22. leht 33-st
Postitatud: N Veebr 17, 2011 12:12 pm
Postitas honkomees
mulle väitis esindus, et 45ooo hooldus on kõikide mahlade vahetus (sillad, kastid jne) ning filtri vahetus samuti (mul 2,5TD 2009)
Postitatud: N Veebr 17, 2011 1:37 pm
Postitas Madis
honkomees kirjutas:mulle väitis esindus, et 45ooo hooldus on kõikide mahlade vahetus (sillad, kastid jne) ning filtri vahetus samuti (mul 2,5TD 2009)
Minu 3,0td-l oli 135000km pealt kõikide mahlade vahetus (jagub 45000 küll)
Postitatud: N Veebr 17, 2011 2:02 pm
Postitas Dealvi
Tere!
Minu jaoks oli ultse ime kui sain auto kätte, manuali suhtes öldi trukitakse kui on valmis saab kätte. Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?!

Minu jaoks on rusika regel iga 10000 tuhande pärast õlid filtrid vahetuse kõik, saan aru ued tehnologiad ja kõik, no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. Sellel autol esimene õli ja filtri vahetus on 15000, õhu filter 30000. Okei pärast talve õhu filter veel kanatab mite vahetust aga pärast suve kindel värk vahetus.
Postitatud: N Veebr 17, 2011 2:06 pm
Postitas Dealvi
Küsimus veel, kulmalt panen käim kapoti alt on selised häled esimet korda lausa ehmatasin. Lugesin netis et pidi normalne olema. Ja veel kuidagi kaua soojaks läheb. Mul on veel H-1 kaubik 2,5 motor too kuul kiremini soojak läheb.
Postitatud: N Veebr 17, 2011 2:46 pm
Postitas honkomees
Dealvi kirjutas:... Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?! ...no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. ...
nii neh, mul praegu vene küttega ca 40 spidol ja varsti siis läheb filtri vahetuseks, siiani on iga ilmaga küte filtrist veel läbi tulnud ...
õli ja õhufiltri kohapealt on jah nii nagu ütlesid, lisaks ka salongifilter 30 000 pealt, esinduse omad salongifiltrit tahavad veel tihedamini vahetada, pidi hallitama ehk elama hakkama meie kliimas
Postitatud: N Veebr 17, 2011 3:21 pm
Postitas Dealvi
Postitatud: R Veebr 18, 2011 8:59 am
Postitas saarik
Tere!
Peale köigi eelsüüteküünalde vahetust on käivitamine nagu tavaliselt, normaalne ja törgeteta, nagu olemagi peab.
Kusjuures teeninduses saavad köik leti taga aru , et tulebki köik korraga vahetada, a tehas oma garantiitingimustega nöuab muud. Ka see on arusaadav, a see on nende probleem.
Hooldusest:
Kui nüüd vaadata hooldusraamatus olevaid õlivahetusvälpu ja kapoti all olevat "birkat", siis nende õlivahetusvälpade kilometraaz on erinev

...
Vähemalt 2,5TD.
Minu autol vahetati 45000km hoolduses ära kõik õlid. Peale seda oli käiguvahetus kõike muud kui normaalne. Peale proovisõite ja tehasepäringuid oli tulemuseks see, et vahetati kasti õli uue vastu, veelgi vedelam siis. Sama probleem on esinenud ntx. uutel Suzuki Grand Vitaradel, kus tehase kastiõlide vahetusel muutub käiguvahetus raskeks, aitas samamoodi uus õlivahetus veelgi parema vastu. Minu autol oli eriti raske käike alla vahetada, et mootorpidurit kasutada.
Lugupidamisega, Janis.
Postitatud: L Veebr 19, 2011 4:50 pm
Postitas 414 AVM
Tere jälle üle pika aja.
Dealvi kirjutas:Tere!
...Aga kutuse filtri suhtes 45000 labi joks siis ales esimene kutuse filtri vahetus?!
On küll jah 45 000-nde pealt esimene vahetus. Aga filtri kestmine sõltub ka sellest, kust Sa seda kütust ostad! Kui nt. Statoilist, siis kõik hästi, kui aga kuskilt nurgatagusest, siis on teine lugu. Keegi kodanik kallas Suusu paaki miskist traaleri jaoks mõeldud möginat, lasi mootori kotti ja suutis isegi garantii alla asja sebida, aga see oli kindlasti pigem erand kui reegel.
Dealvi kirjutas:Minu jaoks on rusika regel iga 10000 tuhande pärast õlid filtrid vahetuse kõik, saan aru ued tehnologiad ja kõik, no mina ei usu ijalgi ett kutuse filter eriti meie kutusega jokseb 45000 versta. Sellel autol esimene õli ja filtri vahetus on 15000, õhu filter 30000. Okei pärast talve õhu filter veel kanatab mite vahetust aga pärast suve kindel värk vahetus.
Aga ära usu ega arva, selle on tootja Sinu eest ära teinud. Ja ära ise midagi moderniseerima hakka, see võib garantii ohtu seada

Postitatud: L Veebr 19, 2011 7:25 pm
Postitas honkomees
414 AVM kirjutas:... Aga filtri kestmine sõltub ka sellest, kust Sa seda kütust ostad! Kui nt. Statoilist, siis kõik hästi, kui aga kuskilt nurgatagusest, siis on teine lugu...
vene küttega (Surgutneftegaz) funkab normaalselt, pole 40 peal veel kordagi ka veetulukest põlema löönud, kui kusagil keset Eestimaad on paak tühjaks saanud, siis olen ka norra riigifirmat nuumanud.
Postitatud: E Veebr 21, 2011 7:01 pm
Postitas 414 AVM
Täna ommukupoolikul vahetati Topis kõik neli küünalt välja, no ei soostunud enam üldse käivituma.
Ja õhtupoolikul vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm"

välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele

.
Postitatud: E Veebr 21, 2011 7:11 pm
Postitas 2K
414 AVM kirjutas:Täna ommukupoolikul vahetati Topis kõik neli küünalt välja, no ei soostunud enam üldse käivituma.
Ja õhtupoolikul vahetati ettevõtmises nimega "Viimsi kumm"

välja kõik neli rehvi. Alla tulid BFG All Terrain'id, 99 raha + käive tüki eest (pole vist väga ülemakstud?). Näevad üsnagi popid välja ja putsukarva võrra jäi ruumigi ratta ja tiiva vahele

.
Tere
Mis mõõdus revhvid alla said, mul endal 245/75 R16, on siis tiba kõrgemad kui originaalis (245/70).
Olen mõelnud, kas kannatab veel kõrgemaid, ilma probeemideta, alla panna. Ilma, et oleks vaja autot tõsta.
Edu

Postitatud: E Veebr 21, 2011 7:24 pm
Postitas 414 AVM
2K kirjutas:Mis mõõdus revhvid alla said, mul endal 245/75 R16, on siis tiba kõrgemad kui originaalis (245/70).
Olen mõelnud, kas kannatab veel kõrgemaid, ilma probeemideta, alla panna. Ilma, et oleks vaja autot tõsta.
235/85, ehk 32 mm kõrgemad kui Sul. Aga ega rohkem enam välja ei meelita ka vist. Puudu ei tule mitte kõrgusest, vaid laiusest - rehv hakkab keerates vastu eesmise koopa porilapatsi kinnitust nühkima.
Postitatud: E Veebr 21, 2011 8:55 pm
Postitas Dealvi
Tere!
Tahaks endal 15 originalid välja vahetada, aki kegi tahab mis arvate? on selline võimalus. Aga kui laendi panna?
Postitatud: K Veebr 23, 2011 4:40 pm
Postitas 414 AVM
Dealvi kirjutas:Tere!
Tahaks endal 15 originalid välja vahetada, aki kegi tahab mis arvate? on selline võimalus. Aga kui laendi panna?
Laienditel ma küll mõtet ei näe - mida laiem rehv, seda väiksema läbimõõduga tuleb võtta, muidu hakkavad liiga agressiivselt kurvis koopaid sügama.
Postitatud: R Veebr 25, 2011 8:20 pm
Postitas 111CAT
Küünaldest ja filtritest veel niipalju, et reeglina tuleb iga 15000 km järel uus küttefilter ja näiteks tolmustes oludes lausa kaks korda õhufiltrit vahetatud.
Nende filtrite puhul järgin olusid mitte hooldevälpa. Eelsüüteküünlaid pole veel kordagi vahetatud ( läbisõit 230 000 km ) . Harva läheb neid muidugi ka tarvis kuna eber teeb oma töö korralikult !