Ütlme nii, et 80% maastureid saab 8000-9500lbs vintsiga hakkama, seega välajamineks 9000-12000 EEK. Sellest väiksema tõmbejõuga vintsi võib vast vaid Samuari või Niva ninale panna. Suurem tõmbejõug avints juba tõsite kollide pärusmaa. (Ok, aga see juba eraldi teema ja siin pikemlat ei lahakaks).ricardodesol11 kirjutas: Pead ka sellega arvestama et mida suurem ja raskem auto seda asisem vints peab ka olema ehk siis siin ka hinnavahe.
Abi maasturi ostmisel kriteeriumitega
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
No nii uue auto saad juba soovi korral liisingusse/järelmaksu alla. Mina soovitaks uurida, mis nii odav (mis autol viga on).vip001 kirjutas:see mazda iseenesest huvitav, kuid vb ei saa nii alju nutsu kokku.....imelik iha et ta nii soodne...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
nii...kaalun siis praegu kas minna sihikindlalt otsima, vaatama , lähemalt uurima mõnda väiksemat maasturit(kia sportage, susuki vitara vms )ja soetada lisaks vints...või....piiluks ikkagi cherod....selle vist olid isegi lukud olemas?
Oskab keegi chero kohta midagi halba ja head rääkida(4.0), varuosade hinnad, kättesaadavus, vastupidavus....anomaaliad?...vb saaks silma kinni pigistada 15+ l linnas
kas väiksema litraasiga cherosid ei tehtud kui 4.0l vanemaid mudeleid?
Oskab keegi chero kohta midagi halba ja head rääkida(4.0), varuosade hinnad, kättesaadavus, vastupidavus....anomaaliad?...vb saaks silma kinni pigistada 15+ l linnas
kas väiksema litraasiga cherosid ei tehtud kui 4.0l vanemaid mudeleid?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)Häid ja halbu külgi leiad hulgim
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=19
2)2,5 bansukad ja maulaalkastiga täitsa olemas(Jamboree mudel)
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... i=otsi&r=1
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=19
2)2,5 bansukad ja maulaalkastiga täitsa olemas(Jamboree mudel)
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... i=otsi&r=1
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
Neuser
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
vip001 kirjutas:
Oskab keegi chero kohta midagi halba ja head rääkida(4.0), varuosade hinnad, kättesaadavus, vastupidavus....anomaaliad?...vb saaks silma kinni pigistada 15+ l linnas
kas väiksema litraasiga cherosid ei tehtud kui 4.0l vanemaid mudeleid?[/quote]
Ma söidan shceroga 4 l. 136kw, millel on 2 pölvkonna gaasiseade peal juba 2 aastat ja olen suht rahul. 100 km peale hoiab ca 90 EEK u kokku ja yhe näpuliigutusega lylitub bensa peale kui vaja. 60 l.paak on taga pikuti autoga paremas servas nii, et ei vöta eriti ruumi. Vötab gaasi paar liitrit rohkem kui bensiini, aga hinnavahe on pea poole väiksem. Ja chero mootoril on resserssi ju igas olukorras nii palju et see väike vöimsuse kadu ei ole sisuliselt tuntav. Lambda peab olema korras ja soovitatavalt originaal
Oskab keegi chero kohta midagi halba ja head rääkida(4.0), varuosade hinnad, kättesaadavus, vastupidavus....anomaaliad?...vb saaks silma kinni pigistada 15+ l linnas
kas väiksema litraasiga cherosid ei tehtud kui 4.0l vanemaid mudeleid?[/quote]
Ma söidan shceroga 4 l. 136kw, millel on 2 pölvkonna gaasiseade peal juba 2 aastat ja olen suht rahul. 100 km peale hoiab ca 90 EEK u kokku ja yhe näpuliigutusega lylitub bensa peale kui vaja. 60 l.paak on taga pikuti autoga paremas servas nii, et ei vöta eriti ruumi. Vötab gaasi paar liitrit rohkem kui bensiini, aga hinnavahe on pea poole väiksem. Ja chero mootoril on resserssi ju igas olukorras nii palju et see väike vöimsuse kadu ei ole sisuliselt tuntav. Lambda peab olema korras ja soovitatavalt originaal
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kurb, aga pidulik. alla 3K EUR-i naljalt midagai väga asjaliku ei leia.
Siis juba mobile.de abiks.
Siis juba mobile.de abiks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Oskab keegi chero kohta midagi halba ja head rääkida(4.0), varuosade hinnad, kättesaadavus, vastupidavus....anomaaliad?...vb saaks silma kinni pigistada 15+ l linnas
kas väiksema litraasiga cherosid ei tehtud kui 4.0l vanemaid mudeleid?[/quote] Netist hakkas silma http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ei oska küll selle mootori kohta midagi kommenteerida. Veel http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ja kui raha napib siis saab alati kasutada liisingu või autoaia järelmaksu (vähemalt Tartus saab enamikest aedadest väikse järelmaksu kui viitsid kaubelda) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kas väiksema litraasiga cherosid ei tehtud kui 4.0l vanemaid mudeleid?[/quote] Netist hakkas silma http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ei oska küll selle mootori kohta midagi kommenteerida. Veel http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ja kui raha napib siis saab alati kasutada liisingu või autoaia järelmaksu (vähemalt Tartus saab enamikest aedadest väikse järelmaksu kui viitsid kaubelda) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Palju see 2,5 liitrine mootor kokkuvõttes säästu annab?
Jõuetule mootorile astud tunduvalt rohkem peale ja sõidad kõrgemate pööretega, mis ühelt poolt kahandab kütuse kulu vahet ja teiselt poolt mootori ressurssi. Lisaks vehid veel käike vahetada (mulle vähemalt pole silma hakanud 2,5 automaati). 4l mootor kestab praktiliselt igavesti, kui keegi mingit lollust ei tee...
Jõuetule mootorile astud tunduvalt rohkem peale ja sõidad kõrgemate pööretega, mis ühelt poolt kahandab kütuse kulu vahet ja teiselt poolt mootori ressurssi. Lisaks vehid veel käike vahetada (mulle vähemalt pole silma hakanud 2,5 automaati). 4l mootor kestab praktiliselt igavesti, kui keegi mingit lollust ei tee...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
... Ja neid oli vahepeal hulgi saada juba koos autoga. Passi peale. Kui ma eelmine kevad endale Chero vaatasin, siis pidevalt oli mingi 3-4 neist gaasiseadmega.jr kirjutas:II põlvkonna seade peaks maksma koos paigaldusega heal juhul 5000eek.vip001 kirjutas:nujahh...kui see gaasiseade juba peal mis siis viga...aga hakka seda ka veel toppima...läheb lõhki mul eelarve!
Endale lihtsalt ei meeldinud mõte "pommi" otsas ringi liikumisest(aga see rohkem minu kiiks...) + natuke kaotad pakiruumi mahutavuses(osadel on gaasi paak tagaistme seljatoe taga, istet alla lastes ei saa siledat põrandat).
Edu,
zum
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Võid ka seda piiluda:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9997
Siin juba veidi maastikule mineku alget (rehvid, mamanuaal-hubid, lisatuled). Tehnikat ka veidi hooldatud.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9997
Siin juba veidi maastikule mineku alget (rehvid, mamanuaal-hubid, lisatuled). Tehnikat ka veidi hooldatud.
Viimati muutis Landy, N Veebr 21, 2008 10:15 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi