaga

Postitatud: E Mai 23, 2005 11:27 am
Postitas jr
Alex kirjutas:
jr kirjutas:Daff...pane gaas peale. Tuttav pani LandCruiseri 4.7 R6 mootorile gaasi peale ja tulemus on hea. Samapalju gaasi kui bensu, ehk siis 16L/100km peale. Gaas on 4.40-4.90. Matemaatikat tee ise.
kus kohast sellise hinnaga gaasi saab???
mina maksan hetkel küll gaasi eest 6.90 ja kõigis pealinna tanklates on ta sellise hinnaga
Oh putka. Ma ajasin täiega number 4 ja 6 segamini. Ikka ja 6.40 ja 6.90.

Postitatud: E Mai 23, 2005 4:11 pm
Postitas daffid
[quote="Landy"]
Tegu väga vastupidava ja hinnatud mootoriga.[/quote]

.. mis omakorda tähendab, et sellist mootorit "odavalt" leida on suht rumal lootus?

daff

Postitatud: E Mai 23, 2005 4:35 pm
Postitas Landy
daffid kirjutas:
Landy kirjutas: Tegu väga vastupidava ja hinnatud mootoriga.
.. mis omakorda tähendab, et sellist mootorit "odavalt" leida on suht rumal lootus?
daff
Täpselt õige lähenemine. Ainsa seni siitamailt leitud töökorras mootori napsas endale A. Suur ja see installiti tema kuuejalgse Volvo peale, et seda masinat läbi Siberi vedada. ehk - sibex.4x4.ee

Postitatud: K Mai 25, 2005 4:09 pm
Postitas jazz777
Ma siin lugesin ja lugesin seda Disco I kiidulaulu. Hmm... Landy, kas sa mõnega sõitnud ka oled. See tore ja vahva 5k kasti käiguvahetamine on ilusti kõrvalistuja ülesandeks antud ja juhikohalt minu statistika kolmanda käigu tabamisel kippus nii 30% ringis olema. Lisaks ilma igasuguse lukusti/lisavedru ja muu sellise turvalisuseta tagurpidikäik, mis asub sääl, kus teistel esimene. Kuramuse 3,5 V8 on suht krapsakas tagurpidi foori alt ära sööstma. Minul olid igatahes peopesad ja muud kohad suht higised neil kolmel korral, kui sellega linnas sõitma pidin :!!! Loomulikult saab kõike seletada ka tihendi lekkimisega ja inglaste mõtteviisi mõistmatusega, kuigi ma seda päris pikalt studeerimas olen käinud.
Ei ole proovinud ja loodan siiralt, et Disco II-l istus insener korraks ka vasakpoolse rooliga varianti, enne kui kui LR tootmisliini kurjakuulutavat Start nuppu vajutati.
Ei tahtnud halvustada, aga vist kukkus nii välja :?

Postitatud: K Mai 25, 2005 6:09 pm
Postitas Urvo
Ma siin lugesin ja lugesin seda Disco I kiidulaulu. Hmm... Landy, kas sa mõnega sõitnud ka oled. See tore ja vahva 5k kasti käiguvahetamine on ilusti kõrvalistuja ülesandeks antud ja juhikohalt minu statistika kolmanda käigu tabamisel kippus nii 30% ringis olema. Lisaks ilma igasuguse lukusti/lisavedru ja muu sellise turvalisuseta tagurpidikäik, mis asub sääl, kus teistel esimene. Kuramuse 3,5 V8 on suht krapsakas tagurpidi foori alt ära sööstma. Minul olid igatahes peopesad ja muud kohad suht higised neil kolmel korral, kui sellega linnas sõitma pidin Loomulikult saab kõike seletada ka tihendi lekkimisega ja inglaste mõtteviisi mõistmatusega, kuigi ma seda päris pikalt studeerimas olen käinud.
Ei ole proovinud ja loodan siiralt, et Disco II-l istus insener korraks ka vasakpoolse rooliga varianti, enne kui kui LR tootmisliini kurjakuulutavat Start nuppu vajutati.
Ei tahtnud halvustada, aga vist kukkus nii välja
Range'l samamoodi. Tegelikult kui sa sõidaks veel, siis harjuksid kindlasti ära. Lihtsalt ei tohi esimest väga suure hooga sisse lükata.