4. leht 9-st
Postitatud: N Mär 18, 2010 11:12 pm
Postitas jussike
Veemeeste väitel on seal max 1.5 m vett.
Jah vett on vähe aga muda a 2,5m .
Postitatud: N Mär 18, 2010 11:18 pm
Postitas Stupiduser
Seda paremini libiseb

Postitatud: N Mär 18, 2010 11:26 pm
Postitas jussike
Stupiduser kirjutas:Seda paremini libiseb

Ei.Muda ja vints,sellest võib sõltuvus tekkida

Postitatud: N Mär 18, 2010 11:28 pm
Postitas Landy
Hea, et meil lisaks Tuoaran nimelsitele "ülivõimekatele maasturitele" päästeametil ka mõni Unimog on
http://pilt.delfi.ee/picture/8807981/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807985/
http://pilt.delfi.ee/picture/8807987/
See oli ju ainus apastraat mis seal järve kaldal lisaks frontaallaaadurile isesisvalt liikus. Nagu marsruutatakso...
Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
Postitatud: N Mär 18, 2010 11:43 pm
Postitas KINGCAB
Liikuvat pilti kah.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.
Postitatud: R Mär 19, 2010 6:47 am
Postitas Valge Hiir
KINGCAB kirjutas: Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat?
Assaku Unimogil, kes kohapeal marsruuttaksod sõitis on ju vints ninapeal. Samuti peaks Musatmäe komandos olema mõned Zil131. Tehnikat justkui oleks ...
Mulle jääb arusaamatuks, miks nii kaua aega läks enne kui Kaitseväest masinaid küsiti.
Kaitseväe Log.Keskuse evakuaatori oleks võinud ju kohe kohale tuua, kui lennuk veel jää peal oli. Nüüd tari seda kolakat läbi jää.
Postitatud: R Mär 19, 2010 8:46 am
Postitas kpihus
Ma ei saa hästi sellest trosside katkemise fenomenist aru, see An26 kaaluba ju ainult ca 15 tonni, ok koos kaubaga ja muu mudruga ehk 25 tonni, kas 50+ tonni kannatavad trossid on tõesti selline haruldus ?
Postitatud: R Mär 19, 2010 10:01 am
Postitas R969
Kardetavasti on seal esitelik väljas ja see jääb väga kõvasti jääserva taha kinni.Pealegi on see lennukil üks kõvemaid kohti ja seda nii lihtsalt küljest ei tõmba.Selle oleks pidanud enne tõmbamist kas küljest võtma või käsipumbaga sisse tõmbama.
Postitatud: R Mär 19, 2010 10:11 am
Postitas Indrek
Huvitav, mida meie seltskond oma 9500 com uppidega seal teeks? Vintsiga, vähemalt nendega, mis meite autodel ees, seda 24 tonni ei liigutagi. Meie osa oleks maksimum varustusautode vms...väljasikutamine mitte lennuki.
[quote="KINGCAB"]Liikuvat pilti kah.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 1&l=fplead Kopp on tore asi küll aga vints peaks sellises olukorras tõhusam olema. Kas päästeametil pole ühtegi korralikku vinsiga masinat? 4x4.ee klubi abipakkumist pole kah ilmselt vastu võetud. Kahju.[/quote
Postitatud: R Mär 19, 2010 10:36 am
Postitas Landy
Sellele, et trossid katkeda võivad oleks võinud ju juba eile staabis mõelda ning IGAKS JUHUKS võtta selliseid asju müüvate firmadega ühendust ja leppida kokku, et kui vaja tehakse öösel kõne ja ka kell 03:00 laos kirjuatakse vastav kaup välja.
Teine küsimus, miks ei kasutata kineetilist köit või laevade pukseemiseks, dokkimisesk sobivaid troppe?
Kolamndaks, ka sõesti ei olnud KUIDAGi võimalik jää all olevat paremat telikut eemaldada, siisse tõmmata või mingit kelku sealpoolse mootori alal ehiatada?
Tõeline pärl aga on: "Samas tunnistas Randoja, et selliste suurte õnnetuste puhul tekib ikka probleeme ning ilmneb, et midagi on endal puudu. Ta tõi näiteks enda sõnul pisiasja, mida tuli aga kaua otsida. Nimelt polnud päästjatel endal lennuki kütusepaagi avamiseks vajalikku ja hästi spetsiifilist torujat võtit nr 10, mida tuli erinevatest kohtadest pikalt otsida.
Lõpuks leiti see lennujaamast."
http://www.postimees.ee/?id=238965
Postitatud: R Mär 19, 2010 1:09 pm
Postitas trc
Landy kirjutas:
Tegelikult oleks võinud lennuki sikutamiseks kaitesjõudede raskethnika pääseteauto kohale vedada.
Tegelikult on see kõik seal kohal.
http://pilt.delfi.ee/album/168299/
Aga sealt leiab muid "hitte". Nagu 8 tonnise tõmbejõuga köis, lennujaama päästjate mittekasutamine, jne
Lisaks tähelepanuväärne pilt. Eeldusel, et see ikka on lennuki küljest
http://www.pildilabor.ee/events/lennuk/ ... G_6676.jpg
Siis. Murenenud kumm, puidust detail, mis on parandatud klaasriide ja epoga.
WTF of the day
Postitatud: R Mär 19, 2010 1:19 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes
Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
Postitatud: R Mär 19, 2010 1:27 pm
Postitas yanekk
MahviaDeTyrk kirjutas:Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
Endal tekkib selline tunne,et meid ei kutsutud mitmel põhjusel.
Esiteks seda HÄBI kui mingid mehed metsast tulevad ja tõmbavad lennuki välja,kui ise hästi ei saa,ei oska(kuigi lennujaamal peaks sellist pääste tehnikat ju olema).
Teiseks,arvestades hetke seisu,oleks peale päästmis operatsiooni enamus masinatele tahetud teha erakorralist ülevaatust aga kuna meedia oli kohal,poleks nagu viisakas olnud,jne.
Neid imelikke mõtteid on veel hulgi kogu selle ürituse juures.
Postitatud: R Mär 19, 2010 1:29 pm
Postitas trc
MahviaDeTyrk kirjutas:Ega ma ikka ei saa lõpuks aru miks ei olda valmis kasutama vabatahtlike 4x4 meeste abi sellistes oludes
Sihkesi suurusjärgus 8 t tõmbelinte on ju igast masinast meil sülega võtta.
10tk 9500lbs vintsi kisuvad ju isegi sirge liinina üle 40 tonni.
Need 10 masinat oleksid olnud võimelised kohale jõudma ka ilma tee tegemiseta.
Nende autode team'id omavad igasugu lennujaamade päästemeeskondadest kordades suuremaid kogemusi asjade kusagilt välja sikutamise osas.
jne-jne-jne
Anoh - ju ei ole kiiret ja pohh on kah
No see on selline CIA vs. FBI case antud hetkel. Stiilis: "ei! ei! me ise!"
Kogemused lennujaama päästjad vs. offroaderid antud kontekstis ma niiväga nõus ei oleks. AGA. Isegi lennujaama päästjad pole rakendatud vaid tööd teevad mehed, kes kustutavad peamiselt kulu ja äärmisel juhul saavad korra poolastas auto tükkideks lõigata
Jah - ma tean, et lennujaama omad peavad olema iga lennuki maandumisel oma tööpostil ja kui ei ole - peab lennujaam suletud olema
aga siiski
Postitatud: R Mär 19, 2010 1:38 pm
Postitas yanekk
trc kirjutas: Isegi lennujaama päästjad pole rakendatud vaid tööd teevad mehed, kes kustutavad peamiselt kulu ja äärmisel juhul saavad korra poolastas auto tükkideks lõigata
Siin vaidleks natuke vastu,olles ise läbinud esialgu alles abipäästja koolituse,siis need mehed on ka sellisteks asjadeks valmis.Kas samapalju kui lennujaama enda omad on juba iseküsimus.