24. leht 51-st

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 8:19 am
Postitas raulex
erik kirjutas:. Aga hea nõu on mõistlik vastu võtta ja amortide ise tegemise asemel, kas või kõige suvalisem romula asi võtta. Garanteeritult parem kui ise tehtud. Kas õhkpadja peale pole te mõelnud? Läbi mõistliku jõuõla peaks toimima saama, kombineeritult siis tava amordiga.
Mitte küll õhkpatja , aga pneumosilindreid koos tehaseamordiga( Esisilla Gaz 66, tagasillal Terrano) kasutan praegu endise SB 2,5 all.Tundub täitsa ok kooslus.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 9:49 am
Postitas uputaja
Foorumi otsingusse Profender sisse ja miskit ikka tuleb.

Ma miski hetk panen oma airsokkide tellimuse sinna teele, võtan 14 ja 12 käiguga. Kui isu, saan so kola ka juure pista.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 12:35 pm
Postitas LauriJ
Ma siin näppude peal üritasin kokku arvutada, et palju nende hüdrosilindrist tehtud amortide hind võiks olla? Silindri hülss, stokk, kork, kolb, tihendid, drosselid, voolikud jne. Lisaks juurde veel oma töö jms kulud. Kas selle tegevuse hind tuleb odavam, kui õhkamort?

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 2:44 pm
Postitas KarlReimann
LauriJ kirjutas:Ma siin näppude peal üritasin kokku arvutada, et palju nende hüdrosilindrist tehtud amortide hind võiks olla? Silindri hülss, stokk, kork, kolb, tihendid, drosselid, voolikud jne. Lisaks juurde veel oma töö jms kulud. Kas selle tegevuse hind tuleb odavam, kui õhkamort?
70€ maksis silinder, trossel vist paarkümed. Ilmselt mõned € sajale lisaks. Lootus oli algul saada vedru ja amort ühes.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 5:21 pm
Postitas heeringas
Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 6:29 pm
Postitas MetsaVikat
Foxi omadel 2.0" 500lbs-i, 2.5" 1200lbs. Ilmselt enamustel umbes samasse kanti.
https://www.ridefox.com/filter.php?m=of ... hock#fs-20

TErv. Villu

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 7:20 pm
Postitas KarlReimann
Otsus tehtud. Mul on juba vedruklapiga hüdro silindrid. Vars tuleks jämedam panna. Vahe selles et trosselit saab väliselt regullida. Saan aru, et te ei nõustu minuga, ei peagi
Screenshot_20200109-191748_Adobe Acrobat.jpg
Screenshot_20200109-191748_Adobe Acrobat.jpg (258.58 KiB) Vaadatud 2892 korda

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 9:30 pm
Postitas Aivo
heeringas kirjutas:Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
Minu andmetel Ori kannatab 860kg max.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 9:39 pm
Postitas Movistar
Is An ORI Strut Right For Your Application?

Deciding if ORI Struts are right for you is very simple. If your vehicle weights between 3,000 and 5,000 lbs. and is used exclusively for technical rock crawling, trail running, or short aggressive runs like rock bouncing or hill climbing, then ORI Struts are definitely worth considering. On the other hand, if you regularly go on long endurance runs, drive high speeds over rough terrain, or if your vehicle weighs over 5,000 lbs., then you would be better off running coilovers.

There is, however, some wiggle room with the overall vehicle weight because even though ORI lists the load capacity of their struts at 1,900 lbs. per corner, it is not that simple. ORI Struts don't technically have a load capacity limit, it's more a balance between load capacity, performance, and heat dissipation. The heavier the vehicle is, the more aggressively the suspension is cycled, and the longer it is driven, the faster the struts will overheat. So while they could technically support a 10,000 lb. vehicle, having them overheat within 5 minutes of use is impractical.

Ideally, when the struts are set up, there will be about 300 to 400 PSI in the upper chamber which tends to be the range where the struts work best. If that pressure exceeds 400 PSI, then one option is to add the available external reservoir to increase the upper chamber volume and thus decrease the required pressure.

Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 9:46 pm
Postitas heeringas
Aivo kirjutas:
heeringas kirjutas:Kui palju siis ned õhk amordid vedrutavat massi kannatavad (tk)?
Ori on näiteks 680kg max, aga teiste omi ei tea.
Minu andmetel Ori kannatab 860kg max.
MInu näpukas :oops:

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 9:55 pm
Postitas heeringas
[quote="Movistar"

Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
[/quote]

Seega pole ju mõtet ori panna.

Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 10:01 pm
Postitas LauriJ
heeringas kirjutas:
Movistar kirjutas:
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Seega pole ju mõtet ori panna.

Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Keegi ei tea ju teiste rahakoti suurust. Sa ise ka ei andnud mingit vihjet selle kohta. Kuidas siis soovitada saame? Kui tahad odavat, siis tee hüdrosilindrist - saad alla 100€ kätte nurga.
Elu on näidanud,et head ja odavat asja pole olemas. You get what you pay for.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 10:09 pm
Postitas totu
Odavam on olemasolevad silindrid jätta "vedrudeks" ja odava otsa, reguleeritavad, emulsioonamordid kõrvale panna. Ideaali ei saavuta aga poodiumile sõitmine ei tohiks küll selle lahenduse taha jääda. Odava (2") airshocki kannatab, vajadusel, jäigemaks timmida, kui neerud välja kannatavad. Ja veel saab osta originnalamordi kolvid koos klapitaldrikutega ja ülejäänu ise toota.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 10:10 pm
Postitas Movistar
Tahad odavalt,pane lehtvedru ja mingid "suvalised amordid"
Töötavad asjad maksavad raha.
Motosport ongi kallis hobi. Paraku.

Re: Chevy

Postitatud: N Jaan 09, 2020 10:14 pm
Postitas heeringas
LauriJ kirjutas:
heeringas kirjutas:
Movistar kirjutas:
Arvestades "eesti veokate" sõidukiirust siis ilmselt ülekuumenemine seal küll teema pole. Tiksute 1 km/h :D
Seega 3 tonnise auto alla võib vabalt panna.
Seega pole ju mõtet ori panna.

Ori ei pea ka mu rahakott vastu.
Sellepärast soovikski mingit alternatiivi (odavamat)
Keegi ei tea ju teiste rahakoti suurust. Sa ise ka ei andnud mingit vihjet selle kohta. Kuidas siis soovitada saame? Kui tahad odavat, siis tee hüdrosilindrist - saad alla 100€ kätte nurga.
Elu on näidanud,et head ja odavat asja pole olemas. You get what you pay for.

No ma ei tea kui lennata tahad kas siis peab kohe raketi soetama.
vahest piisab mõnest madalama lennuga aparaadist.
See on selge ori on hea, aga alternatiive esialgu palun :hail