Tänud hea ürituse eest 1 Hobujõud meeskonna poolt.
Mõningane kommentaar rajale ka
Joeli katse raielangil - esimese 5 minutiga viis üks ca 15cm läbimõõduga palk meil alt rooliamordi, väänas kõveraks ühe roolivarda ja võttis kaasa ARB õhutoru .... ilus algus igatahes. Ilma selle vahejuhtumita oleks igati vahva orienteerumine olnud.
Tubaauk - 5+ rada. Suurest vaimustusest sõitsime ühest lihtsast punktist mööda ja tegime ühe pildi selliselt et käe laba jäi snorkli varju. Ühesõnaga ikaldusime pildistamisega rada oli aga super.
Kõpu taga metsas - rada omas vanas headuses, natuke kõike eriti mõnus oli see rabapealne osa.
Katse lõpupoole jäi kraavist väljumisele ca 15m vintsinööri ja ilus kollane konks. Kui keegi juhtus selle leidma, siis oleksime väga tänulikud, kuna pühapäeval teda otsimas käies seal enam polnud.
Teeäärne raielank oli omamoodi muhe kogemus. Tervet võistlust sellistest roobastest ei tahaks ja raja rasketes kohtades oleks võinud olla kaasvõistlejast möödumise võimalus. Istuda ja vaadata kuidas teised plokke sätivad ei ole üldse meeldiv kui lõpp paistab ja väärtuslikud minutid kaovad, muidu aga vahva.
Kopratrass - omamoodi elamus kui algus läks lõbusalt, siis keskel tegime paar näpukat, mis omamoodi põnevaks kujunesid. Eriti vahva oli see, et rajale minnes oli meil ca 15m köit vintsil, väljudes umbes 3m. Enamuse aega vintsisime läbi ploki, et need viimased meetrid köit meid välja suudaks sikutada. 3m köiega läbi ploki vintsimine on muidugi kogemus omaette, millist varem polnud.
Omamoodi iroonia oli see, et Priit meile suisa 2x päeva algul uut nööri pakkus ja lõpuks juba peaaegu vähevõimuga oli valmis seda meile autosse toppima, igatahes siis tundus, et 15 m nööri on ka täiesti piisav.

nagu selgus ei olnud, kuna ta otsustas üle ühe tõmbe jälle natuke lühemaks jääda. Eriti valusalt meenus see hetk see, et teine pool nöörist jäi auto kõrvale Kõpu taha. Aga läbi me sealt lõpuks omal jõul tulime, kogemus hindamatu ja aeg suisa fantastiline, peaaegu 5 tundi.
Kuna meil esivintsiga oli nagu oli, siis jäi ka sidur sinna trassile.
Viimase päeva karjääri idee mulle isiklikult väga meeldis lahe sebimine ja vaheldusrikas maastik. Kuna vintsi ja siduriga oli nagu oli, siis panustasime kõvematele punktidele, paraku arvas üks püsikiirusliigendi et temale igatahes aitab peale seda kui olime 40 min rajal olnud. Veeretasime siis vaikselt finišini ja valmis selleks korraks
Suured tänud korraldajatele ja rajameistritele.