25. leht 28-st
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 8:26 am
Postitas Movistar
tt75 kirjutas:Miks peaks seaduse kuri silm karistama kõiki ,kui turisti sõidab mittetänavalegaalse autoga,siis saab karistada ju ainult vastava auto omanik.Ehk peab hr. moovistar mittetänavakõlbulikkuse all silmas seda,et pooltel autodel on alla kruvitud suuremad rehvid?
Päris nii see ei käi.
Kui sama võistluse raames sõidab mööda teed turist või TR siis politsei ei tee vahet ,
et kuule see on meil siin turist ja sellel me kehtivate dokumentide olemasolu ei kontrolli ja tema võib meil sõita millega pähe tuleb peaasi,et raha on makstud aga see teine on võistleja ja temal on kõik korras ja peab olema korras .Muidu me teda samadele teedele ei lase.
Seega peab turist olema tänavakõlbulik auto koos kõigi kehtivate ja kohustuslike dokumentidega ja punase numbriga on sportauto mis on Maanteeameti arusaama järgi võistlussõiduk ja sellega on lubatud liigelda avalikel teedel võistlusperioodil .
Kas punase numbriga võib või ei või sõita turisti on juba teine teema .Mina pigem ei lubaks kuna tegemist on mingi klassi tehnilistele reeglitele vastava sportautoga ja järelikult kui ta mingi klassi reeglitele
vastab siis sõitku ka seal klassis.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 11:58 am
Postitas juska
Arvan et meie teeme eraldi karikasarja turistidele / pole probleemi / maad ja karjääre on / saavad s6ita ilma dokumentideta ja klasse on 3
Ssaaks olema 4 etappi ja osavõtü tasu jääb madalam kui muidu karikasarjas
Terv . OLIVER
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 12:29 pm
Postitas FlammablE
Turistide puhul on tegemist kõige populaarsemate klassidega, milles seisneb edaspidi ka teatud huvi sponsorite jaoks. Samuti pole lollid võistluste korraldajad, keda huvitab lisaks üldisele ala ja võistlusklasside arengule ka ikkagi otsad kokku saada ning vastata nõudlusele, kui reeglid seda ei keela. Kui turistis hakkabki edaspidi olema võistlusklassidega identne(tulemuse peale sõit, tulemuse eest auhind) paremusjärjestuse süsteem koos auhindadega nagu viimati oli, siis ma ennustan pigem, et vaba ja tr1 hakkab pressima turistidesse.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 12:34 pm
Postitas mihkel1671
Olli jutus iva.
Lehtse kevadsõit oli super! huvitavat rada taskukohase hinnaga. Saad proovida ilma, et peaks kohe sportlaseks registreerima.
Jahume ohutusest ka.
Rahvasport. Mõnel evol üle 500hp
Ralli. evol 300 hp
??
Mis seal toimub?
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 1:51 pm
Postitas siim76
See arvukas turistiklass, kes tahab muda ja väikest võistlusmomenti saab seda ju ilusti VABA klassis teha? Pole veel üheltki turistilt kuulnud arukat põhjust, miks ta ei saaks VABA klassis sõita? Raja raskusest räägiti juba, see on täpselt sama, millega turistid harjunud on ehk TR1. Keegi ei käse oma autot kuskil lõhkuda (ehk ei pea punkti võtma, kui kardetakse, et see lõhub nende auto ära. Ka võistlejad valivad punkte, kui on liiga hull, siis jäetakse vahele).[/quote]
No võtan siis turistina sõna.
Ausalt öeldes polnud siiani aru saanud sellest TR1 VABA JA VABA+ majanduses. Polnud süvenenud teh. reeglitesse, polnud vajadust. Nüüd aga tõmmati saag nii käima, et kohe tekkis huvi kõik üksipulki läbi lugeda. Turist klass on tekitanud korraliku võistlusmomendi, nii et tuleb valida mingi klass. Tekibki hetkel küsimus millisesse klassi minna? Mulle tundusid need TR1 VABA JA VABA klassid algus hirmsate kollidena kuhu tulnuna oleksime nagu"Inetud pardipojad" See müüt on nüüd murtud, tuleb "munad" üles leida ja valik teha.
Aitäh kuulamast.
Siim
IMWB Obljää
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 1:54 pm
Postitas siim76
juska kirjutas:Arvan et meie teeme eraldi karikasarja turistidele pole probleemi maad ja karjääre on saavad s6ita ilma dokumentideta ja klasse on 3
Ssaaks olema 4 etappi ja osavõtü tasu jääb madalam kui muidu karikasarjas
Terv . OLIVER
Mitte midagi isikliku, aga kasutaks ikka kirjavahe märke ja kirjutaks nii et ei peaks kolm korda lugema, et aru saada.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 2:06 pm
Postitas siim76
FlammablE kirjutas:Turistide puhul on tegemist kõige populaarsemate klassidega, milles seisneb edaspidi ka teatud huvi sponsorite jaoks. Samuti pole lollid võistluste korraldajad, keda huvitab lisaks üldisele ala ja võistlusklasside arengule ka ikkagi otsad kokku saada ning vastata nõudlusele, kui reeglid seda ei keela. Kui turistis hakkabki edaspidi olema võistlusklassidega identne(tulemuse peale sõit, tulemuse eest auhind) paremusjärjestuse süsteem koos auhindadega nagu viimati oli, siis ma ennustan pigem, et vaba ja tr1 hakkab pressima turistidesse.
Täiesti nõus sinuga.
Nagu oli selle sõiduga [/quote]et kollidega hakatakse pressima turistidesse.[/quote]
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 2:32 pm
Postitas Jünger
Täiesti tagurpidi loogika siin mõnel mehel. Suht kindlalt võin võita, et turistist ei saa kunagi võistlusklass. Turist, kes tahab võistelda, ronib ikkagi ise võistlusklassi, mitte vastupidi. Selle jaoks on juba klassid olemas.
Kaspar Puström
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 4:07 pm
Postitas siim76
Loogikaga pole siin midagi pistmist.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 4:10 pm
Postitas totu
Väike täpsustus- sportautoga võib sõita võistlustel ja treeningutel, võistlusperiood oli vana seadusega. St. kohale tuleb treilal minna.
"Teeme mida iganes turistina" on veidi komlitseeritud, kui peaks midagi juhtuma. TRides on selliste jamade lappimiseks võistlejakaart, sh. tervisekindlustus. Kui turisti rajale tekivad võimalused ennast vigastada (mäest alla veereda, lihtsalt küljeli vajuda, puu pähe vintsida jne. jne.), siis kunagi see ka juhtub. Mis Te arvate, keda siis kõik süüdistama hakkavad? Kaasaarvatud võimustruktuurid? Seega võiks ilma EAL litsensita (võistlejakaart) osalejad liigelda täiesti tavalistes liiklusoludes, tavalise (tänavalegaalse) maasturi jaoks? Kui turist peab auto vintsiga märgini "riputama" ja keegi peab auto taga (loe all) pildiks poseerima on veidi "üle võlli". Kellelegi, eelkõige korraldajatele, ei ole hädapärast vaja kindlustuseta, auto alt läbi käinud, turisti? See, et Vaba ja/või Vaba+ hakkab Turist+ st sõitjaid saama on igatahes positiivne ja nendesse klassidesse mahuvad vast kõik autod, peale TR-3 de. Ja ega neid laigulisi, sigariga kolle väga olegi ja eks nendelgi on nõrgad kohad.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 4:40 pm
Postitas mihkel1671
Põgusalt.
Igas võistlusjuhendis tavaliselt kirjas, et EAL ei vastuta tervisekahju ega varakahju eest.
See ongi lihtsalt nii.. Mõni saab võistlejakaardiga rahulikumalt magada mõni mitte. Võistlusel surma saad on üks suur hämmar... Vb noomitakse kedagi ja nii jääb.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 6:10 pm
Postitas uputaja
Teeme kinnisel territooriumil Turisti karika.
Stardis kõik puhuvad reid. Kelle alla 1 promilli, see rajale ei saa. Lihtne. Ja finishis uus puhumine, kellel alla 1, see rajalt maha ei saa.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 6:48 pm
Postitas ehitusmasin
uputaja kirjutas:Teeme kinnisel territooriumil Turisti karika.
Stardis kõik puhuvad reid. Kelle alla 1 promilli, see rajale ei saa. Lihtne. Ja finishis uus puhumine, kellel alla 1, see rajalt maha ei saa.
Sellel on ju jumet,siis saavad rajale tulla ka vanad tr.2-hed ja vabad kes praegu kuuriall vegeteerivad ,
ning tegevusetusest neil nikuinii viimased 2 astat joove alla 1,5 ei lange

Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 6:52 pm
Postitas quest
uputaja kirjutas:Teeme kinnisel territooriumil Turisti karika.
Stardis kõik puhuvad reid. Kelle alla 1 promilli, see rajale ei saa. Lihtne. Ja finishis uus puhumine, kellel alla 1, see rajalt maha ei saa.

Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: R Nov 27, 2015 6:59 pm
Postitas uputaja
Aastaarvestuse pea-auhinnaks paneme Jussi aka Maasika tagantluugi kasutusõiguse 50. aastaks.
On, mille nimel pingutada.
