ajee nalja ka VOL4
Moderaator: Moderators
Minumeelest on täitsa halenaljakas, et ekspressauto varastab fishki netist mingu portsu pilte ja teeb sellest "artikli"
http://www.fishki.net/comment.php?id=52749
http://www.fishki.net/comment.php?id=52749
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:

Neinar Seli - mersumees, G-mersu mees
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
http://www.tarbija24.ee/?id=130805
ärge käige jeebiga kõige räigemas pornos!
vt taneli kommentaari.
edit:
12.06.2009 01:56
tanel : ma ei saa aru. iga päev käin pornolehtedel ja trükin suht tihti free music download sisse ja üldse igasuguseid kahtlaseid saite satub ette teinekord ja mulle ei ole kunasgi sellist viirust sattunud, et peannüüd arvutit puhastama hakkama... Minu netis surfamist võiks võrrelda Jeepiga läbi kõige suurema pori ja muda sõitmisega
ärge käige jeebiga kõige räigemas pornos!
vt taneli kommentaari.
edit:
12.06.2009 01:56
tanel : ma ei saa aru. iga päev käin pornolehtedel ja trükin suht tihti free music download sisse ja üldse igasuguseid kahtlaseid saite satub ette teinekord ja mulle ei ole kunasgi sellist viirust sattunud, et peannüüd arvutit puhastama hakkama... Minu netis surfamist võiks võrrelda Jeepiga läbi kõige suurema pori ja muda sõitmisega
elav autoalarm:
http://www.youtube.com/watch?v=WuFyqzerHS8
http://www.youtube.com/watch?v=WuFyqzerHS8
Liikluskultuur Afganistani pealinnas kabulis. Otsereportaaž!
Linnas, mis on planeeritud 700000 inimesele, ja kus elab tegelikult hinnanguliselt 4,5 milj inimeselooma..hinnanguliselt kuna keegi kurat ei suuda neid murjameid täpselt kokku lugeda:) Ja kus olemasolevad teed on ammuilma kitsad kõigile liiklejatele, kes seal liigelda üritavad, olgu selleks sõiduautod, väikekastikad, raskeveokid , bussid, jalgrattad, siklid, turukärud, kaubaveo kärud ja erinev omaalgatuslik ühistransport milleks võib olla nii kabiini ja kaetud reisijateruumiga muravei, väikebuss kui ka 4-5 inimest üksteise taha mahutav Java suurune ja laadne tsikkel…näiteks. Kogu selle tohuvapohu keskel on ka suht ..ee..ranged:) liiklusreeglid..ise kujunenud ja kõigile täitmiseks. Mõned näited väikese kirjeldusega või ilma siis:
Kui sinu ees sõidab mõni auto, sina tahad tast mööda saada ning annad talle signaalitamise või täistulede vilgutamisega vastavalt liikluskorrale märku ja tema tahab sind sõbralikult mööda lasta, tõmbab ta kas rahulikult või väga järsku paremasse teeäärde (olenevalt sellest kui suure hooga tema taha ilmuda, kui lähedale sõita-5m,2m või 50cm..mida lähemal seda paremini eest ära kaob) ja näitab sinna paremale liikudes vasakut suunatuld, et mine nüüd vasakult mööda:). Kui ta mõtleb, et mine hoopis paremalt, siis näitab loomulikult vasakule liikudes paremat suunatuld. Kui suunatulesid pole siis pistab keegi käe aknast välja ja näitab, et sõidan..vot sinna. Teinekord on eessõitjal rohkem õigus ja ta ei lähe kuskile. Sis saab mööda paremalt või vasakult, kust aga mahub..kätega võib vehkida ja sõimata mööda mitte laskjat, kes juhib autot rool vasta rinda ja pea kuklas. Võibolla on just juhil ka oluline jutt kaassõitjatega tagaistmel pooleli. Lähenedes kõrvalteele, olenemata selle suurusest..teinekord võib selleks ka peatee olla, annab eesõiguse signaalitamine, tulede vilgutamine, gaasile vajutamine ja mujale vaatamine..(näed ju et ma ei näe sind üldsegi). Teinekord ka suurem ja kõvema stangega auto olemasolu. Osad põrkavad ka kokku, mõlemad vaatasid mujale:).
Kui risti või ringtee pealt vaja otse üle minna, või soovitud teeotsas ringilt mahasõitu teha , olenemata sellest kus su sõidurada hetkel liikluskeerises asub(iga mees ise teab kus tal see sõidurada on), siis loomulikult ohukad sisse, et kuhugi ei keera..ja gaasi:) ,loogiss onju.
Siis ringide pealt sisekurvist lõikamine e. meie mõistes vastassuunas sõitmine on täiesti ok.. ohukatega, tulede vilgutamisega või suunatulega märku sellest andes (näed küll ju mind). Kui tulla kõrvalteelt betoonplokkide või vahesaarega eraldatud sõidusuundadega tänavale ning tagasikeeramise koht on ilmselgelt kaugel, või sul on ainult natuke (paarsada meetrit) vastassuunas vaja sõita, et jõuda lähemasse vahesaares olevasse auku..siis sa ka sõidad loomulikult vastassuunas..tuled ja käemärgid jällegi abiks. Ökonoomia eelkõige.
Siis vasakust reast parempööre ja vastupidi ilma suunata või suunaga on täiesti ok. Täiesti.
Olenemata sellest kas sõidad liikluse kinni või mitte, pressida edasi on vaja ja sinna kuhu juba natuke mahub.. a´la järvevana teel enne tartu maanteed, kui rist on umbes, siis võib mõlemale poole 5 rada teha (2 asemel) ja kõik kinni sõita, et jumala eest keegi kuskilt liikuma ei saaks.
Kui ärra politseinik peatab autot kinni siis loomulikult seal kus auto sõitis, keset teed, mitte ei suuna teda teeäärde. Vajadusel otsib ka sealsamas autot läbi, uksed pärani. Pimedas on ohtlik kanda politseinikel helkurvesti, kõik võivad teda kaugelt näha ja ära põgeneda. Ohutus eelkõige.
Suvalises kohas hakata autot edasi tagasi manööverdades ümber keerama keset ummikut on väga normaalne, sest teinekord on vaja auto kohe ringi keerata..samas keegi järgi ei anna ning ruumi tekkimisel liigutakse edasi järjekindlalt ning sõidetakse ka ümberkeeraja kinni. Milleks mõelda samm ette, rääkimata teisest. Päh.
Kui kaks sõpsi tahavad juttu rääkida, eri suundadest tulid..siis peatavad auto kinni ja jutustavad, pea aknast väljas, ülejäänud tuututavad nende peale, kaugelt juba, siis nad saavad varem aru.
Kui takso või muu ühistransport võtab klienti peale siis loomulikult keset teed seistes, et inimene ei peaks paar meetrit kasvõi jala käima, et teeäärest peale ronida.
Ma olen tervelt 1x õppesõidu autot näinud, olla liiga kallis lube osta. Ega load ei sõida, peaasi et numbergi on autol, muidu võtab politseinik auto endale või miskit. Ja peaasi et auto liigub, tuled on pooltel pru või auto on nöööriga kokku seotud, et laiali ei kukuks.
Samas on väga palju linnapildis rikkureid, selliste autodega mida on eestlasel raske õlal pidada või soetada, küttekulu arvestades ntx. Tsiklite ja jalgratastega sõidetakse liikluse vahel slaalomit, 5 inimest sikli peal on vist max, mis olen näind, täiskasvanud inimesed.
Tsiklitel on poppide autode nimed nagu corolla, prado, landcruiser,pajero jne.
Tsiklitele saab kõike kaupa peale ja haakesse kinnitada, kui ise mahud peale ja unnikust üle näed, on täiesti ok.
200L vaatide jaoks on spets käru mis käib pakika külge nööriga või spets kinnitusega.
Väga levinud on 4 rattalised müügikärud, millest saab asju ja sööki müüa, ja millega saab liikluse vahel kärutada, või siis sinna peale ehitatud varikatuse all päiksevarju nautida, noh kui kaupa pole.
Siis nagu 2 rattaga hobuvankrid, aga auto tagasild on all, vastavalt siis meistrimehe oskustele pandud ja seda saab ärimees kauba transpordiks vedada. Liiklusteed kasutades loomulikult. Kui ikka täis laadida, nii et meile trolliliinidesse mõni kinni jääks siis lükatakse perega- 2 meest tirivad eestpoolt ja tatid lükkavad tahant.
Loomulikult siis kõik eelpoolmainitud transamehed, kaupmehed jne reguvad liiklust mentidega võidu..ikka ohutuse mõttes,
Mendid vehivad siis sauadega olenemata seljataga oleva paarimehe vehkimisest
ja vilega võib isegi siis vilistada..niisama..kui kellelegi parasjagu korraldust ei anna
ja vahid näiteks mis lind puuotsas teeb. Ikka tahaks natuke vilistada ju vahest.
Ime et nad puuotsas linde ei reguleeri veel vile ja sauaga
Vahest irvitad niiet kõht kõveras ja pisar silmis ning siis natu aja pärst tahaks autost välja ronida, näo täis sõimata ja autol tuled sisse lüüa. Et kuda sa kurinahk selline idiot saad olla..
Autode ruumikusest:
pikap corollasse mahub vabalt ette 3-4 inimest, tahaistmepeale niipalju kui mahub..ka 5 kuskil ja tatid on kobaras seal kus meie inimene oma kompsud paneb..pagassis. Kui pikapit pole, siis võib sedaanauto lahtises pagassis sõita.
tatid mängivad mänge, ajavad juttu ja lehvitavad teistele liiklejatele..nii viisakad:).
Siis takso moodi marsabussid..sellised väikesed toyota bussid, a la nagu WV sharan
ainult kõrgemad ja veits ruumikamad ,neid on nii vasak, kui parempoolse küljeuksega
nagu ka suuremad bussid, vastavalt kas indiast või euroopa poolt sisse veetud. ja mahub niipalju kui mahub, nina notsuks vasta klaasi. Bussijuhi abi on lahtise ukse peal ja röögib nadu ratta peal, vist et see buss sõidab sinna ja tulge peale.. ja siis kui keegi peale või maha tahab siis keset teed loomulikult..valgub mass välja masinast. Teised ootavad või sõidavad inimeste vahelt läbi.
ükskord sõitsime miski bussi taga, suurem selline, nagu PAZ buss.. ja sis poiskene jooksis busile järgi sõidu ajal, hüppas tagastange peale, ja siis ronis tagumisest küljeaknast sisse.
Kuna tuulutada on vaja kogu seda haisukotikarja siis on mõni aken eest ära ja seal on trellid ees, et keegi salaja sisse ei saaks sealt
Kena liiklemist:)
Kui sinu ees sõidab mõni auto, sina tahad tast mööda saada ning annad talle signaalitamise või täistulede vilgutamisega vastavalt liikluskorrale märku ja tema tahab sind sõbralikult mööda lasta, tõmbab ta kas rahulikult või väga järsku paremasse teeäärde (olenevalt sellest kui suure hooga tema taha ilmuda, kui lähedale sõita-5m,2m või 50cm..mida lähemal seda paremini eest ära kaob) ja näitab sinna paremale liikudes vasakut suunatuld, et mine nüüd vasakult mööda:). Kui ta mõtleb, et mine hoopis paremalt, siis näitab loomulikult vasakule liikudes paremat suunatuld. Kui suunatulesid pole siis pistab keegi käe aknast välja ja näitab, et sõidan..vot sinna. Teinekord on eessõitjal rohkem õigus ja ta ei lähe kuskile. Sis saab mööda paremalt või vasakult, kust aga mahub..kätega võib vehkida ja sõimata mööda mitte laskjat, kes juhib autot rool vasta rinda ja pea kuklas. Võibolla on just juhil ka oluline jutt kaassõitjatega tagaistmel pooleli. Lähenedes kõrvalteele, olenemata selle suurusest..teinekord võib selleks ka peatee olla, annab eesõiguse signaalitamine, tulede vilgutamine, gaasile vajutamine ja mujale vaatamine..(näed ju et ma ei näe sind üldsegi). Teinekord ka suurem ja kõvema stangega auto olemasolu. Osad põrkavad ka kokku, mõlemad vaatasid mujale:).
Kui risti või ringtee pealt vaja otse üle minna, või soovitud teeotsas ringilt mahasõitu teha , olenemata sellest kus su sõidurada hetkel liikluskeerises asub(iga mees ise teab kus tal see sõidurada on), siis loomulikult ohukad sisse, et kuhugi ei keera..ja gaasi:) ,loogiss onju.
Siis ringide pealt sisekurvist lõikamine e. meie mõistes vastassuunas sõitmine on täiesti ok.. ohukatega, tulede vilgutamisega või suunatulega märku sellest andes (näed küll ju mind). Kui tulla kõrvalteelt betoonplokkide või vahesaarega eraldatud sõidusuundadega tänavale ning tagasikeeramise koht on ilmselgelt kaugel, või sul on ainult natuke (paarsada meetrit) vastassuunas vaja sõita, et jõuda lähemasse vahesaares olevasse auku..siis sa ka sõidad loomulikult vastassuunas..tuled ja käemärgid jällegi abiks. Ökonoomia eelkõige.
Siis vasakust reast parempööre ja vastupidi ilma suunata või suunaga on täiesti ok. Täiesti.
Olenemata sellest kas sõidad liikluse kinni või mitte, pressida edasi on vaja ja sinna kuhu juba natuke mahub.. a´la järvevana teel enne tartu maanteed, kui rist on umbes, siis võib mõlemale poole 5 rada teha (2 asemel) ja kõik kinni sõita, et jumala eest keegi kuskilt liikuma ei saaks.
Kui ärra politseinik peatab autot kinni siis loomulikult seal kus auto sõitis, keset teed, mitte ei suuna teda teeäärde. Vajadusel otsib ka sealsamas autot läbi, uksed pärani. Pimedas on ohtlik kanda politseinikel helkurvesti, kõik võivad teda kaugelt näha ja ära põgeneda. Ohutus eelkõige.
Suvalises kohas hakata autot edasi tagasi manööverdades ümber keerama keset ummikut on väga normaalne, sest teinekord on vaja auto kohe ringi keerata..samas keegi järgi ei anna ning ruumi tekkimisel liigutakse edasi järjekindlalt ning sõidetakse ka ümberkeeraja kinni. Milleks mõelda samm ette, rääkimata teisest. Päh.
Kui kaks sõpsi tahavad juttu rääkida, eri suundadest tulid..siis peatavad auto kinni ja jutustavad, pea aknast väljas, ülejäänud tuututavad nende peale, kaugelt juba, siis nad saavad varem aru.
Kui takso või muu ühistransport võtab klienti peale siis loomulikult keset teed seistes, et inimene ei peaks paar meetrit kasvõi jala käima, et teeäärest peale ronida.
Ma olen tervelt 1x õppesõidu autot näinud, olla liiga kallis lube osta. Ega load ei sõida, peaasi et numbergi on autol, muidu võtab politseinik auto endale või miskit. Ja peaasi et auto liigub, tuled on pooltel pru või auto on nöööriga kokku seotud, et laiali ei kukuks.
Samas on väga palju linnapildis rikkureid, selliste autodega mida on eestlasel raske õlal pidada või soetada, küttekulu arvestades ntx. Tsiklite ja jalgratastega sõidetakse liikluse vahel slaalomit, 5 inimest sikli peal on vist max, mis olen näind, täiskasvanud inimesed.
Tsiklitel on poppide autode nimed nagu corolla, prado, landcruiser,pajero jne.
Tsiklitele saab kõike kaupa peale ja haakesse kinnitada, kui ise mahud peale ja unnikust üle näed, on täiesti ok.
200L vaatide jaoks on spets käru mis käib pakika külge nööriga või spets kinnitusega.
Väga levinud on 4 rattalised müügikärud, millest saab asju ja sööki müüa, ja millega saab liikluse vahel kärutada, või siis sinna peale ehitatud varikatuse all päiksevarju nautida, noh kui kaupa pole.
Siis nagu 2 rattaga hobuvankrid, aga auto tagasild on all, vastavalt siis meistrimehe oskustele pandud ja seda saab ärimees kauba transpordiks vedada. Liiklusteed kasutades loomulikult. Kui ikka täis laadida, nii et meile trolliliinidesse mõni kinni jääks siis lükatakse perega- 2 meest tirivad eestpoolt ja tatid lükkavad tahant.
Loomulikult siis kõik eelpoolmainitud transamehed, kaupmehed jne reguvad liiklust mentidega võidu..ikka ohutuse mõttes,
Mendid vehivad siis sauadega olenemata seljataga oleva paarimehe vehkimisest
ja vilega võib isegi siis vilistada..niisama..kui kellelegi parasjagu korraldust ei anna
ja vahid näiteks mis lind puuotsas teeb. Ikka tahaks natuke vilistada ju vahest.
Ime et nad puuotsas linde ei reguleeri veel vile ja sauaga

Vahest irvitad niiet kõht kõveras ja pisar silmis ning siis natu aja pärst tahaks autost välja ronida, näo täis sõimata ja autol tuled sisse lüüa. Et kuda sa kurinahk selline idiot saad olla..
Autode ruumikusest:
pikap corollasse mahub vabalt ette 3-4 inimest, tahaistmepeale niipalju kui mahub..ka 5 kuskil ja tatid on kobaras seal kus meie inimene oma kompsud paneb..pagassis. Kui pikapit pole, siis võib sedaanauto lahtises pagassis sõita.
tatid mängivad mänge, ajavad juttu ja lehvitavad teistele liiklejatele..nii viisakad:).
Siis takso moodi marsabussid..sellised väikesed toyota bussid, a la nagu WV sharan
ainult kõrgemad ja veits ruumikamad ,neid on nii vasak, kui parempoolse küljeuksega
nagu ka suuremad bussid, vastavalt kas indiast või euroopa poolt sisse veetud. ja mahub niipalju kui mahub, nina notsuks vasta klaasi. Bussijuhi abi on lahtise ukse peal ja röögib nadu ratta peal, vist et see buss sõidab sinna ja tulge peale.. ja siis kui keegi peale või maha tahab siis keset teed loomulikult..valgub mass välja masinast. Teised ootavad või sõidavad inimeste vahelt läbi.
ükskord sõitsime miski bussi taga, suurem selline, nagu PAZ buss.. ja sis poiskene jooksis busile järgi sõidu ajal, hüppas tagastange peale, ja siis ronis tagumisest küljeaknast sisse.
Kuna tuulutada on vaja kogu seda haisukotikarja siis on mõni aken eest ära ja seal on trellid ees, et keegi salaja sisse ei saaks sealt

Kena liiklemist:)
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Safaril juhtub nii mõndagi http://ekspressauto.forte.ee/news/auto/ ... d=23949091 
