Grand Cherokee tõstmine

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
metr00
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: P Jaan 02, 2011 12:14 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas metr00 »

kui palju siis vöib panna :?: et ei peaks väga palju ümber tegema
lebokunn
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 21, 2008 8:01 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lebokunn »

umbes 5 cm - 2 tolli
Grandi tõste teemasid siin foorumis mitmeid
metr00 kirjutas:kui palju siis vöib panna :?: et ei peaks väga palju ümber tegema
Kaupo
Mihkel1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: N Veebr 04, 2010 8:27 pm

Postitus Postitas Mihkel1 »

kui grandil(97a) panna 2" tõste ja 31x10,5 x15 rehvid orig. veljele siis kas hakkab kuhugile koopa pihta käima?
või peab velgede ja offsetiga jamama hakkama?
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Mihkel1 kirjutas:kui grandil(97a) panna 2" tõste ja 31x10,5 x15 rehvid orig. veljele siis kas hakkab kuhugile koopa pihta käima?
või peab velgede ja offsetiga jamama hakkama?
Esirattad välja pöörates hakkavad vastu lääbasid käima.
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

Küsimus teadjamatele:
Masin tõstetud 3'', nüüd rattad ei asu enam ratta koopas keskel, vaja siis käpad ümber teha, et kas piisab sellest, kui teen ümber esi- ja tagasillas ümber vaid alumised käpad, või pean kõik käpad ümber tegema(Igal ratal siis kaks käppa)??
V8
Mihkel1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: N Veebr 04, 2010 8:27 pm

Postitus Postitas Mihkel1 »

kas siis orig. velg ja 31x10,5x15 rehviga sõiduks üldse ie saa või ei tohi rooli täitsa välja keerata? mis asjad on lääbad?
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

oleg p kirjutas:Küsimus teadjamatele:
Masin tõstetud 3'', nüüd rattad ei asu enam ratta koopas keskel, vaja siis käpad ümber teha, et kas piisab sellest, kui teen ümber esi- ja tagasillas ümber vaid alumised käpad, või pean kõik käpad ümber tegema(Igal ratal siis kaks käppa)??
Ehk siiski täpsustad mida mõtled käpa all.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Mihkel1 kirjutas:kas siis orig. velg ja 31x10,5x15 rehviga sõiduks üldse ie saa või ei tohi rooli täitsa välja keerata? mis asjad on lääbad?
Selle vastu aitab roolikäigu piiramine, otsi nende samade lääbade küljest polte ja keera neid rohkem välja.
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

yanekk kirjutas: Ehk siiski täpsustad mida mõtled käpa all.
http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/

Siin jooniselt tagasillas nr 42 ja 44 ja esisillas 31 ja 29. Ei teagi kuda neid nimetatakse. Aga alumiste käpade all mõtlen nr 31 ja 44, et kas piisab ainult nende pikendamine/lühendamine või tuleb kõik ümber teha?
V8
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

oleg p kirjutas:
yanekk kirjutas: Ehk siiski täpsustad mida mõtled käpa all.
http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/

Siin jooniselt tagasillas nr 42 ja 44 ja esisillas 31 ja 29. Ei teagi kuda neid nimetatakse. Aga alumiste käpade all mõtlen nr 31 ja 44, et kas piisab ainult nende pikendamine/lühendamine või tuleb kõik ümber teha?
Ma ei tea ,miks sa neile sellise nime oled andnud ,aga neid nimetatakse reaktiivvarrasteks.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

ibra kirjutas:Ma ei tea ,miks sa neile sellise nime oled andnud ,aga neid nimetatakse reaktiivvarrasteks.
Selge, reaktiivvarrasteks siis tulevikus oskan neid nimetada.
Aga küsimus on ikka õhus :roll:
V8
Kasutaja avatar
Ergo K
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: L Aug 08, 2009 11:33 am

Postitus Postitas Ergo K »

Taasta orig. seade, saad sõidumugavuse tagasi ja muresid vähem :lol:
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

Ergo K kirjutas:Taasta orig. seade, saad sõidumugavuse tagasi ja muresid vähem :lol:
Millise sõidumugavuse ma kaotasin, et peaksin originaal seadet taastama?
Minu jaoks pole see ümberehitamine mure vaid hobi ja ajaviide :wink:
Vedrustus jäigem, õõtsub vähem, kabiin kõrgemal ja tulevikus saab suurema rehvi alla sobitada.
(Ja muresid ei teki kunagi, kui mure tekitajat ei eksisteeri :twisted: )
V8
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

oleg p kirjutas:Küsimus teadjamatele:
Masin tõstetud 3'', nüüd rattad ei asu enam ratta koopas keskel, vaja siis käpad ümber teha, et kas piisab sellest, kui teen ümber esi- ja tagasillas ümber vaid alumised käpad, või pean kõik käpad ümber tegema(Igal ratal siis kaks käppa)??
Sellepärast ei asu keskel, kuna diagonaalvarras tõmmas silla viltu alla peale tõstet. Pead pikendama seda diagonaalvarrast ning soovitav on ka nii suure tõste puhul esisilda 2 kraadi tagasi keerata. Seda saad teha uute reaktiivvarrastega, mis on erineva pikkusega.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Ergo K
Fitting 38"
Postitusi: 275
Liitunud: L Aug 08, 2009 11:33 am

Postitus Postitas Ergo K »

Kui auto muutub kõrgemaks ja muud parameetrid jäävad samaks, siis olgu vedrud jäigemad või pehmemad, sõidumugavus saab minna vaid
halvemaks! Füüsika juba on kord selline asi :P ...aga see pole vaidlemise koht, anna aga minna ! Põnev vaadata ja eks see foorum siin "autoehitajatele" ju ongi :)
Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”