4. leht 4-st
Postitatud: T Jaan 06, 2009 9:24 am
Postitas Discovery
no fear kirjutas:Tiki kohta olen samuti kuulnud negatiivset.
Naised saunas rääkisid? Minul on Tiki juba ligi 6 aastat olnud ja igati rahul.
Postitatud: E Mai 18, 2009 11:24 pm
Postitas Landy
Kas on keegi midagi kuulnud sellisest piirangust - O1 kat.haagis võib olla sõidukist laiem 40sm.O2kat. haagis aga ainult 15sm.
Postitatud: E Mai 18, 2009 11:33 pm
Postitas tarmo
Landy kirjutas:Kas on keegi midagi kuulnud sellisest piirangust - O1 kat.haagis võib olla sõidukist laiem 40sm.O2kat. haagis aga ainult 15sm.
Kuidas siis autotreileriga (O2) üldse sõita saaks? Sellest 15 cm või vähem kitsam oleks ainult Hummer H1 vist. Minu LC80 näiteks on umbestäpselt mu treileri "kasti" laiune, rattad koos koobastega ulatuvad kahele poole välja ja seda kokku umbes 50 cm.
Postitatud: K Okt 20, 2010 8:48 am
Postitas mart35
Soovitaksin kvaliteedilt Respo lehtvedrustusega haagist, hind küll tiba konkurentidest kõrgem, kuid selle ostad ikka aastateks ka.
Postitatud: K Okt 20, 2010 9:33 am
Postitas ardi
Mina ostsin omale tänavu sellise haagise.
http://album.ee/node/23393793/50153101
Hind 10000kr ilma portedeta,portedega oleks olnud paar-kolm tuhhi kallim.Platvorm on kallutav.
hinnale lisandus esmane registreerimine,millega tuli kaasa ka 3 aastane ülevaatus.
Registrimass 750kg,kandevõime 460kg.
Tegu siis platvormhaagisega kus rattakoopaid pole segamas,sest rattad platvormi all peidus.All on 10 tollised C rehvid,lehtvedrudega.Platvormi mõõdud 150x300cm.Praegu sama tootja enam neid haagiseid ei tee,küll teeb samasugust platvormhaagist 160x400cm,hind mõnevõrra kallim.
Kuna 10 tolliste ratastega platvormhaagis hakkas nõnda meeldima,siis ostan omale jaanuaris Brentexist 2600kg täismassi ja ligemale 2 tonnise kandevõimega platvormhaagise,mille platvormi mõõdud on 230x500cm.
10 tolliste ratastega haagise suurim puudus lehtvedru korral on madal kliirens,seetõttu peaks olema selline käru kindlasti torsoonvedrustusega.
Postitatud: K Okt 20, 2010 9:34 am
Postitas ardi
Landy kirjutas:Kas on keegi midagi kuulnud sellisest piirangust - O1 kat.haagis võib olla sõidukist laiem 40sm.O2kat. haagis aga ainult 15sm.
Ma arvan,et kui on laiem,siis peavad olema ääretuled.
Postitatud: K Okt 20, 2010 9:54 am
Postitas tarmo
Landy kirjutas:Kas on keegi midagi kuulnud sellisest piirangust - O1 kat.haagis võib olla sõidukist laiem 40sm.O2kat. haagis aga ainult 15sm.
Ei viitsi seadustes kaevata, aga väga ei tahaks uskuda küll sellist väidet.
Vastasel juhul ei saaks ühtegi autoveotreilerit normaalsete autodega vedada, sest tavaliselt ükski normaalne B-auto ei ole ju 220 cm ja rohkem lai.
Postitatud: K Okt 20, 2010 10:14 am
Postitas fagott
Vastupidi oleks igaljuhul loogilisem, kuna O2 juhil pädevamad load ja seega oskab haagisega paremini arvestada

.