4. leht 9-st

Postitatud: T Jaan 04, 2011 2:05 pm
Postitas metr00
kui palju siis vöib panna :?: et ei peaks väga palju ümber tegema

Postitatud: T Jaan 04, 2011 2:44 pm
Postitas lebokunn
umbes 5 cm - 2 tolli
Grandi tõste teemasid siin foorumis mitmeid
metr00 kirjutas:kui palju siis vöib panna :?: et ei peaks väga palju ümber tegema

Postitatud: K Jaan 12, 2011 7:54 pm
Postitas Mihkel1
kui grandil(97a) panna 2" tõste ja 31x10,5 x15 rehvid orig. veljele siis kas hakkab kuhugile koopa pihta käima?
või peab velgede ja offsetiga jamama hakkama?

Postitatud: N Jaan 13, 2011 9:39 am
Postitas virgo
Mihkel1 kirjutas:kui grandil(97a) panna 2" tõste ja 31x10,5 x15 rehvid orig. veljele siis kas hakkab kuhugile koopa pihta käima?
või peab velgede ja offsetiga jamama hakkama?
Esirattad välja pöörates hakkavad vastu lääbasid käima.

Postitatud: N Jaan 13, 2011 2:50 pm
Postitas oleg p
Küsimus teadjamatele:
Masin tõstetud 3'', nüüd rattad ei asu enam ratta koopas keskel, vaja siis käpad ümber teha, et kas piisab sellest, kui teen ümber esi- ja tagasillas ümber vaid alumised käpad, või pean kõik käpad ümber tegema(Igal ratal siis kaks käppa)??

Postitatud: N Jaan 13, 2011 3:37 pm
Postitas Mihkel1
kas siis orig. velg ja 31x10,5x15 rehviga sõiduks üldse ie saa või ei tohi rooli täitsa välja keerata? mis asjad on lääbad?

Postitatud: N Jaan 13, 2011 6:40 pm
Postitas yanekk
oleg p kirjutas:Küsimus teadjamatele:
Masin tõstetud 3'', nüüd rattad ei asu enam ratta koopas keskel, vaja siis käpad ümber teha, et kas piisab sellest, kui teen ümber esi- ja tagasillas ümber vaid alumised käpad, või pean kõik käpad ümber tegema(Igal ratal siis kaks käppa)??
Ehk siiski täpsustad mida mõtled käpa all.

Postitatud: N Jaan 13, 2011 6:42 pm
Postitas yanekk
Mihkel1 kirjutas:kas siis orig. velg ja 31x10,5x15 rehviga sõiduks üldse ie saa või ei tohi rooli täitsa välja keerata? mis asjad on lääbad?
Selle vastu aitab roolikäigu piiramine, otsi nende samade lääbade küljest polte ja keera neid rohkem välja.

Postitatud: N Jaan 13, 2011 6:55 pm
Postitas oleg p
yanekk kirjutas: Ehk siiski täpsustad mida mõtled käpa all.
http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/

Siin jooniselt tagasillas nr 42 ja 44 ja esisillas 31 ja 29. Ei teagi kuda neid nimetatakse. Aga alumiste käpade all mõtlen nr 31 ja 44, et kas piisab ainult nende pikendamine/lühendamine või tuleb kõik ümber teha?

Postitatud: N Jaan 13, 2011 7:26 pm
Postitas ibra
oleg p kirjutas:
yanekk kirjutas: Ehk siiski täpsustad mida mõtled käpa all.
http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/

Siin jooniselt tagasillas nr 42 ja 44 ja esisillas 31 ja 29. Ei teagi kuda neid nimetatakse. Aga alumiste käpade all mõtlen nr 31 ja 44, et kas piisab ainult nende pikendamine/lühendamine või tuleb kõik ümber teha?
Ma ei tea ,miks sa neile sellise nime oled andnud ,aga neid nimetatakse reaktiivvarrasteks.

Postitatud: N Jaan 13, 2011 8:39 pm
Postitas oleg p
ibra kirjutas:Ma ei tea ,miks sa neile sellise nime oled andnud ,aga neid nimetatakse reaktiivvarrasteks.
Selge, reaktiivvarrasteks siis tulevikus oskan neid nimetada.
Aga küsimus on ikka õhus :roll:

Postitatud: R Jaan 14, 2011 5:04 pm
Postitas Ergo K
Taasta orig. seade, saad sõidumugavuse tagasi ja muresid vähem :lol:

Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:19 pm
Postitas oleg p
Ergo K kirjutas:Taasta orig. seade, saad sõidumugavuse tagasi ja muresid vähem :lol:
Millise sõidumugavuse ma kaotasin, et peaksin originaal seadet taastama?
Minu jaoks pole see ümberehitamine mure vaid hobi ja ajaviide :wink:
Vedrustus jäigem, õõtsub vähem, kabiin kõrgemal ja tulevikus saab suurema rehvi alla sobitada.
(Ja muresid ei teki kunagi, kui mure tekitajat ei eksisteeri :twisted: )

Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:33 pm
Postitas jr
oleg p kirjutas:Küsimus teadjamatele:
Masin tõstetud 3'', nüüd rattad ei asu enam ratta koopas keskel, vaja siis käpad ümber teha, et kas piisab sellest, kui teen ümber esi- ja tagasillas ümber vaid alumised käpad, või pean kõik käpad ümber tegema(Igal ratal siis kaks käppa)??
Sellepärast ei asu keskel, kuna diagonaalvarras tõmmas silla viltu alla peale tõstet. Pead pikendama seda diagonaalvarrast ning soovitav on ka nii suure tõste puhul esisilda 2 kraadi tagasi keerata. Seda saad teha uute reaktiivvarrastega, mis on erineva pikkusega.

Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:36 pm
Postitas Ergo K
Kui auto muutub kõrgemaks ja muud parameetrid jäävad samaks, siis olgu vedrud jäigemad või pehmemad, sõidumugavus saab minna vaid
halvemaks! Füüsika juba on kord selline asi :P ...aga see pole vaidlemise koht, anna aga minna ! Põnev vaadata ja eks see foorum siin "autoehitajatele" ju ongi :)