26. leht 33-st
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: R Jaan 18, 2013 2:53 pm
Postitas saarik
Küsimus oli "...haagiste lohistamine saarelt Lätti, Leetu, Rootsi ja Soome. Annaks osa tagasilla vaevast esiotsale pureda kui saaks..." Ega ma tühja viitsi argumenteerida, jutt oli pidevast söidust maanteel 4WD. Loomulikult kasutab löpuks igaüks enda autot nagu ise tahab...Ma olen ka metsast puid tuues sirge asfaldi peal koormuse jaotamiseks kiirendanud sujuvalt ja siis tagaveoga edasi lasknud...
Mis on minu jutu point: te(me) ei saa siin kellegile soovitada sellist masina kasutamist eriti garantiialuse masina puhul.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: P Jaan 20, 2013 6:27 pm
Postitas MarkM65
Üldiselt on jah nii, et isegi hooldusest on öeldud, et maanteesõidul ei ole see tegelikult probleem. Ja tõsi ta on, kuna maanteekiirustel libisevad niikuinii kõik rehvid mikroskoopilise osa jalgu läbi igal juhul järelikult ei tohiks mehaanika end pahasti tunda kuni just lausa väga kurviliste teedega tegu ei ole.. Libedaga ei ole ka üldse probleemi, ma olen nüüd jäiste ja lumiste teedega proovinud igatpidi ja minu arust on juhitavus 4H rezhiimis ikka täitsa teine tubakas kui 2H rezhiimis hoolimata sellest , et mul korralikud naastrehvid all on. Kütuseosuti liikumise erinevus on muidugi vastuargument. Vahe on täiesti olemas. Aga no tegelikult võib olla muretsengi lihtsalt üle ja suvel kuiva teega kolmetonniseid vedades ei pane see isegi läbisõidu kogunedes tagasilda köhimagi. Igatahes olen hetkel selle sõidukiga väga rahul. Ergonoomika on kabiinis vähe kehva, aga nii hinna-kvaliteedi suhtes olen üsna veendunud, et paremat vastet oma rahaühikule on raske saada.
Mis vedamist puudutab, siis siin on mul üks huvitav kogemus. Mu rootsi sõbral on 5,9 CummingsigaDodge RAM 2500. Niisama tühjalt sõites on tema kütusekulu 12..15 ja mul 8,7...9,3. Sõitsime Saaremaalt Riiga, mõlemal taga täpselt sama Respo 2 sillaga käru omakaaluga 900kg ja mõlemal käru peal täpselt samasugune paat massiga 2220 kg. Ja sellise käruga tiksus mul laugel teel hetke kütusekulu 23....28l ja temal keskmine alla 13l. Tegi kadedaks küll. Tühjalt sõites ei ole ma muidugi jätnud ühtegi võimalust tema parastamiseks kasutamata, tegi mulle tagasi kuram...
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 9:26 am
Postitas tarmo
Kuidas uuematel D-Maxidel rehvimõõduga on? Kas passi läheb ainult üks (velje) mõõt või on kellelgi õnnestunud mitu saada?
Kuna nt sõltuvalt varustusest on nii 16" kui 17" veljega masinaid, siis oleks ju loogiline, et oleks mõlemad ka passis, kuna tehas neid ju vähemalt kahte moodi komplekteerib.
Või ei ole suuremat probleemi, kui lähedase muu mõõduga ringi sõita, mida passis pole?

Küsimus ei ole selles, et meeletut tõstet teha, vaid mõnesentimeetrises diameetri erinevuses, mis on suhteliselt väike kõikumine.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 9:35 am
Postitas rommel
Mitte keegi ei hakka neid mõnesentimeetriseid mõõduerinevusi kontrollima, see on pisut ülepaisutatud teema. Kui kaugelt näha on, et midagi "hirmsat" on alla topitud siis mõni aktiivsem miilits või ülevaataja võib märkuse teha.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 12:56 pm
Postitas saarik
Tere!
Siinkohal võiks mõni aktiivne nüüd tegelt selle rehvimõõdu teema julgelt ja karmilt ette võtta.
Kuna COC ( certificate of conformity) ehk siis Euroopa tüübivastavuse tunnistus annab tihti igale sõidukile mingi 5-6, vahest ka rohkem erinevat lubatavat rehvimõõtu ( tegelikult ju on tehniliselt ära määratud veereringi diameeter), siis miks ei kanta neid kõiki ka meie tehnilisse passi (korrektselt siis: sõiduki registreerimistunnistus)?.
Kui kellegil on kohe vaadata uuemat reg.tunnistust kui minu 2008a oma, siis äkki on seda mingi aeg muudetud?
Minu omas on kaks rehvimõõtu, kas üks või teine siis lubatud.
See on see teema, et niikaua kui tarbija kisa väga ei tõsta, seda ka ära ei muudeta.
Lugupidamisega, Janis.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 1:00 pm
Postitas tarmo
Janis - kas on kuskil viidet või vihjet selle Euroopa tüübivastavuse tunnistuse teema kohta? Ning kus need tunnistused üldse on? Kas ARKil on nendele ligipääs? Eeldatavasti ju on, kui nad autosid registreerivad.
Kas tavainimene ka neid kuskilt kätte saab?
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 2:20 pm
Postitas daloc
Eelpool mainitud COC on konkreetse VIN-i ehk siis sõiduki tüübivastavuse tunnistus. Sellel on kirjas sellel konkreetsel sõidukil all oleva esi- ja tagasilla rehvi& velje mõõt ja velje offset ehk siis ainult 1 mõõt, mitte kõik nn. saadaval olevad mõõdud.
Eraldi on veel olemas WVTA e Whole Vehicle Type Approval, kus on kirjas konkreetse mudeli (näit. Isuzu D-Max) kõik EU-s tüübikinnituse saanud versioonid (mootorid, k.kastid, turvasüsteemid jms sh. rehvide mõõt). Ilmselt saaks asjast selgema pildi kui MNTst või siis margi esindusest küsida konkreetse mudeli kõike WVTAs olevaid rehvi mõõte ning küsida MNTs võimalust endale vajalik auto teh.passi lisada...
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 8:28 pm
Postitas honkomees
daloc kirjutas:... on konkreetse VIN-i ... ehk siis ainult 1 mõõt, mitte kõik nn. saadaval olevad mõõdud. ...
minu vanemal d-maxil on nii uksepostil kui passis kirjas 2 rehvimõõtu (15" ja 16"), ka sõidukal on postil kirjas mitu mõõtu (sel muidugi passis pole midagi)
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 14, 2013 9:05 pm
Postitas saarik
Daloc, ma siiralt loodan, et sa oled mönda COC-d ka ise reaalselt käes hoidnud ja tead, millest räägid. Mina olen 5a hoidnud ja tean, millest räägin. Me ju räägimegi konkreetsest söidukist ehk VIN-koodi järgsest tüübikinnitusest, mille konkreetsele masinale väljastab tootjatehas ning kuhu märgitakse sellele söidukile lubatud rehvimöödud ( muude tehn.andmete hulgas).
Tarmo, see paber on osa registreerimise eeldusest ja säilub "ark"-is. Ilmselgelt saab selle vastavalt VIN-ile ka tootja esindusest. Ja küsimus pole "vöimaluses" passi lisada, küsimus on laiem, miks ei märgita kohe korrektseid andmeid, mitte mingi valik andmeid. Minu arvamus oli ja on ka praegu: tegelikult on hea variant selline, kus kaasas kantav dokument oleks a`la mdagi juhiloa sarnast, min. andmetega. Nagunii kontrollitakse dokumente arvutist ja seal on-oleks palju rohkem ja täpsemad andmed näha. Liiklusregister oma olemuselt on juba liiga keeruline ja paljuski riigile rahamasin. A see on juba hoopis laiem teema...
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: K Okt 16, 2013 10:50 am
Postitas tarmo
Vahepeal olen nii palju targemaks saanud, et näiteks konkreetselt minu masina COC-l on ainult üks rehvimõõt ja ainult see üks siis ka tehnilisse passi läheb.
Ei tea siis kas tootja on ise selle asja nii jaburaks ajanud, et pole sinna neid rohkem kirja pannud või ajab ikkagi ARK mingit oma jonni siin?
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: K Okt 16, 2013 12:53 pm
Postitas saarik
Kui COC-s on vaid 1 mõõt, siis ilmselt sa neid ka reg.tunnistusele kuidagi rohkem ei saa. ARK-il pole seal midagi jonnida, siis peaks olema eeskirju täidetud. Huvi pärast küsin mitu rehvimõõtu on märgitud sildikesele kuskil uksepostis, vms....?
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: R Jaan 24, 2014 10:42 pm
Postitas pajero
Teema vist sobiv. Kas kellegil on aimu kuskohast saada D-MAX-i manuaali. Mul itaalia keeles millest ei saa aru mitte midagi.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: R Jaan 24, 2014 11:20 pm
Postitas TiitR
pajero kirjutas:Teema vist sobiv. Kas kellegil on aimu kuskohast saada D-MAX-i manuaali. Mul itaalia keeles millest ei saa aru mitte midagi.
Mina sain oma LC-le (originaal kuhugi kaotsi läinud) eesti keelse näiteks googlest tuhlates ja tõmbasin arvutisse (täpselt 416 lk. oli

).
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: L Jaan 25, 2014 7:01 am
Postitas honkomees
pajero kirjutas:Teema vist sobiv. Kas kellegil on aimu kuskohast saada D-MAX-i manuaali. ....
Mis aasta, kui mujalt ei saa, võin oma 2009. a. oma (vist oli 2008-2011 mudel) pdf-ks skannida, aga see see tähendab õige mitut täistaarat.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: L Jaan 25, 2014 9:19 am
Postitas tarmo
Kas sellise lihtsa asja peale pole mõelnud, et esindusest küsida? Äkki annavadki...