ISUZU D-MAX
Moderaatorid: Landy, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ISUZU D-MAX
Topautost oled küsinud?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: ISUZU D-MAX
Nii, peatselt hakkab läbisõit küündima 20 000 kilomeetrini. Autoga olen jätkuvalt rahul, aga sedakorda tooks esile häirivad pisiasjad ja muidu nõrgad kohad.
Püsikiiruse hoidja lüliti on nii kehva koha peal, et roolis olles seda silmaga näha ei ole võimalik. Pikapeale harjub küll ära rooliratta varjus kobamisega ja selle sisselülitamisega. Ka on selle seadme kasutusloogika üsna ebamugav: kui auto välja suretada, siis püsikiiruse hoidja lülitub välja ja auto käivitumisel ta ise enam sisse ei lülitu. Miks seda üleüldse peaks kunagi välja lülitama ja miks tal mingit lülitit vaja on, sellest mina aru ei saa. Ka on probleemiks see, et kui kiirus langeb mingist piirist allapoole ( oli vist 30km/h), siis hoidiku mälu tühjeneb ja seega näiteks kõrvalteelt peateele keerates ja kellegile teed andes resume'iga end uuesti maanteekiirusele ajada ei saa. Meie pere teisel autol, Mitsubishi Outlanderil, töötab püsikiiruse hoidja ilma nende mainitud jamadeta. Paned auto käima ja midagi lülitada pole vaja. Mälus olev kiirus kustub ainult auto väljasuretamisel. Teiseks on D-Maxil kõvasti puuduseid panipaikade ja hoiukohtadega. Limpsipudelit ega kohvitassi ei ole ausalt öeldes mitte kuskile panna. Keskkonsoolis olevad pudeliavad ei toimi. Limpsikas sinna kõrguse poolest ei mahu ja termostass kohviga ka mitte. Tulekustutit ei ole salongis mitte kuskile panna, binokliga sama lugu jne. Nii see kabla siis mööda tagaistme esist põrandat mul ringi sõidabki. Kastis on puudus kauba kinnitusaasadest, see on vist kastikate üldine viga. Olemasolevad on kohati kasutatavad, kohati mitte. Päris jama on näiteks treiali juurde sõita kui mõnekümnekilosed terastoorikud kastis kilinal-kolinal ringi kihutavad. Kvaliteedi poolelt on samuti esimene paha üllatus ikkagi silma hakanud: juhi tooli alla koguneb juba, auto olles alla poole aasta kasutuses, poroloonipuru. Ilmselt see iste minu all viitesada tuhandet läbi sõita ei suuda.
Ega ma ennast nendest puudustest väga loksutada ei lase, sest auto on ise üldises plaanis ikkagi väga hea. Ehk on uues mudelis nende apsakatega ka juba tegeletud.
Hooldustest - ei oskagi hinnata Topauto kohaliku käepikenduse tehnilist kvaliteeti, sest remontida ei ole vajadust olnud ja mida mingist õlivahetusest ikka arvata , AGA 15K hooldusest tulles avastasin juhi jalgealuselt tekstiilist porimatilt kaks suurt õlist jalajälge.... meie rahvuslik töökultuur mis kahjuks küll väga erinevatel elualadel sarnaseid templeid kannab.
Püsikiiruse hoidja lüliti on nii kehva koha peal, et roolis olles seda silmaga näha ei ole võimalik. Pikapeale harjub küll ära rooliratta varjus kobamisega ja selle sisselülitamisega. Ka on selle seadme kasutusloogika üsna ebamugav: kui auto välja suretada, siis püsikiiruse hoidja lülitub välja ja auto käivitumisel ta ise enam sisse ei lülitu. Miks seda üleüldse peaks kunagi välja lülitama ja miks tal mingit lülitit vaja on, sellest mina aru ei saa. Ka on probleemiks see, et kui kiirus langeb mingist piirist allapoole ( oli vist 30km/h), siis hoidiku mälu tühjeneb ja seega näiteks kõrvalteelt peateele keerates ja kellegile teed andes resume'iga end uuesti maanteekiirusele ajada ei saa. Meie pere teisel autol, Mitsubishi Outlanderil, töötab püsikiiruse hoidja ilma nende mainitud jamadeta. Paned auto käima ja midagi lülitada pole vaja. Mälus olev kiirus kustub ainult auto väljasuretamisel. Teiseks on D-Maxil kõvasti puuduseid panipaikade ja hoiukohtadega. Limpsipudelit ega kohvitassi ei ole ausalt öeldes mitte kuskile panna. Keskkonsoolis olevad pudeliavad ei toimi. Limpsikas sinna kõrguse poolest ei mahu ja termostass kohviga ka mitte. Tulekustutit ei ole salongis mitte kuskile panna, binokliga sama lugu jne. Nii see kabla siis mööda tagaistme esist põrandat mul ringi sõidabki. Kastis on puudus kauba kinnitusaasadest, see on vist kastikate üldine viga. Olemasolevad on kohati kasutatavad, kohati mitte. Päris jama on näiteks treiali juurde sõita kui mõnekümnekilosed terastoorikud kastis kilinal-kolinal ringi kihutavad. Kvaliteedi poolelt on samuti esimene paha üllatus ikkagi silma hakanud: juhi tooli alla koguneb juba, auto olles alla poole aasta kasutuses, poroloonipuru. Ilmselt see iste minu all viitesada tuhandet läbi sõita ei suuda.
Ega ma ennast nendest puudustest väga loksutada ei lase, sest auto on ise üldises plaanis ikkagi väga hea. Ehk on uues mudelis nende apsakatega ka juba tegeletud.
Hooldustest - ei oskagi hinnata Topauto kohaliku käepikenduse tehnilist kvaliteeti, sest remontida ei ole vajadust olnud ja mida mingist õlivahetusest ikka arvata , AGA 15K hooldusest tulles avastasin juhi jalgealuselt tekstiilist porimatilt kaks suurt õlist jalajälge.... meie rahvuslik töökultuur mis kahjuks küll väga erinevatel elualadel sarnaseid templeid kannab.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
Limpsipudeleid (0,5 l) hoian uksetaskutes, seal just parajad ümmargused pesad otstes, keskkonsooli avades aga on statsionaarselt binokkel, just 2 kõrvuti parajat auku 50 läätsega binoklile ... ehkki tõenäoliselt on need mõeldud ühekordsete papptasside jaoks.MarkM65 kirjutas:....Teiseks on D-Maxil kõvasti puuduseid panipaikade ja hoiukohtadega. Limpsipudelit ega kohvitassi ei ole ausalt öeldes mitte kuskile panna. Keskkonsoolis olevad pudeliavad ei toimi. Limpsikas sinna kõrguse poolest ei mahu ja termostass kohviga ka mitte. Tulekustutit ei ole salongis mitte kuskile panna, binokliga sama lugu jne. ....
Mul põhiline kriitika ka salongi peno ja plastmassi kvaliteedi suhtes. Paremat jalga vastu sedasamust käigukangi ümbritsevat keskkonsooli plasti toetades murdusid ära kinnihoidvad plastkõrvakesed, keskel suuremat (väiksema all) käetuge-panipaika fikseeriv klõkats murdus ära, kui küünitasin tagaistmele jne. Samas stange plast on üllatavalt vastupidav ka talvekülmaga teevalli rammides.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
"Hea" kuulda-lugeda, et ka teistel masinatel istmepolster pudeneb. Minu autol pragunes ära käigukangi kate ( ääremärkusena lisades tellis esindus esialgu ära mingi alumise tolmukatte, ei tea küll kuidas oleks pidanud tavaklient selle purunemist ise nägema). Ja uus mudel on juba kövasti kallim ja hoopis teine masin, aga ega nendel autodel ei suudeta-taheta ära lahendada panipaikade probleemi. Meie üks klient ostis uue Hiluxi, täpselt sama teema, panipaiku pole. Navarra on vist ainuke , mille on tagaistme taga ca 20 cm ruum, kuhu midagi paigutada.
Koormakinnituse aasade paigutusest ja arvust ei saa ka mina aru. Need kastikad oleksid nagu tööautod, samas nad seda ka pole. Robustsest töömasinast on nad ammu kaugenenud ning luxkastikani pole veel jöudnud. Nissan oma vana mudeli NP300 näol midagi korra elustas a vist mitte pikalt.
Janis.
Koormakinnituse aasade paigutusest ja arvust ei saa ka mina aru. Need kastikad oleksid nagu tööautod, samas nad seda ka pole. Robustsest töömasinast on nad ammu kaugenenud ning luxkastikani pole veel jöudnud. Nissan oma vana mudeli NP300 näol midagi korra elustas a vist mitte pikalt.
Janis.
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: ISUZU D-MAX
käigukangi kate, see kunstnahast kotike, sel on ka minu autol augud sisse kulunud ...saarik kirjutas:... Minu autol pragunes ära käigukangi kate ( ääremärkusena lisades tellis esindus esialgu ära mingi alumise tolmukatte, ei tea küll kuidas oleks pidanud tavaklient selle purunemist ise nägema). ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: ISUZU D-MAX
Seda, et tulekustutit ei ole kuhugi asetada/kinnitada on vist kõikide kastikate probleem - ei olnud seda varemalt minu D-maxis ja ei ole ka `12 aasta Hiluxil.
Kasti kinnitusaasadega on sedasi, et uuele hiluxile tõmbasin kohe lisa aasad ja samuti oli ka tehtud minu poolt vanal dmaxil.
Minu vanal 2006a. D-maxil ei pudenenud küll ükski iste ega k.kangi ümbris.
Kuigi jään kiitma D-max`i, siis hetkel pean tunnistama, et uus Hilux on ikka pisut rohkem auto moodi, kuigi jah ega panipaiku on tõesti väheldaselt, aga hakkama saab.
Kasti kinnitusaasadega on sedasi, et uuele hiluxile tõmbasin kohe lisa aasad ja samuti oli ka tehtud minu poolt vanal dmaxil.
Minu vanal 2006a. D-maxil ei pudenenud küll ükski iste ega k.kangi ümbris.
Kuigi jään kiitma D-max`i, siis hetkel pean tunnistama, et uus Hilux on ikka pisut rohkem auto moodi, kuigi jah ega panipaiku on tõesti väheldaselt, aga hakkama saab.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: ISUZU D-MAX
Kõikvõimalikke alumisi tolmukatteid silmas pidades ütleb minu kogemus, et meie kodumaistes oludes on korralik metallist põhjakaitsete komplekt mistahes auto puhul üsna mõistlik soetus. Ma olen enamusel oma autodel need plastmassist kaitsed peamiselt talvel kuidagimoodi katki saanud. Põhjuseks ilmselt lumi ja hanged. Võib olla ka tuisuvaalud jms üllatused talviselt öiselt pimedalt maanteelt. Teel vedelevad väiksema gabariidiga ja ootamatult silma hakanud roadkillid on ka mõnikord põhja alt läbi käinud. Offroader ma ei ole, aga seekord tõesti tellisin kohe uuele autole metallist karterikaitse ja ka selle pikenduse kohe alla. Eks tuleval talvel näeb kas on vahet varasemaga või mitte.
Lisa koormakinnitusaasade tellimisest vist ei pääse minagi. Viimane tilk karikasse oli kastis vabalt ringi uitama pääsenud propaaniballoon. Kuivastu-Kuressaare maanteelt tulles ja linna sissesõidul oleval ringtee ees tee andmiseks pidurdamisel läks kastis selline elu keema ja käis nii korralik matakas, et parema meelega ma seda kordama ei hakka. Gaasipudel oli end rihmade vahelt vabastanud lihtsalt sel põhjusel, et aasade asukohad on..... noh, ütleme, et olemas nad ju formaalselt on.
Lisa koormakinnitusaasade tellimisest vist ei pääse minagi. Viimane tilk karikasse oli kastis vabalt ringi uitama pääsenud propaaniballoon. Kuivastu-Kuressaare maanteelt tulles ja linna sissesõidul oleval ringtee ees tee andmiseks pidurdamisel läks kastis selline elu keema ja käis nii korralik matakas, et parema meelega ma seda kordama ei hakka. Gaasipudel oli end rihmade vahelt vabastanud lihtsalt sel põhjusel, et aasade asukohad on..... noh, ütleme, et olemas nad ju formaalselt on.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
-
- Rookie
- Postitusi: 4
- Liitunud: E Nov 12, 2012 12:45 pm
Re: ISUZU D-MAX
Oskab keegi selle auto kohta midagi öelda? ajalugu?
Ise tõsine huvi izuzu d-maxi vastu ja äkki keegi oskab öelda midagi, just selle isendi kohta enne kui sõidan teisest Eesti otsast seda tallinna vaatama...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1036663
Ise tõsine huvi izuzu d-maxi vastu ja äkki keegi oskab öelda midagi, just selle isendi kohta enne kui sõidan teisest Eesti otsast seda tallinna vaatama...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1036663
Re: ISUZU D-MAX
Peale üsna pikka protsessi kindlustustega jamamisel taastati masin siiski ära ja jätkab edukalt tööd. Tegelikult endal eriti millegagi tegeleda ei tulnud. Topauto seltskond tegi kõikide asjaajamistega kõik ette-taha ära ja esmamuljena on ka remondi kvaliteet väga hea. Sõites ja tööd tehes ei ole samuti mitte kuskilt mitte midagi märgata, et auto oleks suurema taastusremondi läbinud. Eks mõne aasta pärast saab täheldada, kas tekib probleeme korrosiooniga vms. Remondi eelarve oli igatahes pehmelt öeldes väga suur ja kinni maksis selle süüdlase kindlustus.MarkM65 kirjutas:Selle autoga läks siis kahjuks niimoodi.
Kõige tähtsam on leida paat, igatahes!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ISUZU D-MAX
Aga Mark - kui tee on enamvähem sirge, siis pole ju probleem esisild niisamagi järgi lükata. Ainult kõval pinnasel (ilma lumeta/jääta asfalt, kõva kruus, killustik jne) ei tohiks manööverdada 4WD režiimis. Näiteks 90 kraadiseid pöördeid teha jms.MarkM65 kirjutas:Kuulsin vahepeal ka kuulujuttu, et näiteks Navarale oleks justkui võimalik vahekasti differ tellida. Kas keegi Isuzu puhul on kunagi midagi sellisest lisast kuulnud? Muud ei midagi, kui et jätkuvalt teeb muret 2...3 tonniste ja suure tuuletakistusega haagiste lohistamine saarelt Lätti, Leetu, Rootsi ja Soome. Annaks osa tagasilla vaevast esiotsale pureda kui saaks.
Muul ajal aga võib rahumeeli esivedu sees hoida. Või piirab D-Max'i kasutusjuhend esisillaga sõitmisel kiirust? Väga ei tahaks seda uskuda. Tehnilist põhjendatust sellele ei saa ka eriti olla, sest vahekastis on kõik robustne ja jäik (mitte mingi visko või muu selline jamps).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: ISUZU D-MAX
4H kasutamine ja lülitamine on D-Maxil kuni 100km/h vöi oli see 90km/h. Ja see ongi nn. läbilibiseval pinnal kasutamiseks. Juba lauges kurvis 4H-ga söites tahab nina kurvist välja kiskuma hakata. Ei tahaks küll enda nahal proovida,mis siis saab kui ka niisama 4H maanteel sees hoida. Kui tee on täiesti jää vöi kinnitambitud lumega kaetud, siis pole üldse probleemi. Kuskilt peab tekkima ju läbilibisemine... Mitte üks keskdifriTA masin pole möeldud 4WD rezhiimis normaalolekus söitma, rääkigu manuaal vöi mis iganes. Mitsul on väidetavalt keskdiffer olemas standardis...
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
Re: ISUZU D-MAX
Ei kisu midagi ega kuhugi. Vedanud küll ja enam treilat. Seda siis nii dmaxiga kui hiluxiga. Nagu Tarmo mainis, siis 90 kraadised kurvid ei ole toredad. Mõjub eelkõige rehvi eale. Ja hea haakuvusega pinnasel on 4vedu nii ehk naa pointless.saarik kirjutas:4H kasutamine ja lülitamine on D-Maxil kuni 100km/h vöi oli see 90km/h. Ja see ongi nn. läbilibiseval pinnal kasutamiseks. Juba lauges kurvis 4H-ga söites tahab nina kurvist välja kiskuma hakata. Ei tahaks küll enda nahal püroovida,mis siis saab kui ka niisama 4H maanteel sees hoida. Kui tee on täiesti jää vöi kinnitambitud lumega kaetud, siis pole üldse probleemi. Kuskilt peab tekkima ju läbilibisemine...
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: ISUZU D-MAX
Me kaldume teemast küll tsipa körvale kuid selle jutu järgi poleks siis ka normaalsel 4WD autol keskdifrit vaja. Keeramisel veerevad köik rattad ilusti täpselt mööda ühte raadiust, teepikkuse läbimise erinevust ei ole ja auto ei kisu kuhugi- a see pole ju reaalselt nii. Eks see ole enda p...tunnetuse küsimus, millal seda kiskumise tunnet tunnetada. Midagi kulutab selline 4WD söitmine niivöinaa, kas nähtavalt rehvi vöi midagi muud, see on juba iseküsimus. Mina küll ei taha garantiiauto puhul ntx. kellegile töestada miskit kui midagi peaks juhtuma...
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ISUZU D-MAX
Küsimus oli maanteel otse sõidust. Järsemal keeramisel muidugi välja 4WD. Aga maanteel olevad kurvid ei mõjuta seal küll midagi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874