4. leht 5-st
Postitatud: L Veebr 07, 2009 9:26 pm
Postitas LR90
ahto83 kirjutas:LR90 kirjutas:Metsas käidud nagu naksti.
Suured tänud rajameistrile, Juskale minu välja tõmbamise eest
maapõuest, Sowatile vintsitrossiga auto ees jooksmise eest ka.
terv Ants
Viimane kraav sai vist sulle päris ägedaks

Õnneks oli ainult ajakulu, stange sai kannatada seal kus Sa
amordi eemaldasid

Postitatud: L Veebr 07, 2009 9:34 pm
Postitas ahto83
Kui ma hästi nagu mõtlesin siis võimalik et see amort oli juba ennem lahti(tundub et originaal kronsad ei pea sellel autol, ylejäänud juba vahetatud), sest seal kraavipõhjas ei saanud seda miski kõveraks ju lüüa, sest ratas vajus alt ja asi vask, aga ma vist sain karmima koha sealt allikast yleminekuks

Loodame et minuga nyyd nii ei tehta
Aga karm allikakoht oli, paljud mehed ju vajusid sisse palja jalaga

Kahte meest tõmbasin välja
EDIT: pildid siin:
http://public.fotki.com/LiisK87/safari2009/
Postitatud: L Veebr 07, 2009 10:23 pm
Postitas LR90
Kas koduteel õõtsutas väga

Postitatud: P Veebr 08, 2009 9:33 am
Postitas ddig
Tänud korraldajatele!
Ma nüüd ei tea. kas seda just linnamaasturite safariks saab nimetada

aga kui ma ühes tükis tagasi jõudsin ju siis ikka saab.
Minu kiirtee-lamell oli sellel sulalumel ikka nii libe, et mitmes kohas pidi kõvasti hoogu võtma. Kõige jubedamad olid muidugi mäest laskumised - kukud nagu kelguga alla ja piduritest erilist tolku ei ole
Fotode tegemiseks eriti aega ei jäänud ning neid sai vaid mõni üsna sõidu alguses tehtud.
Kärss oli mul kaardilugejaks ning tänu temale sai
videomaterjali natuke rohkem üles võetud. Valik sellest sai ka üles riputatud.
Postitatud: P Veebr 08, 2009 10:54 am
Postitas Landy
ddig kirjutas:
Minu kiirtee-lamell oli sellel sulalumel ikka nii libe, et mitmes kohas pidi kõvasti hoogu võtma. Kõige jubedamad olid muidugi mäest laskumised - kukud nagu kelguga alla ja piduritest erilist tolku ei ole

.
Mika sa mäest laskudes pidureid kasutasid? Kas sul on ilma aeglustita linnamaastur?
Postitatud: P Veebr 08, 2009 11:04 am
Postitas ddig
Landy kirjutas:Mika sa mäest laskudes pidureid kasutasid? Kas sul on ilma aeglustita linnamaastur?
Hea küsimus peab tunnistama

Aeglusti on ikka olemas ning oli raskemates kohtades ka sisse lülitatud, nimetatud laskumistel aga mitte

Antud juhul tegemist automaatkastiga ning mootoriga pidurdamine on suhteliselt tagasihoidlik. Samas olen seni ka täielikult ignoreerinud võimalust käsitsi käiku vahetada.
Järgmine kord proovin kindlasti ...
Postitatud: P Veebr 08, 2009 11:10 am
Postitas Landy
On offroad koolituse kuldreegele, et mäest laskudes pidurit ei näpita.
Pidurtakse ikka ja alati käigu ning mootoriga (Kui just väga lühike laskumine ei ole (umbes auto pikkusega võrdne). Vaata oma auto manuali, seal peaks olema kirjas, kuidas sa oma automaatakstiga pidurdada saad (mis käiguga).
Postitatud: P Veebr 08, 2009 11:11 am
Postitas mardo
Ilus rada oli linnas sõitvatelele maasturitele
Tänud rajameistritele

Jätsin capraga viimase meeldiva mudaaugu läbimata kuna ei viitsiks tuleval nädalal autot remontida: need jääkamakad on
Kahjiks meie poolseid pilte ei ole kuna vintsman on teadmata suunas kadunud ,koos oma maise varaga ( telefon ja mõistus+ fotokas)
Tänud ka teistele linnamaasturitele rada oli täitsa teile ja seda oli vaikselt arvata et peale grilli läheb päev õhtasse ja tuleb ka veitsa VABA klassi sõite mida läbis ka väga edukalt roheline vitara(Vist sai ta nimeks ROHELINE KONN)
Hea et RUBICON oli kaasanud hea pildimeistri kes jäädvustas ürituse

Postitatud: P Veebr 08, 2009 11:16 am
Postitas ddig
Landy kirjutas:On offroad koolituse kuldreegele, et mäest laskudes pidurit ei näpita.
Pidurtakse ikka ja alati käigu ning mootoriga (Kui just väga lühike laskumine ei ole (umbes auto pikkusega võrdne). Vaata oma auto manuali, seal peaks olema kirjas, kuidas sa oma automaatakstiga pidurdada saad (mis käiguga).
Mul kahjuks pole mahti olnud ühelgi sellisel koolitusel osaleda. Ma olen rohkem selline protsessi käigus õppija

See ei pruugi muidugi alati kõige valutum variant olla ning olen igasugu asjalikele nõuannetele avatud ning nende eest tänulik

Postitatud: P Veebr 08, 2009 12:36 pm
Postitas weix2
Palto "pande" tänab rajameister Olli
Tõesti rada oli linnamaasturile kohane, ehk minu pilguläbi on sama seis Tallinnas
Hea oli see et raskemad (tehnilised)kohad olid varustatud lihtsamate kõrval radadega, ehk
kui keegi karttis masina või oma võimete pärast sai nats viilida.
Kollid said teha demosõittu, näitamaks milleks võimelised on.
Minujaoks oli tõsine üllataja Range Rover, mis oma kaalu ja suurust
arvestades liikus yllatavalt hästi ka pehmel pinnasel, tõenäoliselt on
võtmesõnaks veojõukontroll, mida meil Villises asendab ajudega "tihend"
Ent eesmärk veeta meeldiv päev metsas sai täidetud 100%, värske õhk,
hea seltskond (mida oli 12 auto ja 1 atv täis rahvast),
4x4 sõber kaasas. Metsast saime tulema siis kuskil 18.00-18.30 paikku.
Fotomeenutusi leiab
http://fotoalbum.ee/photos/weix2/sets/6 ... e=1&seek=0
Paar demosõidu kaadrit, kuidas saab maasturiga sõita
http://toru.ee/view/98ed0604db44
http://www.youtube.com/watch?v=BD2lASu29rM
ja kumb on parem, kas toru või TuubJuub? kumb on vaatajasõbralikum ...
Postitatud: P Veebr 08, 2009 5:21 pm
Postitas sowat
ollile ka minu poolt tänu saun oli h22 aga olliga ei kannata eriti saunas käia

rada oli lahe aga muda oli vähe

tänud ka LR-ile sõidu eest.ootame siis 8heksandat märtsi siis saab mutta

.
Postitatud: E Veebr 09, 2009 12:06 am
Postitas krss
Tänud ka minu poolt! Kiidusõnad ka rajameistrile, sest raja raskus oli autosid arvestades just paras. Mõni jäädvustus ka minu poolt:
film1 ja
film2.
Seda pole mõelnud, et äkki keegi võtab seda pealkirja tõsiselt ja ilmub kohale tõesti 2WD Qashqai või Sportage taolise PÄRIS linnamaasturiga?

Postitatud: E Veebr 09, 2009 1:22 pm
Postitas srock
Team MUDARAKETT tänab korraldajaid ja kui ,siis muda lubama hakkab tuleks uuele ringile ,aga siis juba punase raketiga

Postitatud: E Veebr 09, 2009 1:33 pm
Postitas Discovery
Landy kirjutas:On offroad koolituse kuldreegele, et mäest laskudes pidurit ei näpita.
Pidurtakse ikka ja alati käigu ning mootoriga (Kui just väga lühike laskumine ei ole (umbes auto pikkusega võrdne). Vaata oma auto manuali, seal peaks olema kirjas, kuidas sa oma automaatakstiga pidurdada saad (mis käiguga).
Mõnikord tuleb AT puhul pidurit siiski näppida, midagi ei ole teha. Vahetevahel, isegi kui AT on sundesimese peal, on minek liige kiire.
Või kuidas siis teisiti saab, kui ei saa, aga saama peaks?
Postitatud: E Veebr 09, 2009 2:14 pm
Postitas mudak
Tänud korraldajatele ka Range Roveri seltskonna poolt. Rada oli täpselt linnamaasturile paras, nii et sai autot lõhkumat sõita, aga sams oli ka kohti kus auto võimekuse sai proovile panna

Mõned pildid ka:
http://fotoalbum.ee/photos/mudak/sets/690479