24. leht 33-st

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: R Dets 16, 2011 9:50 pm
Postitas 111CAT
Akna lüliti "probleemi" kõrvaldamine on lihtne, tuleb üks pikem ots jutti sõita mispeale mingi kondensaator saab jälle täis laetud ja aknatõstuk hakkab tööle. Pole vaja remontida asja mis remonti ei vaja !

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Dets 17, 2011 9:26 am
Postitas 414 AVM
111CAT kirjutas:... Pole vaja remontida asja mis remonti ei vaja !
Võimalik, see sõltub suhtumisest. Minul ta 40 km läbimise järel tööle ei hakanud ja sõita selleks lahtise aknaga Narva ja tagasi... no ma ei tea, minu jaoks ei ole see normaalne. Tegelikult oli Motivo omadel (Urmas, NivaNiga siin foorumis) mingi lahendus selleks leiutatud, aga ei mäleta täpselt enam. Kui kellelgi vaja, leian ehk mingi tel.nr.-i ka.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Dets 17, 2011 7:16 pm
Postitas Bytewize
Lahendus arvatavasti selline, et joodad mingi lüliti otse akna mootori külge :D
Miks aetakse selline lihtne asi nagu aken digitaalseks?

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Dets 17, 2011 8:57 pm
Postitas 111CAT
Tuleb ikka jälle meelde mingi venelaste ütlemine, et ära sega tehnika töötamist. Aknad kinni ja aku maha, kui on piisavalt sõidetud saad uuesti akna lahti. Ise teen akna lahti vast korra kuus kui vaja parkimispiletit haarata. Kui teil akent vaja lahti teha tossu välja laskmiseks siis kinnise aknaga jagub ühest tobist kauemaks :lol:

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Dets 19, 2011 4:05 pm
Postitas tynis
Ahoi

Oskab keegi öelda mis marki mootoriõli, vahekasti õli ja käigukasti õli peab kasutama?

Auto on Isuzu, D-Max, diisel, 3L mootor, automaatkast, 2006 versioon.

Manual on aga, pagan, Itaaliakeelne.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Mär 12, 2012 9:24 pm
Postitas Trykk
Ega kellegil pole 2006 aasta d-maxi manuali pdf-ks prinditud, et kuhugi üles panna.
Või kui pdf-i pole, siis äkki kellegil cd manual alles, et saaks omale copy.

Paar kuud tagasi jõudis minuni D-max, mille mõlemad eelmised omanikud ka siin sõna võtnud :)

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: P Mär 25, 2012 10:04 pm
Postitas MarkM65
Tere

Peale mõningast uurimistööd sai suuremat sorti paaditreilerite veoks soetatud Topautost D-Max 3,0LS ATM. Lihtsalt sellel masinal on tehniliste andmete järgi hetkel saada olevatest pisipickuppidest parim võimekus ja märksa suuremad usakad jäid janukuse tõttu mängust välja. Tänaseks on veits üle 1000km autot sisse sõidetud ja aeg hakata uut hobust pisitasa tööga harjutama ehk siis käru konksu otsa riputama. Enne kui ma sinna ka tõepoolest lubatud 3t taha haagin, sooviks sissesõidu ajal tekkinud tähelepanekutele ja kahtlustele kinnitust või ümberlükkamist

1. Vabrikuõue kitsastes tingimustes ja 4H lülitusega U-pööret tehes tundus jõuülekanne pookivat. Ega sel masinal 4H režiimis jaotuskasti või mõne silla diferentsiaali ära ei blokeerita? Kas suur paaditreiler sabas ja mingi pool tonni kastis võin ikka julgelt ka kuival asfaldil ja kuival betoonil rooli põhja keerata ja manöövreid teha? Ei tahaks kogu seda koormust küll ainult tagasillale jätta ja kümneid või ka sadu kilomeetreid selliselt kulgeda.

2. Tegelikult sama küsimus 4L lülituse kohta. Situatsioon tekib tavaliselt kuskil sadamas, kus tuleb 3t haagisega slipist üles ronida ja tihti ka kohe kuiva betooni peal järsult ära keerata. 4L on paadi väljatõmbamiseks ja slipikallakust üles tiksumiseks väga mugav asi, aga näiteks LC HJ80'l kaasnes sellega ka difrite lukustus ilma juhi käest küsimata ja soovitus rooliga liiga palju mitte keerutada. Kuidas D-maxil selle asjaga on?

Jään siis vastuseid ootama, aitäh.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: P Mär 25, 2012 10:29 pm
Postitas honkomees
MarkM65 kirjutas:... 4H lülitusega U-pööret tehes tundus jõuülekanne pookivat. Ega sel masinal 4H režiimis jaotuskasti või mõne silla diferentsiaali ära ei blokeerita?...
Mu teada on kõigil pikappidel, D-Maxil kindlasti, nelikvedu sedasi, et vahekastis difrit põle ja seega on lubatud kasutada nelikvedu vaid libiseval pinnal, mitte kuival asfaldil. Soovitan lugeda masina manuaali, vähemalt minu omal on need reeglid seal kirjas :?
Ise sõidan igal võimalusel ikka tagaveoga, kui juba hakkab käes tantsima, siis vajutan 4H nuppu, no ja kui lumi stangeni siis ka 4L sisse, aga arvestades el. lülitust ja kohustuslikku seismajätmist on seda mõistlik teha varakult enne sissejäämist.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: P Mär 25, 2012 10:54 pm
Postitas MarkM65
Selge, tänan! Midagi sellist kahtlustasin ka.
Manualist tegelikult väga konkreetselt selle kohta ei leidnud. Viidati ainult sellele, et 2H on sõidumüra väikseim ja kulgemine ökonoomseim ning sestap sooviatakse nelivedu kasutada märjal asfaldil, lumes ja poris. Hoiatust, et sillad igal juhul omavahel 1:1 lukus on, ei leidu. Mul on lausa eestikeelne manual. Muidugi on tegu kasutusjuhendiga mitte workshop manualiga.
Aga jah, leidsin viite jaotuskasti difri puudumisele ka siit foorumilõimest, eestpoolt. Eks siis tuleb tegeleda nuppude näppimisega ja tagasild saab märksa rohkem vatti.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: K Mär 28, 2012 10:30 pm
Postitas tarmo
Suurim erinevus sinu auto (ja enamike kastikate) ning LC80 (või suvalise uuema LC) vahel ongi selles, et esimesed ei oma keskdifrit, aga viimased omavad.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Mär 29, 2012 3:33 pm
Postitas KKKKKK
tarmo kirjutas:Suurim erinevus sinu auto (ja enamike kastikate) ning LC80 (või suvalise uuema LC) vahel ongi selles, et esimesed ei oma keskdifrit, aga viimased omavad.
Olen vastust otsind küsimusele miks see nii on? Isegi uuematel hiiluxitel mis suht palju LC tehnikat kasutavad. Ühel on teisel põle. Vahelduvate teeolude korral talvel eriti tahaks neliveduga vahest kulgeda.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: N Mär 29, 2012 3:54 pm
Postitas tarmo
Tõenäoliselt on siin mitu põhjust. Esiteks ilmselt hind (odavam toota nii). Teiseks robustsus, lihtsus. Ja kolmandaks võibolla traditsioonid. Mine võta kinni...

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: T Apr 17, 2012 3:08 pm
Postitas saarekas
Tere

Tekkis selline küsimus seda teemat lugedes, et kas keegi on seda masinat tõstnud ja alla krutinud vähemalt 33x12,5 rehvi. Plaan on endal selline isend osta aga ei tea kas sillad ja kastid sellist rehvi kannatavad. Ette tänades.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: L Apr 21, 2012 8:59 pm
Postitas MarkM65
Nii. Nüüd on üle 5000km selja taga. Keskmiseks kütusekuluks, mis esimesel-teisel tuhandel läbisõidukilomeetril oli kuskil 9,3...9,0 vahemikus, sain mingil hetkel juba 8,8 ja seejärel tegin selliselt lähtepositsioonilt otsa Saaremaalt Tartusse. Tartusse jõudes oli AVG kütusekuluks juba 8,6! Sealt muidugi haakisime järgi üheksameetrise, kaheteljelise ja veits üle kahetonnise tegeliku massiga haake, lülitasime D asemel 3 režiimi ja vajutasime ilusti 90km/h@umbes2500rpm Saaremaale tagasi. Hetkelise kulu järgi otsustades oli kütusekulu sellise haagisega umbes 15l/100km. Nii et tagasi koju jõudes oli keskmine kulu kerkinud uuesti 9,3 peale. Tuleb küll öelda, et ökonoomsuse koha pealt ei ole sellele masinale mitte midagi ette heita. Jaksu oli ka küllaga.
Täna tegin siis ka uudishimust esimese tiiru metsateedel. Muljed väga positiivsed. Alajuhitavus poris 4x4 režiimil pisut häiris.

Kuulsin vahepeal ka kuulujuttu, et näiteks Navarale oleks justkui võimalik vahekasti differ tellida. Kas keegi Isuzu puhul on kunagi midagi sellisest lisast kuulnud? Muud ei midagi, kui et jätkuvalt teeb muret 2...3 tonniste ja suure tuuletakistusega haagiste lohistamine saarelt Lätti, Leetu, Rootsi ja Soome. Annaks osa tagasilla vaevast esiotsale pureda kui saaks.

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: E Juun 18, 2012 11:09 pm
Postitas Donald
Terv

Oskab keegi anda nõu kust hankida D-maxile aut.kasti filtrit JapKor´ist , Japanpartsist küsitud, kust muidu olen vajalikke juppe saanud, Renneksisse kah helistasin sealt vastati, et pole kunagi neil sellist asja olnud ning pole kunagi ka vahetanud , on see filter üldse vahetatav ja kui on siis järsku keegi oskab mõnda kohta välja pakkuda kust mõistliku summa eest selline asjandus lunastada võimalik?