ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: ISUZU D-MAX
Ega kirjutise järgi ei oska hinnata milline see müra ja kärin just täpselt on, aga jah, kuni 2012 aasta mudelini oli mootor mürarikas ja gaasi andes käristas. Ühtlase sõidu ajal kippus tiksuma. Ma ostsin 2012 aasta alguses täiesti uuena veel eelmise aasta mudeli. 3,0LS AUT ja see mürises ja kärises algusest saadik kuni selle hetkeni kui ma ta 2016 aasta viimasel nädalal edasi müüsin. Ja ilmselt müriseb ja käriseb rahulikult veel pikki aastaid. No worries! See on normaalne ja midagi pole valesti. Gaasi andes ja kiirendades on tõesti lärmakas, selle vastu aitab võimaluse korral rahulik sõidustiil. Uus mudel on palju vaiksem kuid mürinast ja kärinast ei pääse ka sellel. Selline vaikne nurruja ta ei ole.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
Re: ISUZU D-MAX
Kas keegi on kokku puutunud antud vea koodiga? b0007 no engine request received
Masinaks 11.2010a 3.0 manual, läbijooks ca 103000km
Masinaks 11.2010a 3.0 manual, läbijooks ca 103000km
Re: ISUZU D-MAX
Tere. Mul mure kuhu peaks pöörduma või on mingi lihtsam viga. Ühe sõnaga kui sõidan näites maanteel ja lähenen 50 alale siis lampi lööb servise tule põlema ja üle 2000pöörde ei lähe enam. Jään seisma suretan välja ja saab edasi sõita normaalselt. Ja siis mingi aeg kordub sama jama.
Masin 2,5 td 2007
Tänades Evar
Masin 2,5 td 2007
Tänades Evar
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Mis loom on service tuli? Mul sama põlvkonna masin ja sellist tuld pole veel leidnud. Äkki ikka jutt "check engine" tulest?Evarg kirjutas:... siis lampi lööb servise tule põlema ja üle 2000pöörde ei lähe enam. ...
Masin 2,5 td 2007 ...
Selge on see, et masin läheb avariirežiimi ja see võimaldab longata lähima esinduse juurde. Kuna probleem kordub, siis on tegu mitte juhusliku häirega, vaid tegeliku rikkega ja see tuleb välja selgitada.
Remondi eel on ikka esimene asi juhe sappa ... mul külakohas olev ihumehhaanik pole mingi diagnostik, aga enne remonti paneb ikka oma universaalse testri masinale sappa ja saab mingi pildi veast kätte.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
raamatu järgi ütleb et tegemist on Servise tulega. check enigma on ikka mootori kujuline.honkomees kirjutas:Mis loom on service tuli? Mul sama põlvkonna masin ja sellist tuld pole veel leidnud. Äkki ikka jutt "check engine" tulest?Evarg kirjutas:... siis lampi lööb servise tule põlema ja üle 2000pöörde ei lähe enam. ...
Masin 2,5 td 2007 ...
Selge on see, et masin läheb avariirežiimi ja see võimaldab longata lähima esinduse juurde. Kuna probleem kordub, siis on tegu mitte juhusliku häirega, vaid tegeliku rikkega ja see tuleb välja selgitada.
Remondi eel on ikka esimene asi juhe sappa ... mul külakohas olev ihumehhaanik pole mingi diagnostik, aga enne remonti paneb ikka oma universaalse testri masinale sappa ja saab mingi pildi veast kätte.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
aaa, tuleb meelde jah, korra olen selle (viivitamatult remonditöökotta) tule põlema saanud, kui venes ida pool Moskvat sain mingit solki paaki ja tõmbas filtri umbe. Rohkem pole sellise tulega kokku puutunud.
Ikka kaabel sappa, peaks suht normaalselt suhtlema.
Ikka kaabel sappa, peaks suht normaalselt suhtlema.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Nii mina sain oma murele lahenduse. Viga seisnes siis generaatoris. Andis etkeliselt 16,5v välja ja lõi kõik vead juurde.
Re: ISUZU D-MAX
Ei teagi, kas käsi kullas või ...se mullas. Igatahse osta.ee oksjonilt "võitsin" viimase viiest Eesti Raudtee D-MAX'st (2008, 2,5). Selle kõige hullema. Välimus vajab pisut näppimist, sisustus rohelise seebi vanni. Kütuse rõhuandur oli tuksis ning kippus "safe mode" minema (ei ole eriti meeldiv sellises konfis tiptunnil Tallinnas sõita - sry, kes järgi sõitsid). Peale katkise osa vahetust oleks olnud täiesti mõnus sõit maanteel kui ukse vahelt poleks sisse vilistanud ning see kohutav masuudihais... Üllatavalt vaikne ning mõnusalt pehme. Ei kriginaid, kolinaid, undamisi. Unustasin isegi raadio käima panna, vajadust polnud. Lootust on.
Füüsilistest vigastustest kundepoolsetel nurkadel, kuudi luugi käepidemel, tagaluugil, oma osa on saanud ka karteri põhi ja juhiuks. Esimest on keevitatud ning viimane jäi vist ette võtmete sisseunustajale, kes ülemise osa jõuga välja on tirinud. Eks hakkab teda lahkama aga ...
1. Kui kellegi on järgi plastist põhjakaitse, siis oleksin huvitatud. Raudtee ületamine selleks mitte ettenähtud kohas ei mõju põhjadetailidele kuigi hästi. Kuigi mõlgid/täkked raamil täiesti puudu. Lumele ei tahaks lahtise kõhualusega vastu minna.
2. Hooldusintervallid: rihmad, õlid jne. Äkki oskab keegi aidata?
3. Mis õlid kuhu lähevad?
Olen selle mammutteema peaaegu läbi lugenud, midagi erilist polegi silma hakanud. Ons veel midagi, mida teadma peaks?
Füüsilistest vigastustest kundepoolsetel nurkadel, kuudi luugi käepidemel, tagaluugil, oma osa on saanud ka karteri põhi ja juhiuks. Esimest on keevitatud ning viimane jäi vist ette võtmete sisseunustajale, kes ülemise osa jõuga välja on tirinud. Eks hakkab teda lahkama aga ...
1. Kui kellegi on järgi plastist põhjakaitse, siis oleksin huvitatud. Raudtee ületamine selleks mitte ettenähtud kohas ei mõju põhjadetailidele kuigi hästi. Kuigi mõlgid/täkked raamil täiesti puudu. Lumele ei tahaks lahtise kõhualusega vastu minna.
2. Hooldusintervallid: rihmad, õlid jne. Äkki oskab keegi aidata?
3. Mis õlid kuhu lähevad?
Olen selle mammutteema peaaegu läbi lugenud, midagi erilist polegi silma hakanud. Ons veel midagi, mida teadma peaks?
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
1. Mis asi on plastist põhjakaitse ja milleks? Äkki komposiitkaitse? Mu 2009 a masinal pole peale esimese metallist kaitse mingit lisakaitset, kuna just lumega jääb selle põhjakaitse peale kandma palju varem kui ilma ja siis on labidaga alt igavene s!tt kõhualust puhastada. Katki on metsas jahil ukerdades läinud vaid tagasilla tala küljes olevad abs-juhtmed mingite roigastega, 2x, ja ka kõhuall rippuva kütusefiltri veeanduri juhe, selle otsad on nüüd isoleeritud ja ei toimi kõik need aastad.DonNiger kirjutas:...
1. Kui kellegi on järgi plastist põhjakaitse, siis oleksin huvitatud. Raudtee ületamine selleks mitte ettenähtud kohas ei mõju põhjadetailidele kuigi hästi. Kuigi mõlgid/täkked raamil täiesti puudu. Lumele ei tahaks lahtise kõhualusega vastu minna.
2. Hooldusintervallid: rihmad, õlid jne. Äkki oskab keegi aidata?
3. Mis õlid kuhu lähevad?
...
2. Hooldused on meil ette nähtud 15 kkm järel ja 45 kkm järel suur hooldus, kus vahetatakse kõik mahlad (jahutus, sillad, kastid). Saksas vastavalt 20 ja 60 kkm. Kui leian, siis võin panna ka hooldustööde nimekirja sakslaste oma.
3. Mootoriõli läheb ka käigukasti, sildadesse paneb esindus igale poole lsd-lisandiga õli, ehkki esisilda selle järele vajadust pole.
P.S. Kas manuaali kaasa ei saanud?
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Teemat lugedes jäi kusagilt silma (alguse poole), et esimesena just alt sõidetud plastist (komposiit) mootorikaitse. Et paljud selle alumiiniumist valmistatu vastu vahetanud. Kui mootor alt päris lahti, hakkab alt lund üles viskama.
Sohu ei plaani minna, kändude otsas turnida (selleks on Trooper)
Nujahh, eks elu on näidanud, et mida rohkem rattaid veab, seda kaugemalt on vaja välja tõmmata.
Vahekastis (eeldan), et mootoriõliga sama õli? Või on ühes tükis?
Viimase service kohta klepsu leidsin aga mida tehti... Manual ( mingisugune) on aga see valmistab välismaises keeles ainult sõidueksamiks ette.
Sohu ei plaani minna, kändude otsas turnida (selleks on Trooper)
Nujahh, eks elu on näidanud, et mida rohkem rattaid veab, seda kaugemalt on vaja välja tõmmata.
Vahekastis (eeldan), et mootoriõliga sama õli? Või on ühes tükis?
Viimase service kohta klepsu leidsin aga mida tehti... Manual ( mingisugune) on aga see valmistab välismaises keeles ainult sõidueksamiks ette.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Mu omal ikka tehasest üsna paksust terasplekist mootorikaitse, sõitsin sügavas lumes täishooga üle piirikupitsa, mille keskel oli 1,5" raudtoru tähiseks, numbri tõmbas stange küljest, mootorikattele kriipsu põhja alla ja masina viskas korralikult õhku kuid kõik jäi terveks - see siis näiteks D-Maxi mootorikatte vastupidavuse kohta. Kui karteri põhi on sul pihta saanud ja kaitset pole, siis võib-olla tasub esindusest (topauto) uurida originaal plekkkaitse hinda, vahel võivad need ka positiivselt üllatada.DonNiger kirjutas:Teemat lugedes jäi kusagilt silma (alguse poole), et esimesena just alt sõidetud plastist (komposiit) mootorikaitse. Et paljud selle alumiiniumist valmistatu vastu vahetanud. Kui mootor alt päris lahti, hakkab alt lund üles viskama.
...
Vahekastis (eeldan), et mootoriõliga sama õli? Või on ühes tükis?
... Manual ( mingisugune) on aga see valmistab välismaises keeles ainult sõidueksamiks ette.
Õlide kohta pean täpsemalt vaatama hooldusraamatu vahelt, nagunii pean ka ise enne talve jahiautol tegema ühe hoolduse, eelkõige kütusefiltri vahetuse vajadusest enne külmi ja siis ühekorra ka muud mahlad ringi lööma. Mu omal on manuaal eestikeelne üsna paks raamat.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
saatsin meilile paar pdf hooldusest
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Suured tänud.
Leidsin veel ühe vea. Nimelt on katki vaakumklapp. Lisavaakumi ots, mis tuleb filtrist, on otsast ära murtud / filtr poolt samuti küljest.
Kas keegi oskab õelda õget järjekorda: hetkel otsapoolne tuleb pumbast, järgmine läheb turboklappi ja viimane õhufiltrisse. On õige järjekord?
Leidsin veel ühe vea. Nimelt on katki vaakumklapp. Lisavaakumi ots, mis tuleb filtrist, on otsast ära murtud / filtr poolt samuti küljest.
Kas keegi oskab õelda õget järjekorda: hetkel otsapoolne tuleb pumbast, järgmine läheb turboklappi ja viimane õhufiltrisse. On õige järjekord?
Re: ISUZU D-MAX
Tere
Tahtsin omalt poolt ka lisada D max 2007a eelsüütekünnalde kohta. Nimelt auto ajaloo järgi on tal juba kolm korda vahetatud top autos neid kõik korraga enne minuni jõudmist, ls oli ostes 278000 ja siis kohe vahetasin ka need. Nüüd 40000 km sõidetud ja kaks talve ja uuesti läbi kõik neli. See tundub siis tüüpviga olema. Esimene kord vahetati 120 000 siis 180 000 ja siis 230 000 ja ise siis 280 000 ning nüüd 320 000
Tahtsin omalt poolt ka lisada D max 2007a eelsüütekünnalde kohta. Nimelt auto ajaloo järgi on tal juba kolm korda vahetatud top autos neid kõik korraga enne minuni jõudmist, ls oli ostes 278000 ja siis kohe vahetasin ka need. Nüüd 40000 km sõidetud ja kaks talve ja uuesti läbi kõik neli. See tundub siis tüüpviga olema. Esimene kord vahetati 120 000 siis 180 000 ja siis 230 000 ja ise siis 280 000 ning nüüd 320 000
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Ei mina usu, et esimene kord vahetati alles 120 kkm, mu arust lähevad nad suht nutuseks juba 40-50 kkm peal, st et veel lähevad soojaks aga aeglasemalt kui uued ja mitte nii punaseks. Mul läbisõit tagasihoidlik 165 kkm, kuna kasutan peamiselt jahi- ja veoautona ja vahel väikse auto remondi vms ajal ning 3 või 4 korda vahetatud. Garantiiajal vahetati mitu korda idiootsel kombel paarikaupa, kuna tehas ei lubavat korras küünalt vahetadatasujatom kirjutas:Tere
Tahtsin omalt poolt ka lisada D max 2007a eelsüütekünnalde kohta. Nimelt auto ajaloo järgi on tal juba kolm korda vahetatud top autos neid kõik korraga enne minuni jõudmist, ls oli ostes 278000 ja siis kohe vahetasin ka need. Nüüd 40000 km sõidetud ja kaks talve ja uuesti läbi kõik neli. See tundub siis tüüpviga olema. Esimene kord vahetati 120 000 siis 180 000 ja siis 230 000 ja ise siis 280 000 ning nüüd 320 000
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"