Vepsskii Les 2008

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Postitus Postitas 4x4 sõber »

Tom 73 kirjutas:Igal juhul edu neile, eriti arvestades viimasel ajal langenud sademetehulka. Tulge võitjatena tagasi.
las võtavad ka aerud kaasa :D
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

uudiseid ei sugugi veel?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Viido »

Veidi uudiseid Vepsamaa metsade vahelt - Maasturite Toomase sõnumist.
Proloogil tegi kiiret sõitu TR-1 meestele Ladogapäevilt teada kihutaja - venelane Hänninen, ajaga 2h 41 min, Maasturid teised -ajaga 4.16, tehniliselt kõik OK. Kolmanda ja neljanda koha ajad vastavalt 6.12 ja 6.26. Arto , Adi-team ja Vaiko olid kell 16.46 veel rajal ja kõigil vist erinevaid probleeme. Joel ja Seppo liiguvad , Seppol oli eelnevalt katkenud rihm, milline – ei tea.
Golubev oli haigestunud ja ei sõida, seega ka Ermi pealtvaataja.
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Sai õhtul hilja Vaikoga suheldud.Proloogi aeg üle 7h(startis tänu hilinemisele mandaati viimasena) Artol ja ADI tiimil ka umbes samasse auku ajad.Põhisõidule stardivad ca 5h liidrist hiljem(pole hullu eelmine aasta läksin ise vist ca 7h hiljem ehk viimasena).Vaiko G(aut.kast) pidi Mudzzilaga roopas väga hästi liikuma.Ajakaotuse põhjuseks libisev hüdrovintsi sidur.Õnneks on tal süsteem duubeldatud el.pumbaga mis on väiksema tootlikusega ja kurnab aku kiiresti ära.Lisaks suutsid vintsi küljest ära murda/rebida nööri juhtplaadi koos kinnituskõrvadega.Ise läksid just kangema kraami varusid täiendama et oma moraali tõsta-hommikul aega kaua magada.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Viido »

Insener teadustab Vepsamaa metsadevahelt : meie TR-1´d pääsesid kõik täna starti ehk põhisõidule. Läbitakse kolm erinevat ringi koos kohustusliku ööbimisega nagu eelmiselgi aastal. Hännineni taga, kahetunnise vahega , startisid siis Maasturid . Vaiko oli peale starti 1,5h autot remontinud, kõik joonele saanud ja rajale läinud. Arto oli startinud vist viimasena , alles kuskil 14.00 ajal. Tegelikult neil ( Ratturitel ) ongi selline komme – 2006 aastal tegid nad mäletamistjärgi samuti ja lõpuks olid kolmandad.
ATV´dest ei teadnud Insener kahjuks midagi.
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Vaikselt tilgub infot

http://offroad.spb.ru/
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Värsked rindeteated.
TR-1 esimene Hänninen teine Tom.Tom hoiab väikest vahet(kõigub 10-40min) ja ei ole meelega ette rada tegema läinud kuigi võimalusi on olnud.Nende kahe tempo on olnud liig kõigile teisele kaasaarvatud VABA ja TR-2 võistlejatele kes on ka samal rajal.Nn esimeselt ringilt ongi tulnud laagri juurest läbi eile õhtul Tom ja Hänninen ning varahommikul mõned TR-2 ja VABA autod.Ülejäänud TR-1 võistlejad on praeguseks ikka veel esimesel ringil(kuskil metsas)st kaotust liidritele üle 10h(stardis oli vahe 2-6h).Põhisõidule startis 13 TR1st 10 ja nendest viimane oli Arto.
Arusaamatult suureks on vahe kasvanud eriti kui arvestada seda et Ermi sõnul on rada võrreldes eelmise aastaga oluliselt kuivem ja teed lausa tolmavad.
Ootan uudiseid ja hoian Maasturitele pöialt
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Värsked uudised rindelt. Maasturid suutisd lõpetada kahjuks teise kohaga. Igati hea tulemus, arvestades, et TR2, kes olid nendega samal trassil, pole siiamaani finsisse jõudnud. Arto oli suundumas metsa oma masinale järgi, Vaiko pidi maadlema tehniliste probleemidega ja võitleb 3 koha eest koos ADI teamiga. ADI Team teeb ilusat sõitu ja liigub ilusti. Ning lõpus selgub kumb neist jääb neljandaks ja kumb poodiumile pääseb.
Seega kui kõik hästi läheb siis esi nelikus, kolm Eesti võistkonda.

Qkulgur

Priit
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Uudiseid Venemaa metsadest
TR-1 võitja Hänninen -Maasturid teised (kaotust ca 1h).
Rohkem lõpetanuid pole aga Vaiko on rajal tõusnud kolmandaks(kaotus juba üle 11h) ja ADI team neljandaks, viies hetkel veel venelaste Defekas ja kuues Arto/Ratturid.Vaikol probleemid roolivõimendiga-kuid liigub,Arto käis vahepeal laagris uue geneka järel ja loodab tõusta Defekast mööda(praegu oli ca 1h Artost ees kuid probleemid tagasillaga ja remondib).Arto sõnade järgi pidavat olema karmim rada mida tema silmad eales näinud ja "kiitis" telefonis Jurat et see on jälle ennast ületanud.Ülejäänud TR1d katkestanud,TR3dest vist 2 autot ka lõpetanud,TR2 ja VABAD kõik veel rajal.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

Sain ATV Riksiga lõpuks ühendust. Kostja oli talle mäkra mänginud ja paarimehe viimasel hetkel endale haaranud (tema lätlasest paarimes jättis ka sel aastal kohale ilmumata :lol: ) Õnneks maksis Oftsin Riksile rahad tagasi. Joel ja Seppo olid vaatamata mahatulekule 13 d. Seppo oli esiteljed ära lõhkunud. Kõik elus ja terved.
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Draakon
I spit Fire
Postitusi: 135
Liitunud: R Juun 17, 2005 3:17 pm

Postitus Postitas Draakon »

Mnjah, meie ka eluga tagasi. Meil siis see aasta niimoodi. Ei tea kas oleme saanud A. Suure või Q Kulguri loitsu endapeale seoses Vepsal käimisega. Juba 3 aastat ei saa kogu võistlust lõpetatud. Küll aga see aasta pääsesime edasi juba 2 katse võrra.

Rada oli meie arvates lihtsam see aasta st. et oluliselt kuivem kui mullu. Proloogile startisime viimastena ja tänu eelmiste aastate kogemusele ning heale sõidule saime ka hea aja proloogilt. Poole peal olid kaasvõistlejatel Yamaha Atv katki mille peale jäime seisma ja küsisime kas abi vaja. Väitsid et variaartori rihm katki. Meil muidugi kaasas ja pakkusime neile, sest omal jalal poleks nad sealt välja saanud. Õhtul laagris annavad tagasi. Suure südamega Seppo tundis end kui kõige vägevam taevas. Meestel ka heameel.
Proloog läbi, tagasi ülesõidule laagrisse ja press lapile. ca 25 km. Umbes 5 km enne laagrit jäi aga Seppo seisma. Rihm lendas lõunamaale- egas midagi mulle sappa ja laagrisee. Kulutasime ca 2h et leida uus rihm kaasvõistlejate käest kuna endal ju enam tagavaraks polnud.
Sealt ka vanasõna Ükski heategu ei jää karistamata!

Teisele katsele stastisime ala 10ndana kuna saime trahvi et ei alustanud oma press lappi õigeaegselt. Mäest üles alla, sinka vonka, lirts lärts, 2km sood (palju jõhvikaid!!!) raksatus ja veel 100m sood ning Seppo tagaveoline. Sama soo kus Priit ja Suur koos olid 2004 aaastal. Selline rõve mädanik. Sealt me siis naerdes lohistasime endid läbi. Päris kena päev oli.

Laagris kahjustused üle vaadates selgus et Yamul olid mõlemad poolassid katki ja kuna enam tagavaraks midagi ei olnud siis lõppes meie saaga seekord 2 katsega. Aga eks järgmine aasta uuesti!!!!!

PS. Tuli veel meelde, et need kellel variaatori rihma andsime ei olnudki rihm katki vaid vasriaator vett täis!!!
Palju ilusaid asju...
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Mõed read meie tegemistest Vepskis.
Laagrisse jõudsime 17.09 kell 01.00 teise võistkonnana,üks Läti team oli juba kohal.Teekonna pikkuseks kujunes Roosna-Allikult sinna 700km.
Proloogile startisime 5 autona ja lõpetasime napilt teisena kuna selleks ajaks olime ise küll möödunud kõigist eelpool startinutest aga meile jõudis järgi Hänninen.
Kuna ta startis meist 1h hiljem ja tegi kiiret sõitu,oli peale proloogi meie kaotus talle põhitrassile minnes 1,5h.
Reede hommikul kell 08.40 startisime esimesele katsele ning selle läbimiseks kulus ilma probleemiteta ühtlases tempos sõites kusagil 10h.
Kusagil poole trassi peal jõudsime järgi liidrina startinud Hänninenile.(ega seal ees kerge rada leida pole)Veidi edasi möödusime ka varem startinud TR-2 masinatest(rada oli TR-1 ja TR-2 masinatel sama)
Peale seda oli vahefiniš laagri juures ja kohe start järgmisele pikale katsele.
Kuna iga 24h jooksul tuleb 6h magada ja seda tuleb alustada 21.00 ja 01.00 vahel,siis pidime napilt 1.5h varem laagri juurest lahkuma ja magama metsas.
Teise etapi algus oli vana tuntud savitõus ja sellele järgnes väga vesine metsaalune.Trassi lõpu pool lõpetas ka meie generaator voolu andmise ja tuli remont ette võtta.Selgus,et enne võistlust pandud uued harjad oli see savi lihtsalt ära söönud.Panime uued harjad sisse ja genekas peale aga ei midagi,laadimist polnud ikka.Uuesti gene maha ja pulkadeks ning selgus,et üks ühendus oli veidi lahti jäänud.Panime uuesti peale ja siis kõik toimis aga sellega olime kaotanud 50min.
Taaskord vahefinišisse jõudes tõdesime,et meie vahe liidriga endiselt 1.5h.Selle etapi läbisime ka kusagil 10+6h.Lõpuks oli jäänud veel kaks katset,eelmiste aastate proloog aga tagurpidi.Seal olid meile rajavalikul abiks Ermi ja Vaiko(suured tänud neile),kelle abiga suutsime trassi esimese osa väga kiiresti läbida ja aega liidritega tagasi võita.
Finišis selguski,et olime selle katsega vahet vähendanud 18 minutile.Paraku oli aga seda endiselt liiga palju kuna viimaseks katseks oli lühike Press Lap mida tuli iga katse vahel läbia ja seda sõitsime võitjaga praktiliselt ühet aega.Sellele katsele minnes oli aga genekas taaskord vigane ja nüüd polnud voolu mitte vähe aga laadis üle.Seega tuli teda pidevalt jahutada ja lõpuks eemaldasime juhtmed lahti et mitte vooluringi maha põletada.Lõpuks kaotus vist 22min.Kogu trassi pikkuseks koos ülesõitudega saime 376km! ja rajal olime põhitrassil 32h jutti.
Tervitused kõigile seal käinuile ja Lätis näeme!
Peagi laen ka pildid kodukale üles.
Pilt
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Noh härrased kohalkäinud, kes siis järgmiseks aastaks pälvib VisaHinge tiitli?
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Nüüd siis tulemused eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Noh härrased kohalkäinud, kes siis järgmiseks aastaks pälvib VisaHinge tiitli?
Kuulduste järgi vist Ratturite team eesotsas Artoga.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”