27. leht 51-st
					
				Re: Chevy
				Postitatud: N Mär 12, 2020 4:44 pm
				Postitas KarlReimann
				Sisul  esimene pidur väga hästi ei pea.  Sellise tõmbega autol pööre ei muutu, ehk võiks arvata, et jõudu on. Kiirust tundub vähe olema. Panin praegu lühikese jupi trossi peale, rohkem trossi tähendab rohkem kiirust.
Aga noh, tegelikult on sellest jõu asjast veel vara rääkida aga esimese hooga tundub nii olevat.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: N Mär 12, 2020 11:13 pm
				Postitas marauder
				Kuidas nüüd järsku hüdro möte tuli? Kuidas pumpa lülitad?
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 13, 2020 6:38 am
				Postitas KarlReimann
				Hüdro mõte tuli koos Volvo sildadega. Põhjuseks, ikka see sama teooria, et rattad ja vints võiksid liikuda sama kiirusega. Kuna varem oli ülekanne nii aeglane, et aeglustiga esimest käiku polnud põhjust muul juhul kasutada, kui vintsides siis sai ülekannet veidi kiiremaks tehtud. Ratas suurem, sild ja vahekast tiba kiirem. Vahekastile tegin igaksjuhuks meh vintsi väljavõtte ikkagi. Põhjuse juurde tagasi tulles siis ei kasuta hetkel meh vintsi kuna kõige aeglasema käigu ülekanne on liiga kiire, et samal kiirusel ei jagu vintsile piisavalt jõudu.
Vintsi lülitus on läbi kabiinis oleva kolmikkraani. Nimelt ühes asendis läheb surve jagajasse ja sealt filtrisse, teises aga otse imu voolikusse tagasi.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 13, 2020 9:48 am
				Postitas marauder
				Pumpa ei lülitagi välja? Pööre sellele haiget ei tee?
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 13, 2020 9:58 am
				Postitas KarlReimann
				Eks paistab. Mootor arendab maksimaalselt 3600rpm ja sellel ajal koormust ei ole. Veoautodel pole ilmselt küll üks-ühele ülekanne aga pump on samuti koguaeg järgi. Vahe ainult selles, et klapp (minu puhul kraan) on vahetult peale pumpa. Minul siis 1,5m kaugusel (voolikud on jämedad).
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 13, 2020 10:16 am
				Postitas totu
				Miks Te kõik nende hammaratasjunnidega jamate? Kolbpump ja -mootor kannatavad rahulikult 10 000 rpm, annavad rõhku ka madalal pöördel ja kestavad ka veidi. Ei ole need hinnad enam nii kosmos, igatahes, võrreldes kogu projektiga, marginaalne lisakulu. Vene või ukraina asjad ka täiesti mõisliku kvaliteediga, igal juhul paremad kui hammasratastega "tippkvaliteet".
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 13, 2020 10:26 am
				Postitas KarlReimann
				Kõik ei kasuta hammasratas pumpa, näteks antud juhul mina.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: L Mär 14, 2020 5:59 pm
				Postitas totu
				
Mõistlik  
 
Kui õlile vaba tagasivool anda, ei juhtu sellega midagi.
 
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: N Mär 26, 2020 8:52 pm
				Postitas KarlReimann
				.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 27, 2020 8:47 am
				Postitas uputaja
				Oleks nüüd veel mingi normaalne mootor ka selle kollu küljes, võiks juba sõita.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 27, 2020 10:49 am
				Postitas KarlReimann
				Iga asi omal ajal. Kõigepealt peab järele proovima, kas ülejäänud sõlmed vastu peavad.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 27, 2020 3:06 pm
				Postitas KarlReimann
				Kuna väljakannatamatu tahtmine on ka sillalukke proovida ja kompressorit pole käepärast, tegin olemasolevatest komponentidest sellele asendaja. Tegu silla lukkudega.
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 27, 2020 6:28 pm
				Postitas KarlReimann
				
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 27, 2020 9:06 pm
				Postitas erik
				Kle, hakkab looma! Kiidame! No kui veel kapote all u. 5x rohkem pauku ka oleks...
			 
			
					
				Re: Chevy
				Postitatud: R Mär 27, 2020 9:08 pm
				Postitas Movistar
				erik kirjutas:Kle, hakkab looma! Kiidame! No kui veel kapote all u. 5x rohkem pauku ka oleks...
Siis pudeneks laiali ka 5x kiiremini  
