23. leht 28-st
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 1:37 pm
Postitas Movistar
Volvoga võib ju Tr1 ka sõita.
Tegemist on ju puhta originaaliga.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 1:47 pm
Postitas beginner
LauriJ kirjutas:Praegu on jäänud VABA-st selline mulje, et mingid hullud kollid sõidavad TR3 rada.
Peab tunnistama, et umbes selline ettekujutus mul oli asjast

Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 1:50 pm
Postitas LauriJ
Vaba+ on portaalsillad lubatud. Portaalidega on max rehvimõõt 840mm ja kliirens 380mm. Ilma portaalita rehvi läbimõõt 915mm.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 2:54 pm
Postitas Jünger
Ühtlasi võiks ka tr1 autod üle vaadata. St, et võistluste tehnilises ei pigistata silma kinni ja saadetakse tuimalt vabasse.
Kaspar Puström
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 8:45 pm
Postitas kaupc
andrusr kirjutas:margus61 kirjutas:Ka varem võistelnud ja hiljem turistatanud, nägemus TURISTist:
- tänavalegaalne auto;
- rajal ikka muda ja metsateid ka, mitte valdavalt kruusal/asfaldil orienteerumine;
- paremusjärjestuse selgitamine, et oleks väike võistlusmoment;
- ei mingeid rahaliselt väärtuslikke auhindu, et ei oleks suurt võistlusmomenti;
- võimalus punkte jala võtta, aga see annab koondarvestusse mingi 50% autoga võetud punkti väärtusest - õpib taktikat tegema ja võimaldab vajadusel autot säästa;
- kõigile osalejatele diplom vms. pisimeene (järeltulev põlv kaasas olnud ja hindab väga kasvõi diplomit a'la saavutas 16. koha).
Minu arvamus sellest jutust

Minu ka.

Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 9:30 pm
Postitas poiss
Väike muda ja metsateeke kruusalt maha keerates 75-dale autole ei ole enam väike! Seda enam kui poolkõva rehviga grupp kultuurimajasid seda teekest manustamas on käinud. 76-dana sinna sattuv crv ei läbi seda enam vintsides ka mitte. Suvel põuaga ehk läheb õnneks. Kuidas toimida? Oleme sahvaritel lasknud "nõrgemad" ettepoole, üle paarikümne auto pole kaasa võtnud, aga pole ka võistlusmomenti sel kulgemisel olnud.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 10:49 pm
Postitas marauder
No minu silmis oleks turistide tulevik lihtne - väiksemad pillid TR1 ja suuremad vabasse. Igasugu Cheromehed näiteks, mis eriti üle 31 rehvi nagunii ei kannata pikemalt, on paras just TR1 möllata.
Raskemad pillid, millel suuremat rehvi vaja ja nats rohkem moditud ka ehk saavad vabasse minna vöi siis vaba plussi hoopis kui selline klass eksisteerib.
Ja kes ei taha kummaski vöistelda, see turistitab edasi.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 11:00 pm
Postitas tuningman
Urvo kirjutas:
Väljavõte tehnilistest reeglitest (
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... 140910.pdf)
3.5.1.4. Kõigil antud klassi võistlussõidukitel peab olema EAL poolt väljastatav võistlusauto tehniline kaart
või kehtiv tehnoülevaatus
Ehk teisisõnu Vaba klassis punast numbrit
ei pea olema, aga on võimalik saada.
Kuidas siis seda vaba klassi asja lahendada, kui punast numbrit ei ole ja tehnoülevaatust kah mitte, kuna sinna lihtsalt enam asja pole, sest
autol vale mootor, sillad jne...
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 11:04 pm
Postitas LauriJ
tuningman kirjutas:Urvo kirjutas:
Väljavõte tehnilistest reeglitest (
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... 140910.pdf)
3.5.1.4. Kõigil antud klassi võistlussõidukitel peab olema EAL poolt väljastatav võistlusauto tehniline kaart
või kehtiv tehnoülevaatus
Ehk teisisõnu Vaba klassis punast numbrit
ei pea olema, aga on võimalik saada.
Kuidas siis seda vaba klassi asja lahendada, kui punast numbrit ei ole ja tehnoülevaatust kah mitte, kuna sinna lihtsalt enam asja pole, sest
autol vale mootor, sillad jne...
Kui tehnoülevaatust pole, siis pole sul võistlustele (turist või tr1 või vaba jne) üldse asja! Iga kord on tehnoülevaatus olnud kohustuslik.
Teine võimalus on teha punane number omale. Eal-i lehel on selle kohta kirjutatud. Aja näpuga järge tehniliste tingimuste kohta, tee auto võistlusklassi sobivaks ning saad punase nr, millega võistelda. Izakil on ka originaalist alles jäänud pm ainult kere, kõik muud osad on erinevatelt autodelt kokku sobitatud - punane nr on küljes ja pole probleemi võistlustel avalikel teedel sõitmisega.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 11:25 pm
Postitas tuningman
LauriJ kirjutas:Izakil on ka originaalist alles jäänud pm ainult kere, kõik muud osad on erinevatelt autodelt kokku sobitatud.
Mul sama teema, et passijärgsest autost on alles ainult raam ja kere, sellepärast uurisingi, et teada, mis võimalused mul on ja mida edasi teha...
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: K Nov 25, 2015 11:49 pm
Postitas pilgrems
marauder kirjutas:Ja kes ei taha kummaski vöistelda, see turistitab edasi.
No aga sedasi ju praegu asi toimibki.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: N Nov 26, 2015 12:35 am
Postitas marauder
No viimasel ajal turistide arv hüppeliselt kasvanud ja TR1 jaoks paljud juba liiga ümber tehtud aga VABA arvavad köik TR3 kanti pillid olevat. Ma ise arvasin ka kunagi
Tuleks vaba natuke reklaamida, saaks selle klassi ka elama. Ma ilmselt liigun ka vabasse...
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: N Nov 26, 2015 9:48 am
Postitas Landy
4x4 Alakomiteel minu poolt 2016. aastaks tasuta hüüdlause "Turist, võta VABA-lt!"
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: N Nov 26, 2015 10:54 am
Postitas Siiri
Mina, mitu aastat turisti sõitnud huviline, kaalun ka VABA klassi. TR1 rajad ei olnud ASMV-l midagi niiii hullud. Ehmatas küll alguses korraks, aga tegelikult hullu ei olnud midagi.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Postitatud: N Nov 26, 2015 11:11 am
Postitas marauder
Raja poolest peaks sults vist köige raskem neist olema. Teised siiamaani kergemad olnud