4. leht 19-st

Postitatud: R Okt 17, 2008 11:46 am
Postitas tarmo
Veiko kirjutas:Roolikarp liiga palju taga pool ei ole?Miks ei võetud hüdrorooli kasutusele?
See oli enamvähem ainuke koht, kuhu roolikarp üldse ära mahtus. Kui sa mõtled seda, et käpa ots liiga taga on, siis see on ainult praegu seal nii. Käpp läheb otsaga ettepoole hiljem (enne tuleb lühemaks teha). Ja et ennetada hoiatusi, et vaadake, et rool valepidi rattaid pöörama ei hakka, siis sellele oleme mõelnud 8)
Karbi enda paneme parasjagu sellise nurga alla, et võll ongi enamvähem otse roolikardaani suunas. Probleem võib tekkida roolikardaani enda mahtumisega (väljalaskekollektor jääb ette), aga seda ei näe nii kui nii enne kui kere on peal ja mootori asukohta muuta pole võimalik (roolivardad ja sild ise jääks alt ette). Kui jama tekib, eks siis tuleb üks laagripukk vahele panna ja viia kardaan nö ümber nurga.

Miks ei teinud hüdrorooli - põhjus on väga lihtne, nimelt hinnas. Praegu tegime enda jaoks järgmise võimaliku stsenaariumi rooli osas:
1. tavaline rool karbiga (koos rooliamordiga)
kui karp nõrgaks jääb või lihtsalt pöörata ei jõua, siis
2. karbile väljavõtted + hüdrosilinder kaasa aitama
3. täishüdro
Paratamatult tuleb teha kompromisse, kui kogu elu ei olegi ainult offroad. See on üks neist :oops:
Veiko kirjutas:Mootori patjadest niipalju,et kasuta mõne esisilla veolise auto omi.Asi selles,et mahest juhtub ka nii,et alt tuleb mõni asi ja tahab mootorit ülespoole kergitada.Defekal ka on väga asjalikud selle kohapealt.
inseneer kirjutas:Väga vinged vigurid on Patroli 3,3d mootoripadjad, mis peavad ilusti seda suurt malmpalli nurga all kinni, soovitan.
Ma tulen su juurest inseneer mõni päev läbi. Vaataks neid patroli omi ja siis defeka omi ka. Äkki mõni sobibki.


Kuna esisild ja roolivardad hakkaksid vastu karterit käima, siis mootor nihkus meil tunduvalt tahapoole, kui me alguses olime planeerinud (pildil on ta juba õigesti).
Õnneks on see V6 ikka piisavalt väike, et mahtumisega probleeme veel ei ole. Küll aga lihtsustas see jahutuse ehitamist. Ilmselt mahub radiaator ikkagi originaalsele asukohale mootori ees.
Kas originaalne rihma pealt aetav ventilaator (siduriga) tuleks igal juhul asendada elektrilisega, et vee alla minnes välja saaks lülitada või sõidetakse originaalventikatega ka vee all?

Postitatud: R Okt 17, 2008 11:56 am
Postitas LR90

Postitatud: R Okt 17, 2008 12:03 pm
Postitas rommi
totu kirjutas:Kas on keegi proovinud jäika poltkinnitust? Tean küll et ebamugavalt vibreerib aga kuidas oleks lollikindlusega? Millegipärast tundub hea mõte, ilmselt eksin. Tarvikpadjad jätaks jah valikust välja ja see ei sõltu turustajast. Ehk on mõistlik , kasvõi romulas, lahtiste silmadega ringi vaadata- kindlasti on standardautodel kasutatud julgestusega mootoripatju või siis tekitada ise läbiva poldiga padjad a´la GAZ id.
V6 pole just väga tasakaalus mootor kahjuks, mina jätaks padjad.
tarmo kirjutas: Kas originaalne rihma pealt aetav ventilaator (siduriga) tuleks igal juhul asendada elektrilisega, et vee alla minnes välja saaks lülitada või sõidetakse originaalventikatega ka vee all?
ülivajalik ehitus. Ma panin enda omale 2 venti - üks käsitsi lülitatav, teine termoanduriga. Väga kasulik mod.

PS! Originaalventikaga vette sõites lõpetab see üsna ruttu koostöölepingu.

Postitatud: R Okt 17, 2008 12:03 pm
Postitas hmm
Tunduavad pildi järgi väga korralik kraam olevat. Tõenäolisus , et selline konstruktsoon saba annab on nullilähedane.

Postitatud: R Okt 17, 2008 9:20 pm
Postitas jr
Võistlusmasin - mootor, kast ja vahekast kõik jäigalt raami külge kinni. Eeldusel, et raam läbi ei flexi!!! Siis on üks lüli ristide purunemisel eemaldatud ja muret peab selle võrra vähem tundma.

Postitatud: R Okt 17, 2008 11:21 pm
Postitas Veiko
Mitmekesi te sõitma hakkate?Asi selles,et kas ei oleks võimalik kuidagi radikat taha ja kõrgemale paigutada?
Jaaguga nõus.Mootor ja kast annavad raamile tunduvalt jäikust juurde.Ainuke mure on vibra kuid istme ja rooli samba võib ju põhimõtteliset kummipatjadele panna.
Veiko

Postitatud: L Okt 18, 2008 10:01 am
Postitas erik
Koduste vahenditega täiesti tehtav konstruktsioon, selle asja eest 50 ja enam naela maksta oleks lollus.

Postitatud: L Okt 18, 2008 10:05 am
Postitas erik
jr kirjutas:Võistlusmasin - mootor, kast ja vahekast kõik jäigalt raami külge kinni. Eeldusel, et raam läbi ei flexi!!! Siis on üks lüli ristide purunemisel eemaldatud ja muret peab selle võrra vähem tundma.
Mina näit ei julgeks uuemaid alu mootoreid jäigalt kinnitada, (ei kehti muidugi Tarmo kone kohta), nende käpad on mõeldud avariis purunema ja kinnitus plokile on nelja M8 poldiga tavaliselt, pole just väga veenev...

Postitatud: L Okt 18, 2008 11:21 am
Postitas LR90
erik kirjutas:
Koduste vahenditega täiesti tehtav konstruktsioon, selle asja eest 50 ja enam naela maksta oleks lollus.
Eks ma seda isetegemise rõõmu silmas pidasingi,
tuleb ainult sobivad puksid leida, kas või polybushid.

Postitatud: L Okt 18, 2008 2:07 pm
Postitas jr
erik kirjutas:
jr kirjutas:Võistlusmasin - mootor, kast ja vahekast kõik jäigalt raami külge kinni. Eeldusel, et raam läbi ei flexi!!! Siis on üks lüli ristide purunemisel eemaldatud ja muret peab selle võrra vähem tundma.
Mina näit ei julgeks uuemaid alu mootoreid jäigalt kinnitada, (ei kehti muidugi Tarmo kone kohta), nende käpad on mõeldud avariis purunema ja kinnitus plokile on 4 M8 poldiga tavaliselt, pole just väga veenev...
Tegelikult küll. Mõned uued aluplokid on nii materjalisäästlikult tehtud ja õhukeste seintega, et ilmselt ei peaks vastu küll kui masin üle kuudi kuidagi lollilt läheb ja raam pinge alla satub. Malmikärakate puhul ma korraliku toruraami puhul teisiti ei mõtleks.

Postitatud: L Okt 18, 2008 2:33 pm
Postitas fagott
Need siuksed mootoripadjad saab teha näiteks väikeveoki vedrupuksidest.Ei ole eriti kallid vidinad.

Postitatud: L Okt 18, 2008 9:43 pm
Postitas tarmo
Veiko kirjutas: Mitmekesi te sõitma hakkate?Asi selles,et kas ei oleks võimalik kuidagi radikat taha ja kõrgemale paigutada?
Arvestades minimaalset kaalu ja väiksust, tuleb kohti 2. Selles mõttes kannataks radikat taha üles viia küll, aga kas on mõtet? Lihtsam ja töökindlam oleks ta jätta ette. Mis mõte radiaatori üles ja taha viimisel üldse on, peale selle, kui ta näiteks kapoti alla lihtsalt ära ei mahu?

Postitatud: L Okt 18, 2008 10:27 pm
Postitas Landy
Elementaarne Watson!
Taga asuva radiaatorini jõuavad muda, savi, jää ja oksad oluliselt harvemini, kui ees asuva radikani.

Postitatud: P Okt 19, 2008 12:24 am
Postitas erik
Taga on hea, väga hea aga seda, kas originaal veepump jaksab ka seda süsteemi tsirkuleerida näeb alles siis, kui süsteem töötab. Hiljem saab alati lisa pumba vahele panna. Korralik selline pump on jälle u. 3 ja rohkem raha.

Postitatud: P Okt 19, 2008 12:35 am
Postitas virgo
Landy kirjutas:Elementaarne Watson!
Taga asuva radiaatorinhi jõuavad muda, savi, jää ja oksad oluliselt harvemini, kui ees asuva radikani.
Peale selle järeldas Watson veel, et tagumine radikas võib olla mõõtudelt oluliselt suurem kui kapoti alla mahuks ja olulisemalt isastema ventide ja ümbrisega mis ühtegi rihma, ega rullikut segama ei hakka. Seejärel avastas Watson veel, et el.vent+el.veepump koostöös läbi mahuka ja suure läbilaskevõimega radika ja tihedalt ümber istuva kaitse/suunava ümbrisega ka suht suure kriitilise temperatuurini aetud isolohko päris nobedasti tervete kraadideni tagasi toovad/mõistlikul tarbimisel seal hoiavad-ilma perearsti konsultatsioonita,tarbimata ibumaxi ja rahustite raha eest saad paari aastaga uued 39.5 swamperid ja mudase naeratuse.
Virgo