27. leht 33-st

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: P Jaan 26, 2014 8:33 pm
Postitas pajero
Aasta on 2007 , Googeldades sain ainult servis manuaali, esinduses õeldi, et ei ole, ja ma ei tea kas eestlastesse sisse kodeeritud, et kui ei ole meilt ostetud siis ei ole meie mure.Ostetud on ometigi eelkäialt Motiva Gruppilt.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Veebr 13, 2014 8:18 am
Postitas tarmo
Sõbra D-Maxil (2011a ehk eelmine mudel veel) oleks vaja katuseraam paigaldada.
Kas keegi siinsetest kasutab katuseraami? Küsimus tekkis kinnitusjalgadega.

Thule pakub jalgade komplekti (69-754) ning mudelipõhist "kit"-i (69-1461).
Need tunduvad muidu sobivat, aga kas peabki nii kinnitama, et "käpp" haarab katuse servast ja tihendi pealt(!) kinni?
Kuidagi väga mõistusevastane tundub see lahendus, rääkimata sellest, et välimise tihendi suretab see lahendus ilmselt ära, tuult ja vihma nii hästi enam ei pea ja ukse serv on ka kahtlaselt lähedal metallist käpale...

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: K Juun 04, 2014 8:08 pm
Postitas alla
Kas keegi 31-10.5-R15 rehvi on paigaldanud D-maxile, eelmine mudel (kuni 2012 siis) kui jah mis siis velje offsett võiks olla.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Nov 07, 2014 9:56 am
Postitas MarkM65
Nonii, aeg vahekokkuvõtteks!

Pilt

Auto on eelmise põlvkonna 3,0LS ja soetatud märtsis 2012. Läbisõitu on tänaseks 100 000km millest umbes 10...20 000 on möödunud raske haagisega konksu otsas. Kulgetud on rongina Rootsi, Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Saksa teedel. Soolomasinana on peamiselt ikka kodumail asjatamine olnud. Lisaks muidugi hooajati ka tihe paadislippidel asjatamine. Masina soetamise eesmärk oligi paaditreileri veduri ost millega ka kõik tavalised igapäevasõidud kannatab soolona ära teha.

Aeglusti + automaatkast on suurepärane kombinatsioon paadislippidel raskete paatide väljasikutamiseks. Selle toimingu juures on oluline, et liikuma hakates ei käiks mitte mingisugust nõksakat tagasi ja ülesronimine oleks samuti sujuv. Täpselt seda antud kombinatsioon võimaldabki ja ilma igasuguste leidlike sõiduvõtete vajaduseta. Väga hea.

Haagist vedada jaksab masin normaalselt. Mägisematel teedel loomulikult tuleb mõttesse Dodge RAM, aga fakt on see, et ühe tuliuue RAMi eest tuleb kahjuks välja käia enamvähem kahe Isuzu hind ja see on juba täiesti argument.

Automaatkast töötab ilusti ning rezhiim on parim siis kui sõidad rahulikult ja püsid 1500 - 2500 rpm vahemikus. Soolomasinana on maanteekiirusel mootori pöörded veidi alla 2000 rpm, ja kulgemine rahulik. Kiirendusradadelt kiirendades ja põhjagaasiga toimetades muutub masin üle 2500 rpm juures lärmakaks. Aga väänet jagub ka madalatel pööretel nii et sportlikku stiili peab harrastama harva.

Tagaveolises režiimis kipub aeg ajalt ununema suur vääne suhteliselt kerge tagaotsa juures. Seega kipub esinema tahtmatuid kummivilistamisi paigaltvõttudel ja kuni driftimiseni välja kui tegu vihmamärja asfaldiga. Mõnikord täitsa piinlik...

Talvel tagaveolisena kasutamine on üsna riskantne, suurema osa ajast sõidangi neliveolisena. Tagaveoliseks läheb talviti ainult kuiva asfaldi peal.

Vahetatud on ainult õli, filtreid, kojamehe luudasid ja esitulede pirne. Esitulede pirnide vahetus on minu suurte kätega tüütu. Kuna ostsin masina koos suve ja talveratastega, siis kohe seisab ees ka esimene rehvide soetus. Suvekad on otsakorral. Aga millise läbisõidu ja millise kasutuse juures! Nii et originaalrehvid on priima kaup.

Treppis teedel kipub auto tagaveolisena külge ette võdistama nagu GAZ53. Kui seda aga tead ja arvestad, siis pole see teab mis probleem. Tegu ei olegi ju sõiduautoga.

Tagastange plastmassid on kapsaks läinud. Esialgu kahtlustasin, et koormategijad on kääridesse tagurdanud. Hiljem avastasin, et Thule konksu, Isuzu tagastange ja Respo suure 3,5T paadihaagise koostöö ei taha tegelikult sujuda hoopis linnatänavatel ja edspidi liikudes. No haagise esitelje ja auto tagatelje vahe on ka umbes täpselt sama mis rekkal... Talvel ilmselt vahetan kapsalehed värskete vastu ja panen Thule konksule mingi 25mm offsetplaadi vahele, ehk hakkab toimima.

Teenindused on läbitud peamiselt Namsetis, Kuressaares. Ei oskagi kuidagi kommenteerida: viid auto sinna ja saad mõne tunni pärast kätte. Kõik. Mõned korrad olen külastanud ka Topautot. Sama lugu. Priima!

Muud ei oskagi arvata. Olen senini autoga väga rahul. Millalgi sattusin päris raskesse avariisse ja jutt käis ka auto väljavahetamisest kuid kindlustus lükkas asja ikkagi taastamiseks. Taastamine tehti Topautos ja tänini ei ole mitte ühtegi anomaaliat, roosteplekki vms ilmnenud. Väga korralik töö.

Mõned pildid meie "sutsu" tööpõllust ka:

Slipitame 2,2 tonnist paati ja 900kg treilerit.
Pilt

Sama komplekt startimas Hamburgi. Kiletamine andis hea tulemuse tuuletakistuse vähendamisel.
Pilt


Paras pähkel autole, aga veab mureta. Tuuletakistus on selle kombinatsiooni suurim mure. See on täiesti kohe tuntav. Massidest siinkohal eriti ei räägi.
Pilt

Ei muud midagi kui jätkan kilomeetrite kogumist.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: K Mär 04, 2015 11:53 am
Postitas devileye
Sellinne mure, et kesklukk kadus ära. Kas oskab keegi kas see töötab vaakumiga ja kui jah, kus võiks vaakum pump asuda. Lisaks oleks vaja kasti sisu, ehk on kellegil üle?

Juhipoolses aken ei tööta korralikult, alla tuleb aga üles ei lähe, akna siin olevat katkiolnud. Kust seda tellida saaks?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Mai 09, 2015 12:08 pm
Postitas heiks33
Elektriakendega on nii, et kui jupsivad, siis kisu mootor maha, lammuta laiali laua peal, seest puhtaks ja kokku tagasi. Peaks toimima hakkama, kui harjad korras. Endal kõik 4 jupsisid ja mootorite puhastusest oli abi, kõik mootorid olid paksult sodi täis. Ja kui siin katki olnud, siis mingi suvalise japsi akna siin ajab asja ära, kui veidi kompunnida ;)

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Sept 14, 2015 9:45 pm
Postitas atvfänn
Ühesõnaga 2007-2008 d-max 2.5 100kw on kindlapeale minek? Tüüpveana ainult kehvad esiamordid?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: P Veebr 07, 2016 10:06 pm
Postitas honkomees
nii, läbitud 135ooo+ km ja tekkinud esimene rike, mis siis pole ise tekitatud.
Genekas ei lae, kahtlus muidugi et suurema teele tekkinud loigu läbimine võis sellele kaasa aidata aga kindel pole.
Küsimus, kas kellelgi 2,5 100kW mootoriga masina omanikel on sama mure tekkinud ja milles võib probleem olla: tablett elik relee või mähised või muu? On ehk mõni tüüpviga?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Mär 11, 2016 8:23 pm
Postitas Matti
Kas kellelgi kõige uuema d-maxiga on kogemust? 120 kw 2,5 automaat. Millised vead on esinenud?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Mär 11, 2016 9:08 pm
Postitas honkomees
Matti kirjutas:Kas kellelgi kõige uuema d-maxiga on kogemust? 120 kw 2,5 automaat. Millised vead on esinenud?
aga vaata siis õiget teemat, uue D-maxi kohta http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=42&t=50726

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Juun 17, 2016 8:00 pm
Postitas kailo1
Kas mahuvad alla 2010a.D-Maxile 265/75.16 rehvid?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: T Aug 30, 2016 8:32 pm
Postitas kailo1
Tundub,et keegi ei ole pannud selliseid rehve.Peab siis tiba väiksemaid vaatama :(

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Sept 01, 2016 9:47 pm
Postitas Izumees
kailo1 kirjutas:Kas mahuvad alla 2010a.D-Maxile 265/75.16 rehvid?
Mahuvad max 265/70 R16, omal veel insa turbod, need suure klotsiga, logarile kaks kruvi ppead ainult juurde keerama, et keeramise peal vastu käima ei hakka.
Vaata kuskil varasemate lehtede peal on ka kirjas max rehvi mõõdud.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Sept 01, 2016 10:30 pm
Postitas kailo1
Suurimad tänud!

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Sept 08, 2016 9:46 pm
Postitas honkomees
ca 150 000 km läbisõidu juures tekkis tagasilla reduktorisse kolks ja lõtk (teo ja taldriku vahel või siis satikad) ... üllatav. Esindus Tartus kinnitas, et neil on see esmakordne juhus, seni on probleeme olnud vaid paar korda esisillaga. Sama väitis ka Sindi lammutus, ka 300-400 000 läbisõitudega masinatel pole tagasillaga muret olnud, vaid mutta uputatud, vahetamata või vale õliga masinatel on olnud laagrite ja lsd probleeme.
Kas keegi teab midagi sillaprobleemist nelikveolisel 2,5 mootoriga masinatel?