29. leht 51-st

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 10:05 am
Postitas tt75
Ilmselt pead kaaluma seda kõige viimasemat varjanti e.kõvem pooltelg, kuigi ma ei tea kas ja kus eestis sellist teenust saaks .Ma erinevate foorumite postituste ridade vahelt olen üritanud aru saada eesti masinaosade tootjate võimekusest ja olemasolust,kuid erilist selget pilti pole saanud.Kohati on tunne et kõik tegutsevad kusagil "põranda all" ja eriti ei reklaami ennast.
Võttes arvesse seda et sul juba testi käigus need nn. alumiinium kahvlist poolteljed väsimuse märke annavad ilma et sa oleks kusagil mitu tundi võistelnud siis on sul juba üks arvestatav nõrk lüli olemas.(võibolla oli lihtsalt defektne?)Kuigi jah sellise ratta suuruse juures tundub see kummaline,et nagu siin ennem mainiti siis palju loeb ka pealisehituse kaal,aga jällegi ...sul ilmselt see päris veokaga võrreldes suht olematu.
Meenub et kunagi mul sõbral purunes Inglise huumoril(defender) 33" rehviga, originaal tagumine pooltelg kloogal liinide all enam vähem tavalises kohas liiva peal(taga lukk oli sees), peale mida ta pani sisse tugevad sepistatud poolteljed(pole enam 35"rehviga probleeme esinenud).

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 11:06 am
Postitas erik
Ma ka olen alati püüdnud süvitsi mõelda, miks mingi asi tegi nii, või naa. Aga alati peab jätkuma enesekriitikat, kui ikka hakkad lihtsale asjale väga keerulist vastust otsima. Maakeeli tähendab see seda, et lülitas see lukk kuidas tahes, viga oleks pidanud saama luku lülitus hambad (kui needki, sest luku paukumine ei tohiks olla ühestki juhust kohe fataalne), mitte liugnuut. See võll oli sitt ja kõik.

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 11:11 am
Postitas marauder
Söidutehnikast rääkides, siis ma hoiaks seda tagalukku koguaeg seesmitte ei lipsiks sellega sisse-välja. Esimest kasutaks vaid siis kui reaalselt vaja.

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 11:27 am
Postitas Movistar
Miks on vaja lukku koguaeg sees hoida?
Niigi ilma keskdiffrita maasturid keeravad sitasti(loe:pöörderaadius on suur) ja hoides pidevalt tagalukku sees,keerab veel sitemini.
Kokkuvõttes hakkad seda korrigeerima edasi/tagasi sõiduga ja kaotad aega.
Lukke tuleb kasutada seal kus on neid vaja ja millal vaja ning nende lülitus peab olema mugav ja kiire.
Aga Eriku jutt oli õige.See võll on sitt :wink:

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 12:59 pm
Postitas KarlReimann
Panin kõik mis on, kes viitsib see vaatab ja vastupidi.

https://photos.app.goo.gl/kRZxRWuFxLr7Ej5r8

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 1:29 pm
Postitas Movistar
Loodetavasti jääb kestma ka see aparaat.
Aivole ongi konkurenti vaja.
Muidu ongi mõttetult igav pealt vaadata seda veokate värki.
Üks kulgeb ja ülejäänud seisavad juba esimesel ringil.
Kes otsib kardaani taga,kellel on muu kodutöö tegemata :wink:

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 2:12 pm
Postitas marauder
Sisu ka rajale tuleb?

Re: Chevy

Postitatud: P Apr 05, 2020 3:04 pm
Postitas KarlReimann
https://photos.app.goo.gl/th6ZQcMWxRHJFx9u8

Ei, sisu ei tule. Üks asi korraga.
Mis Aivole konkurentsi pakkumisse puutub, siis nii suuri plaane veel ei ole. Ja loodan, et teema jälgijad ka selles osas kõrgeid ootusi ei sea. Ühel järjekordselt ebaõnnestunud võistlusel tuli pealtvaataja parastama ja noomis sõnadega "häbi-häbi".

Re: Chevy

Postitatud: T Apr 07, 2020 10:13 pm
Postitas enx
Movistar kirjutas:Miks on vaja lukku koguaeg sees hoida?
Niigi ilma keskdiffrita maasturid keeravad sitasti(loe:pöörderaadius on suur) ja hoides pidevalt tagalukku sees,keerab veel sitemini.
Kokkuvõttes hakkad seda korrigeerima edasi/tagasi sõiduga ja kaotad aega.
Lukke tuleb kasutada seal kus on neid vaja ja millal vaja ning nende lülitus peab olema mugav ja kiire.
Aga Eriku jutt oli õige.See võll on sitt :wink:
Luku jutt puhas kuld. Eks Lockrighti või Kemppi mehed hoiavadki sees koguaeg :lol:

Re: Chevy

Postitatud: K Apr 08, 2020 5:55 pm
Postitas fanatt
marauder kirjutas:Söidutehnikast rääkides, siis ma hoiaks seda tagalukku koguaeg seesmitte ei lipsiks sellega sisse-välja. Esimest kasutaks vaid siis kui reaalselt vaja.
Jep hoia sees muidugi :lol: . Võiks proovida üldse ilma lukkudeta ja panna külje pidurid eraldi, siis keeraks nagu linttraktoriga, see oleks nii vahva :roll:

Re: Chevy

Postitatud: K Apr 08, 2020 6:02 pm
Postitas marauder
No mis sellest klöpsida kui öhku pole ja rinkasöit on?
Külgpidurid on kasutusel küll jah mönel TR3 masinal jms.

Re: Chevy

Postitatud: K Apr 08, 2020 7:08 pm
Postitas KarlReimann
Viimasel sõidul oli juba õhk olemas. Elektri kompressor kabiinis. Hirmus lärm.

Re: Chevy

Postitatud: N Apr 09, 2020 11:30 am
Postitas KarlReimann
Täna näitas kaal 3640kg

Re: Chevy

Postitatud: R Apr 10, 2020 10:39 am
Postitas KarlReimann
Sees on ikka päris hull. Mitte küll nii hull kui videost paistab aga ikkagi. Tegin sõbrale sõitu, ta üritas filmida. Järgmisel korral proovin leida kaamera mida kabiini kinnitada.

https://drive.google.com/file/d/1MxtUE0 ... p=drivesdk

Re: Chevy

Postitatud: R Apr 10, 2020 9:57 pm
Postitas ahto42
"T*ra, see on sein ju!"