4. leht 12-st

Postitatud: E Veebr 02, 2009 8:29 am
Postitas slauri
Olen kasutanu Mitsu Pajero 2800 `97,millel ka tagasilla lukk.
Jäin igati rahule.
Tagaistmed olid igatpidi reguleeritavad, 7 kohta,jõudu piisavalt.
Sai sinna pakitud olude sunnil ka üks korralik kuldmedali karu.
Ei,tõsiselt hea auto.Piisavalt sirgete külgedega,et metsas puude vahelt läbi sõita.Muidugi eelduseks olid ka korralikud rehvid.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 11:02 am
Postitas djkiller
palju innfi tänud,kuid peegi pole minu väited ümberlükanud ega ka kinnitanud.
hetkel saan aru ,et võtta siis pigem MITSU?

1.nüüd tekkib järgmine asi ette manuaal või automaat? nagu eelpool toodud ühe mehe väide 4 ja 5 käik vigased 8suuremosa )
2.bensiin või diisel.koguseliselt võtavad sama aasta autod umbes sama koguse kütet( bena odavam kah,remondi puhul odavam remontida jne)


loodan, et ma Teid siis n ära ei tüüta ,aga tahaks tõesti lihtsat hoodavat autot milles varuosade hind oleks OK.Mitte ,et võtaks autot remontimiseks vaid ärahoida suuri üllatusi. Jeep nagu peres esimest korda .
Kindlustusele loodan ,et sain siis ka õige vastuse et 86-142kw sama makse

Postitatud: E Veebr 02, 2009 12:12 pm
Postitas awd
mul pole 4 ja 5 käikudega probleeme. ja mismõttes diislid võtavad sama palju kui bensukad?

Postitatud: E Veebr 02, 2009 12:24 pm
Postitas djkiller
nuh vanemat tüüpi disla võtab umbes sama palju kütet kui bena mootor sinna 12+ kanti L /100km.Vb veidi väljendasin ebaselgelt.
umbes 2000+ aasta diiselmootorid muutusid ökomaks

Postitatud: E Veebr 02, 2009 12:53 pm
Postitas isakene
djkiller kirjutas:nuh vanemat tüüpi disla võtab umbes sama palju kütet kui bena mootor sinna 12+ kanti L /100km.Vb veidi väljendasin ebaselgelt.
umbes 2000+ aasta diiselmootorid muutusid ökomaks
Nunuh? :shock:

12/100 võtab mu 86-nda aasta 3,3D Patrol vaid karmil maastikul I ja II käiguga. Maanteel-linnas saab 9-11 hakkama. 2,5 TD Mitsu kulu on enamvähem sama. Aga seal, kus diisel 12 võtab, bensukas alla 20 eriti hakkama ei saa, 12 võib ta trassil võtta.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 1:02 pm
Postitas awd
noh kui võrrelda sama kiirendust ja sõiduomadust pakutavaid mootoreid, võib olla võtavadki need sama palju, aga maasturi bensukas on reeglina võimsam ja janusem. niiet kütusekulu absoluutne number on kindlasti suurem.

näide: Toyota LC 90,
3.4V6 11,6 maanetel, 17,6 linn. kiirendus 10.7sek
3.0TD 9.8 maantel, 13.4 linnas. kiirendus 14.9sek.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 1:49 pm
Postitas djkiller
ega kiirendust jne ei ole vaja:D
tahan ,et asi saaks korralikult tehnilisest läbi.
Käivituks ok.küte võiks kah ikka mõistuse piires võtta
pluss oleneb kas eelsoojenduse sees.just sai nv käidud trt ja otepääl mercedes E 2000 disla ja temp 60 ei läinud(tänu istmesoojendusele oli enamvähem ok sõita)
talvel jahil ikka seisad pikalt liinis ja vabalt võib külma saada.Seega mis aasta autodel see salongilisasoojendus on?

Postitatud: E Veebr 02, 2009 2:09 pm
Postitas awd
kõik heas tehnilises korras mootorid, k.a. diislid käivituvad ok.

aga vanema tüüpi (eelpõlemiskambriga) diislid on väga soojad - sellega ei saa külma.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 2:24 pm
Postitas djkiller
kas neil ka mingi tähis või mis aasta omad need on.plaan võtta vist mitsu 1990+

Postitatud: E Veebr 02, 2009 2:31 pm
Postitas awd
djkiller kirjutas:kas neil ka mingi tähis või mis aasta omad need on.plaan võtta vist mitsu 1990+
need on 2.5TD ja 2.8TD

Postitatud: E Veebr 02, 2009 2:36 pm
Postitas djkiller
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

see on TDI mis lõpus tähendab I kas intercooler?

Postitatud: E Veebr 02, 2009 2:47 pm
Postitas awd
djkiller kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

see on TDI mis lõpus tähendab I kas intercooler?
kõik need dislad on intercooleriga, vaatamata sellele kas müüa mainib seda kuulutuses või mitte.

P.S. 50k eest mina võtaks pigem uuema kerega mitsut.

Postitatud: E Veebr 02, 2009 3:01 pm
Postitas djkiller
kahjuks auto24 ei ole näha seda uuema kerega ja 50k eest

Postitatud: E Veebr 02, 2009 4:46 pm
Postitas TiitR
Sel laup. jahis olles oli temp. -13C ja soojaks läks minu oma küll väga normaalselt, muidugi kui mootor seisab, siis sellise külmaga puhub tuul auto üsna kiiresti külmaks tagasi. Samas panin tähele, et teise jahimehe 2,5TD Jeep`il oli küll vatijope radika ees :tooth: (ei taha sellega küll Jeepi mehi maha teha 8) )

Postitatud: E Veebr 02, 2009 4:50 pm
Postitas djkiller
nuh talvel sai uazil kah kartong radika ette pandud.
sõiduautol nagu eelpool sai mainitud 60 C on vähe.
jahijaoks samuti,sest kaua autot soojandada ja lõpuks temp ikkagi 60C
mõeldeski hakkab külm :oops:

asi hakkab vaikselt lõpusirgele vist jõudma:D
vaja vastus veel käigukasti suhtes. ja millist eelistada 2,5TD või 2,8TD
ning aastat.

kui käiku läheb lühikene kere siis kas

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html aasta jääb kuidagi kripendama
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

pikema kere puhul siis valik suurem

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

kahe viimase puhul jääb hind vist piiriks:S