4. leht 4-st

Postitatud: P Nov 30, 2008 2:40 am
Postitas Oliver
Teadmiseks võistkondadele, kes sellel aastal nö. "lõikasid" - s.t. ei läbinud kontrollpunkte ettenähtud järjekorras, kuid kelle rikkumised ei leidnud tõestust või kelle kohta ei esitatud kirjalikku avaldust - teie nimesid ei hakka nimetama, kuid edaspidi olete teravdatud tähelepanu all. 8)

Postitatud: P Nov 30, 2008 9:51 am
Postitas Pille
ed101 kirjutas:Sagimise kõrvalt sai mahti paar pilti teha. Jõudsin pilkases pimeduses liini alla ja lumetormiga krokodilli päästma.
Need pimedas liini all tehtud pildid on megamõnusad 8)

Postitatud: P Nov 30, 2008 10:52 am
Postitas erik
Egerti pilte, alati ja mõnuga. Resept

Postitatud: P Nov 30, 2008 7:50 pm
Postitas kiiking
Oliver kirjutas:
Vahur kirjutas:Tõsiselt kahju et rajakohtunik ja lindid polnud paigas(või ei suudetud punktifailist tarbetuid punkte eemaldada).Korraldajate südametunnistusele jääb selle liini alla lubamine(osade mittelubamine) igatahes küll!
Siinkohal olen sinuga nõus!

Aga mitte täielikult. Tänaseni on korraldajale teadmata, kes oli see nö. fantoom-kohtunik, kes keelas-lasi-poos seal ning millise õigusega.

Järgmisel aastal lähevad allkirjad käiku.
Milles küsimus? Pane kohtunikud ja võistlejad nägupidi kokku ja kohe selgub, kes see fantoom oli.
Nimede ja allkirjade võtmine aitab alati segadusi ära hoida, sest niikaua kui kõik on hästi, siis ongi kõik hästi aga niipea, kui on miskit viltu, siis ei mäleta keegi. :D

Postitatud: P Nov 30, 2008 8:12 pm
Postitas weix2
kiiking kirjutas:
Oliver kirjutas:
Vahur kirjutas:Tõsiselt kahju et rajakohtunik ja lindid polnud paigas(või ei suudetud punktifailist tarbetuid punkte eemaldada).Korraldajate südametunnistusele jääb selle liini alla lubamine(osade mittelubamine) igatahes küll!
Siinkohal olen sinuga nõus!

Aga mitte täielikult. Tänaseni on korraldajale teadmata, kes oli see nö. fantoom-kohtunik, kes keelas-lasi-poos seal ning millise õigusega.

Järgmisel aastal lähevad allkirjad käiku.
Milles küsimus? Pane kohtunikud ja võistlejad nägupidi kokku ja kohe selgub, kes see fantoom oli.
Nimede ja allkirjade võtmine aitab alati segadusi ära hoida, sest niikaua kui kõik on hästi, siis ongi kõik hästi aga niipea, kui on miskit viltu, siis ei mäleta keegi. :D
Tulevikule mõeldes nimesilt suurelt rinda kohtunikele.

Postitatud: P Nov 30, 2008 8:47 pm
Postitas Neuser
Tegelikult oli strateegiliselt ja turvalisuse mõttes õige see liinialune lõpus sisse jätta. Selle ärajätmisel oleks ju aeg läinud kinni finisis, ning lõpp oleks siis ikka hirmasaks rallikrossiks läinud ,sest rada ju seda seal võimaldas, eriti veel kui mitu sama klassi autot oleks nägemisulatuses olnud. Vaevalt, et keegi külg külje kõrval sõites spidomeetrit vahib, kiiruseületamisele ja turvalisusele mõtleb.
..lihtsalt minu mõte.

Postitatud: E Dets 01, 2008 12:36 am
Postitas Landy
Lõpuks sain ka mahti pildid üles ladia.
Kuna kohtunikutöö käigus võistlusi ei näinud (olin turvakohtunik), siis siin pildid vaid melust:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
ja siin lõpetamiselt:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm

Natuke jäädvustust Sirgalast

Postitatud: E Dets 01, 2008 8:57 am
Postitas pisu
...."watch in high quality".....siis natuke parema pildiga


http://www.youtube.com/watch?v=jW5P0vV6kA8



päev oli kena ja võistlus paremini korraldatud kui eelmine aasta :) 5+

Keep going





p.s. väike soov siiski

Korraldajatele - staabis võiks olla kaart seinal ( kas või midagi sellist - http://www.epl.ee/kaart/ umbes 80-90 Eeku leht) kuhu peale siis markeriga tõmmata joon võistlustrassiga või ära märkida lihtsalt punktid ( sest pealtvaatajad on erinevad - kes vaatab yhes "ägedas" kohas ja kes soovib metsas ringi matkata erinevate punktide vahel ). Paljud pealvaatajad kurtsid raja ääres sama asja, et ei tea "kus" toimub - staabist ei saanud ka vajalikku infot, kuhu minna või kus trass jookseb ( saan aru, korraldamine võtab palju aega ja võhma ja ei heidagi seda staabi rahvale ette ). kui trass peale märgitud siis asi palju lihtsam, sest kõigil pole läpakat metsas kaasas, et autode liikumist jälgida :) ja asi on vaatamist väärt !

Re: Natuke jäädvustust Sirgalast

Postitatud: E Dets 01, 2008 9:23 am
Postitas boob
pisu kirjutas:
Korraldajatele - staabis võiks olla kaart seinal ( kas või midagi sellist - http://www.epl.ee/kaart/ umbes 80-90 Eeku leht) kuhu peale siis markeriga tõmmata joon võistlustrassiga või ära märkida lihtsalt punktid ( sest pealtvaatajad on erinevad - kes vaatab yhes "ägedas" kohas ja kes soovib metsas ringi matkata erinevate punktide vahel ). Paljud pealvaatajad kurtsid raja ääres sama asja, et ei tea "kus" toimub - staabist ei saanud ka vajalikku infot, kuhu minna või kus trass jookseb ( saan aru, korraldamine võtab palju aega ja võhma ja ei heidagi seda staabi rahvale ette ). kui trass peale märgitud siis asi palju lihtsam, sest kõigil pole läpakat metsas kaasas, et autode liikumist jälgida :) ja asi on vaatamist väärt !
Kui ma õigesti mäletan, siis eelmisel aastal selline kaart oli ja hinnaks oli vist ca 25...

Postitatud: E Dets 01, 2008 11:27 am
Postitas garfield
Lõpux ka mõned pildid üleval:

http://pilt.delfi.ee/album/101891/

Postitatud: T Dets 09, 2008 11:43 am
Postitas Oliver

Postitatud: T Dets 09, 2008 1:07 pm
Postitas awd
Oliver kirjutas:
awd kirjutas:Konkreetselt huvitab plaanitud vee/mudatakistuste max sügavus.
Akendeni ei ole ja istmed jäävad kuivaks, kui sõita ideaaltrajektoril.

Postitatud: T Dets 09, 2008 7:13 pm
Postitas srock
No mis teha kui mõnel vesi tuppa tuli ,meil oli ka allveelaeva tunne kui jõgi poolde esiklaasi oli ,aga tuba jäi kuivaks :D Kas Oliver oleks pidand jõkke pumba sisse panema või ,loodusel on omad plaanid tavaliselt ,nii et selles Oliveri süüdistada ei saa :hihi:

Postitatud: K Dets 10, 2008 10:32 am
Postitas totu
Peab tunnistama, akendeni ei olnud (paar senti jäi puudu) ja istmed jäid kuivaks (ei voolanud nii kiiresti sisse, madalamates kohtades sai vesi jälle uksest välja lastud).