23. leht 33-st
Tere!
Postitatud: L Mär 19, 2011 10:36 am
Postitas Dealvi
vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm" Laughing välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele
Rägi täpsemalt , kus kes mis? On tarvis ka vahetada.
Postitatud: R Apr 01, 2011 10:37 pm
Postitas Madis
Nii, minu 2006a. D-Max`il andis 140000km pealt roolivõimu pump saba. Ei tooda enam vurtsu.
Esindusest küsiti 736 euri, mis on paraku sellele veokale kuul pähe hind. Ise mõtisklen miski usa-ka pumba intstallist.
Ideid?
...
Postitatud: E Apr 04, 2011 6:56 pm
Postitas xander4
Madis kirjutas:Nii, minu 2006a. D-Max`il andis 140000km pealt roolivõimu pump saba. Ei tooda enam vurtsu.
Esindusest küsiti 736 euri, mis on paraku sellele veokale kuul pähe hind. Ise mõtisklen miski usa-ka pumba intstallist.
Ideid?
endal oli paar aastat tagasi ühe sõidukiga analoogne probleem ... esindus küsis zirka 9500 kr ... kohalikust jupipoest sebiti hind 4500 kr ... leidsin sellise koha nagu Remmon OÜ (
www.remmon.ee ; 527 4008) ... pakuti hinnaga 2500 kr või remont 1700 kr ... valisin viimase ... peale taastamist nägi roolivõimu pump välja nagu tutikas ja anti ka garantii ...
vaata ka sinna ...

TopServ OÜ; Laki 16; 661 4054; 53 735 254
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: K Mai 11, 2011 2:59 pm
Postitas Y60 Patrol GR
Tere
Kas keegi oskab öelda klapi vahede suurust,kui reguleerida
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: K Mai 11, 2011 11:57 pm
Postitas Madis
Y60 Patrol GR kirjutas:Tere
Kas keegi oskab öelda klapi vahede suurust,kui reguleerida
Minu masinal on kleeps kapoti all (kapoti küljes). Kui huvi, võin kiigata.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Okt 31, 2011 1:33 pm
Postitas honkomees
Nii, esimene suurem mure Isuzuga.
Ümber keerates jäi mingi toigas ühe ratta alla, üks ots kerkis üles ja rebis tagasilla taga oleva ABS kaabli puru, selle sai korda aga üks andur siis vigane, ju rebimise käigus läksid otsad kokku vms. Esindusest öeldi et võimalik on tellida vaid kogu komplekt, juhtmed ja andurid, ning ropu raha eest (nii ise ütlesidki). Vaatamata garantiilisusele soovitasid ise leida lahenduse kõrvalt. Nüüd küsimus suurele ringile - kust leida ABS andur.
Kas mõnes lammaris võib-olla Isuzu kastikas sees.
Ise pole enam aastaid ka lammaritega suhelnud, ei teagi nende nimesid-asukohti.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Nov 07, 2011 9:40 am
Postitas xander4
Kuna Isuzu siiski GM , siis usun, et paljud jupid ühtivad ... võta andur küljest ja võrdle näiteks mõne uuema Opeliga ...
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: P Dets 11, 2011 9:57 pm
Postitas Donald
Tere
Olen ka mõned kuud olnud D-max omanik muidu on kõik kenasti kulgenud, kuid nüüd laupäeval sai haagisega mööda lögaseid kruusateid pikalt lastud ja neliveolt tagaveole vastavalt oludele lülitatud lõpuks asfaldil sõites avastasin mingi hetk et neliveo tuli plingib stabiilselt nagu siis kui oled neliveo nupust sisselülitanud aga lülitust veel toimunud pole toimunud sai siis üritaud veel tagaveo nuppu pressida nii sõites kui kohapeal ei midagi paremaks läinud ikka vilgub samas nelivedu väljas , seda nii asfaldil sõites tunda kuna ei kisu ega rapsi keerate ja ka pinnase peal tundus vaid tagavedu lülitatud olevat olema .... Kas keegi oskab asja sisu/olemust seletada natuke mures ikka asja pärast, õige ei tundu asi olevat ei taha midagi oma lollusest/teadmatusest peeti ka keerata auto on 2004a 3,0aut
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Dets 12, 2011 6:24 pm
Postitas 414 AVM
Kunagi juhtus sama asi, tuli plinkis ja tagasild vedas. Tuli ajule restart teha. Mine Topist läbi ja kurda muret, ehk aitavad (aju kõrvalistme all, iste tuleb eemaldada). Ära aku juhet restardiks maha võta - vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: E Dets 12, 2011 7:39 pm
Postitas Bytewize
414 AVM kirjutas:...vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.
Ohh jah, tänane naerukramp on kätte saadud

Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: T Dets 13, 2011 9:37 pm
Postitas urmas
Bytewize kirjutas:414 AVM kirjutas:...vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.
Ohh jah, tänane naerukramp on kätte saadud

Nu aga tõsta aku juhe sellisel restardiks maha ja sõidaki talvel lahtise aknaga - naeratus näol

Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: K Dets 14, 2011 10:32 am
Postitas Madis
414 AVM kirjutas:vanemal D-Maxil minestab selle peale juhipoolne akende lüliti ära.
Tõsi ta on, aga mingi väga X aja pärast arusaamatutel põhjustel taastub

Ise teen aku vahetust läbi "krokodilillide"

Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: K Dets 14, 2011 6:43 pm
Postitas 414 AVM
Madis kirjutas:Tõsi ta on, aga mingi väga X aja pärast arusaamatutel põhjustel taastub...
Just, minu autol taastus üsna samal ajal, kui helistati, et uus lüliti Renneksisse kohale jõudnud. Aga ega ta rohkem enam ei minestanud ka, aku juhe käis hiljem mitu korda maas.
Ma saan aru, et sellise murega saab abi kodanik Bytewizelt, kui teda krambid muidugi jälle ei üllata. Ta vahetas ihuüksinda ühel teatud seadmel terve relee ära ja töötab siiamaani

.
PS. See kehtib eelmise mudeli kohta, uuega pole proovinud.
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: N Dets 15, 2011 10:17 am
Postitas Madis
selle juhiukse lülitiblokiga seoses paar seika -
esimene kord kui oli minestanud, võtsime viljandi esinduse näidisautolt kindlapeale korras oleva bloki, ühendasime minu masinaga ja selle peale minestas ka see laenatud junn ära. Nädalakese pärast toibusid mõlemad (nii laenatu kui minu enda oma)
Teine finess - kui oli juba mõnda aega jebitud sai külastatud Topauto elektrikut. Jauras tundi 4 ja tõstis käed ülesse - ei saanud korda. Raha selle eest ei küsitud. Sõitsin Tlnast kodu poole, kui kuskil Mäos näppisin nuppu ja voila`- juhiukse juhtblokk oli taas ellu ärganud. Nüüd siis vahetan akut (kui vaja) läbi krokude.
1 loll asi on sel masinal veel - mingil hetkel otsustab auto, et akus on voolu vähe ja ignoreerib ka isegi näiteks tõmbereleed klõpsimast. Jääb mulje nagu akut polekski (samas salongi tuli põleb). Lihtsalt on mingi tarkus sisse aetud, et sa isegi ei saaks proovida autot käivitada. samas võttes selle sama aku ja pannes võistlusmasinale, kannatab akuga kruttida küll ja enam. See tähendab, et aku PEAB olema kurguni täis.
Muidu lahe traktor(rõvesinine) - kütusekulu (3,0 Atm. maantee 8 l/100km ja linn 10l/100km) ja kandevõime (1t+) panevad siiani naeratama. Masinat kokku ei hoia, samas idiooti ei pane ja sihilikult ei lõhu - 160tkm ja sisuliselt probleemivabalt. Mingil hetkel läheb müüki

sest kaua sa ikka ühte armatuuri vahid.
No jäin heietama...
Re: ISUZU D-MAX
Postitatud: N Dets 15, 2011 12:22 pm
Postitas honkomees
Madis kirjutas:... mingil hetkel otsustab auto, et akus on voolu vähe ja ignoreerib ka isegi näiteks tõmbereleed klõpsimast. Jääb mulje nagu akut polekski...
ka mul teeb seda asja, aga ainult kindlatel juhtudel, kui mingi tarbija on taga või äsja olnud: suvel oli külmik taga ja mootor seisis võti ees mõnikümmend minutit - ei mingit elumärki, keeran võtme välja ja ootan minutikese, käivitub. Sama asi starteriga, kui peale esimest korda kohe uuesti anda starterit, siis ei mingit elumärki, peab väikse pausi (ca 20 sekundit) tegema.