Safari 7. veebruaril linnamaasturitele

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

ahto83 kirjutas:
LR90 kirjutas:Metsas käidud nagu naksti.
Suured tänud rajameistrile, Juskale minu välja tõmbamise eest
maapõuest, Sowatile vintsitrossiga auto ees jooksmise eest ka.
:hail :hail :hail

terv Ants
Viimane kraav sai vist sulle päris ägedaks :driving :lol:
Õnneks oli ainult ajakulu, stange sai kannatada seal kus Sa
amordi eemaldasid :D
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
ahto83
Mudder
Postitusi: 98
Liitunud: E Veebr 02, 2009 8:12 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Postitus Postitas ahto83 »

Kui ma hästi nagu mõtlesin siis võimalik et see amort oli juba ennem lahti(tundub et originaal kronsad ei pea sellel autol, ylejäänud juba vahetatud), sest seal kraavipõhjas ei saanud seda miski kõveraks ju lüüa, sest ratas vajus alt ja asi vask, aga ma vist sain karmima koha sealt allikast yleminekuks :D Loodame et minuga nyyd nii ei tehta :chop

Aga karm allikakoht oli, paljud mehed ju vajusid sisse palja jalaga :lol: Kahte meest tõmbasin välja :P

EDIT: pildid siin: http://public.fotki.com/LiisK87/safari2009/
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Kas koduteel õõtsutas väga :lol:
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
ddig
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 13, 2008 7:31 pm
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Postitus Postitas ddig »

Tänud korraldajatele!

Ma nüüd ei tea. kas seda just linnamaasturite safariks saab nimetada :) aga kui ma ühes tükis tagasi jõudsin ju siis ikka saab.
Minu kiirtee-lamell oli sellel sulalumel ikka nii libe, et mitmes kohas pidi kõvasti hoogu võtma. Kõige jubedamad olid muidugi mäest laskumised - kukud nagu kelguga alla ja piduritest erilist tolku ei ole :)

Fotode tegemiseks eriti aega ei jäänud ning neid sai vaid mõni üsna sõidu alguses tehtud.

Kärss oli mul kaardilugejaks ning tänu temale sai videomaterjali natuke rohkem üles võetud. Valik sellest sai ka üles riputatud.
Viimati muutis ddig, P Veebr 08, 2009 11:02 am, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

ddig kirjutas: Minu kiirtee-lamell oli sellel sulalumel ikka nii libe, et mitmes kohas pidi kõvasti hoogu võtma. Kõige jubedamad olid muidugi mäest laskumised - kukud nagu kelguga alla ja piduritest erilist tolku ei ole :)
.
Mika sa mäest laskudes pidureid kasutasid? Kas sul on ilma aeglustita linnamaastur?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
ddig
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 13, 2008 7:31 pm
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Postitus Postitas ddig »

Landy kirjutas:Mika sa mäest laskudes pidureid kasutasid? Kas sul on ilma aeglustita linnamaastur?
Hea küsimus peab tunnistama :)
Aeglusti on ikka olemas ning oli raskemates kohtades ka sisse lülitatud, nimetatud laskumistel aga mitte :oops:
Antud juhul tegemist automaatkastiga ning mootoriga pidurdamine on suhteliselt tagasihoidlik. Samas olen seni ka täielikult ignoreerinud võimalust käsitsi käiku vahetada.

Järgmine kord proovin kindlasti ...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

On offroad koolituse kuldreegele, et mäest laskudes pidurit ei näpita.
Pidurtakse ikka ja alati käigu ning mootoriga (Kui just väga lühike laskumine ei ole (umbes auto pikkusega võrdne). Vaata oma auto manuali, seal peaks olema kirjas, kuidas sa oma automaatakstiga pidurdada saad (mis käiguga).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
mardo
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: E Dets 24, 2007 9:34 pm

Postitus Postitas mardo »

Ilus rada oli linnas sõitvatelele maasturitele :D
Tänud rajameistritele :bg Jätsin capraga viimase meeldiva mudaaugu läbimata kuna ei viitsiks tuleval nädalal autot remontida: need jääkamakad on :twisted:
Kahjiks meie poolseid pilte ei ole kuna vintsman on teadmata suunas kadunud ,koos oma maise varaga ( telefon ja mõistus+ fotokas) :( :( :(
Tänud ka teistele linnamaasturitele rada oli täitsa teile ja seda oli vaikselt arvata et peale grilli läheb päev õhtasse ja tuleb ka veitsa VABA klassi sõite mida läbis ka väga edukalt roheline vitara(Vist sai ta nimeks ROHELINE KONN)
Hea et RUBICON oli kaasanud hea pildimeistri kes jäädvustas ürituse :hail
Kasutaja avatar
ddig
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 13, 2008 7:31 pm
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Postitus Postitas ddig »

Landy kirjutas:On offroad koolituse kuldreegele, et mäest laskudes pidurit ei näpita.
Pidurtakse ikka ja alati käigu ning mootoriga (Kui just väga lühike laskumine ei ole (umbes auto pikkusega võrdne). Vaata oma auto manuali, seal peaks olema kirjas, kuidas sa oma automaatakstiga pidurdada saad (mis käiguga).
Mul kahjuks pole mahti olnud ühelgi sellisel koolitusel osaleda. Ma olen rohkem selline protsessi käigus õppija :)
See ei pruugi muidugi alati kõige valutum variant olla ning olen igasugu asjalikele nõuannetele avatud ning nende eest tänulik :yupikaye
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Palto "pande" tänab rajameister Olli :hail
Tõesti rada oli linnamaasturile kohane, ehk minu pilguläbi on sama seis Tallinnas :lol:
Hea oli see et raskemad (tehnilised)kohad olid varustatud lihtsamate kõrval radadega, ehk
kui keegi karttis masina või oma võimete pärast sai nats viilida.
Kollid said teha demosõittu, näitamaks milleks võimelised on.
Minujaoks oli tõsine üllataja Range Rover, mis oma kaalu ja suurust
arvestades liikus yllatavalt hästi ka pehmel pinnasel, tõenäoliselt on
võtmesõnaks veojõukontroll, mida meil Villises asendab ajudega "tihend" :lol:
Ent eesmärk veeta meeldiv päev metsas sai täidetud 100%, värske õhk,
hea seltskond (mida oli 12 auto ja 1 atv täis rahvast),
4x4 sõber kaasas. Metsast saime tulema siis kuskil 18.00-18.30 paikku.

Fotomeenutusi leiab :arrow: http://fotoalbum.ee/photos/weix2/sets/6 ... e=1&seek=0

Paar demosõidu kaadrit, kuidas saab maasturiga sõita
:arrow: http://toru.ee/view/98ed0604db44
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=BD2lASu29rM

ja kumb on parem, kas toru või TuubJuub? kumb on vaatajasõbralikum ...
Viimati muutis weix2, P Veebr 08, 2009 6:07 pm, muudetud 1 kord kokku.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
sowat
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: P Veebr 10, 2008 7:19 pm

Postitus Postitas sowat »

ollile ka minu poolt tänu saun oli h22 aga olliga ei kannata eriti saunas käia :D rada oli lahe aga muda oli vähe 8) tänud ka LR-ile sõidu eest.ootame siis 8heksandat märtsi siis saab mutta :lol: .
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Tänud ka minu poolt! Kiidusõnad ka rajameistrile, sest raja raskus oli autosid arvestades just paras. Mõni jäädvustus ka minu poolt: film1 ja film2.

Seda pole mõelnud, et äkki keegi võtab seda pealkirja tõsiselt ja ilmub kohale tõesti 2WD Qashqai või Sportage taolise PÄRIS linnamaasturiga? :lol:
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

Team MUDARAKETT tänab korraldajaid ja kui ,siis muda lubama hakkab tuleks uuele ringile ,aga siis juba punase raketiga :lol:
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Discovery
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: K Okt 22, 2008 2:02 pm

Postitus Postitas Discovery »

Landy kirjutas:On offroad koolituse kuldreegele, et mäest laskudes pidurit ei näpita.
Pidurtakse ikka ja alati käigu ning mootoriga (Kui just väga lühike laskumine ei ole (umbes auto pikkusega võrdne). Vaata oma auto manuali, seal peaks olema kirjas, kuidas sa oma automaatakstiga pidurdada saad (mis käiguga).
Mõnikord tuleb AT puhul pidurit siiski näppida, midagi ei ole teha. Vahetevahel, isegi kui AT on sundesimese peal, on minek liige kiire.

Või kuidas siis teisiti saab, kui ei saa, aga saama peaks?
mudak
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: R Juun 13, 2008 9:58 pm

Postitus Postitas mudak »

Tänud korraldajatele ka Range Roveri seltskonna poolt. Rada oli täpselt linnamaasturile paras, nii et sai autot lõhkumat sõita, aga sams oli ka kohti kus auto võimekuse sai proovile panna :)
Mõned pildid ka: http://fotoalbum.ee/photos/mudak/sets/690479
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”