
Lgp.
Moderaatorid: jr, Moderators
Millise full size UUE kastika saab 35K eest?walkman kirjutas:Rainer kirjutas:Millised siis oleks alternatiivid? kui on vaja uut autot mis veaks vähemalt 3400kg haagist ja ei maksaks üle 35K EURi.walkman kirjutas:Ma ei tea, kas ikka on vaja 2013. aastal niimoodi autosabas seista? Kui nii hirmsasti Fordi tahta, siis ameerikaauto.ee toob vast F-150 nobedamalt kohale. Või Rami... Mis selle auto fenomen on üldse, et te härrased, nii kikkis olete selle peale?
Bensiinimootoriga autosid on mul piisavalt olnud,nüüd sõidaks vahepeal diisliga ka.
Pole küll kõnealuse aparaadiga sinu nimetatud vähemalt 3.4t haagist vedanud, aga kaldun arvama, et kui mul oleks tarvis sellist haagist vedada, siis leiaksin hinnapiiriks sätitud 35k EUR eest kindlasti asisema veduri ja seda full size kastiautode seast.
F-150 ja RAM on ju veokad. Wildtrak mitte. Tühjana on vahe päris suur, tonnise koormaga pöördub kaalukauss Wildtraki kahjuks. Kuigi, pole säärase koormaga Fordiga sõitnud ja ei tea...walkman kirjutas:Ma ei tea, kas ikka on vaja 2013. aastal niimoodi autosabas seista? Kui nii hirmsasti Fordi tahta, siis ameerikaauto.ee toob vast F-150 nobedamalt kohale. Või Rami... Mis selle auto fenomen on üldse, et te härrased, nii kikkis olete selle peale?
VW Amarok. Automaatkastiga ei maksa üle 35k€. Ainuke asi, lubatud maksimaalne haagis on 3200kg. Ise olen rahul.Rainer kirjutas:Millised siis oleks alternatiivid? kui on vaja uut autot mis veaks vähemalt 3400kg haagist ja ei maksaks üle 35K EURi.walkman kirjutas:Ma ei tea, kas ikka on vaja 2013. aastal niimoodi autosabas seista? Kui nii hirmsasti Fordi tahta, siis ameerikaauto.ee toob vast F-150 nobedamalt kohale. Või Rami... Mis selle auto fenomen on üldse, et te härrased, nii kikkis olete selle peale?
Bensiinimootoriga autosid on mul piisavalt olnud,nüüd sõidaks vahepeal diisliga ka.
Kindlasti on Amarok ka hea auto.verbal kirjutas:VW Amarok. Automaatkastiga ei maksa üle 35k€. Ainuke asi, lubatud maksimaalne haagis on 3200kg. Ise olen rahul.Rainer kirjutas:Millised siis oleks alternatiivid? kui on vaja uut autot mis veaks vähemalt 3400kg haagist ja ei maksaks üle 35K EURi.walkman kirjutas:Ma ei tea, kas ikka on vaja 2013. aastal niimoodi autosabas seista? Kui nii hirmsasti Fordi tahta, siis ameerikaauto.ee toob vast F-150 nobedamalt kohale. Või Rami... Mis selle auto fenomen on üldse, et te härrased, nii kikkis olete selle peale?
Bensiinimootoriga autosid on mul piisavalt olnud,nüüd sõidaks vahepeal diisliga ka.
Võrdlust ka natuke http://sa4x4.co.za/latest-issue-article ... 32-tdci-at
Tühimass siiski 2200kgtarmo kirjutas:Läheb tiba OT-ks, aga ega see Ranger Wildtrak mingi mõnus haagisevedur küll ei olnud. Isegi tonnist haagissuvilat vedades väntsutas väiksemgi tuuleke läbi haagise autot hoolega.
Tühimass 1700 kg kah eriti ürituse kasuks ei räägi...
Aga muidu on mugavam küll kui nt Hilux
Ka omal oli valikus üheks eelistuseks Amarok! Aga hind pani asja paika. Sama (kõik mis võimalik Wildtrakil) varustuse ja 8-käigulise AT kastiga Amaroki hind kasvas 35-lt ca. 45K-ni versus Wildtrak 35K.(Amarokil jäi veel puudu soojendusega esiklaas, vihmasensor(vist) ja hääljuhtimine)verbal kirjutas:VW Amarok. Automaatkastiga ei maksa üle 35k€. Ainuke asi, lubatud maksimaalne haagis on 3200kg. Ise olen rahul.Rainer kirjutas:Millised siis oleks alternatiivid? kui on vaja uut autot mis veaks vähemalt 3400kg haagist ja ei maksaks üle 35K EURi.walkman kirjutas:Ma ei tea, kas ikka on vaja 2013. aastal niimoodi autosabas seista? Kui nii hirmsasti Fordi tahta, siis ameerikaauto.ee toob vast F-150 nobedamalt kohale. Või Rami... Mis selle auto fenomen on üldse, et te härrased, nii kikkis olete selle peale?
Bensiinimootoriga autosid on mul piisavalt olnud,nüüd sõidaks vahepeal diisliga ka.
Võrdlust ka natuke http://sa4x4.co.za/latest-issue-article ... 32-tdci-at
Kui saladus pole siis mis "liigi" alla see Wildtrak läheb?v6sa kirjutas:F-150 ja RAM on ju veokad. Wildtrak mitte. Tühjana on vahe päris suur, tonnise koormaga pöördub kaalukauss Wildtraki kahjuks. Kuigi, pole säärase koormaga Fordiga sõitnud ja ei tea...walkman kirjutas:Ma ei tea, kas ikka on vaja 2013. aastal niimoodi autosabas seista? Kui nii hirmsasti Fordi tahta, siis ameerikaauto.ee toob vast F-150 nobedamalt kohale. Või Rami... Mis selle auto fenomen on üldse, et te härrased, nii kikkis olete selle peale?![]()
Pealegi - auto ostetakse tihti mitte vajaduse, vaid tunde alusel
Palju Sul läbisõit on juba?sitikass kirjutas:Kui silmas pead lube siis, sõiduauto klass.
Iga aastane ülevaatus.
20 000 kmi tagant hoole .
Jubinate kallidus teadagi.
Eee...edevkastikas?rommel kirjutas:v6sa kirjutas:
Kui saladus pole siis mis "liigi" alla see Wildtrak läheb?
Kui Wildtrak-i tühimass on 2200 (vaatan siin eelmisi poste) siis RAM 1500-l on 2500. Pole see vahe nii suur midagi. Ja tonni ei lajata sa nagunii ei F-150 ega RAM 1500 kasti.
Missuguse RAM1500 tühimass on 2500 kg? Äkki uuematel tõesti ongi, aga ei tahaks hästi uskuda. 3 tonni kandis peaks ikka olema.rommel kirjutas:Kui Wildtrak-i tühimass on 2200 (vaatan siin eelmisi poste) siis RAM 1500-l on 2500. Pole see vahe nii suur midagi. Ja tonni ei lajata sa nagunii ei F-150 ega RAM 1500 kasti.
Tühimass: 2540 kg. Sinu omal peaks sama olema. Registrimass on on üle 3 tonni.tarmo kirjutas:Missuguse RAM1500 tühimass on 2500 kg? Äkki uuematel tõesti ongi, aga ei tahaks hästi uskuda. 3 tonni kandis peaks ikka olema.rommel kirjutas:Kui Wildtrak-i tühimass on 2200 (vaatan siin eelmisi poste) siis RAM 1500-l on 2500. Pole see vahe nii suur midagi. Ja tonni ei lajata sa nagunii ei F-150 ega RAM 1500 kasti.
Kuule seni pole midagi lagunenud.Rainer kirjutas:Palju Sul läbisõit on juba?sitikass kirjutas:Kui silmas pead lube siis, sõiduauto klass.
Iga aastane ülevaatus.
20 000 kmi tagant hoole .
Jubinate kallidus teadagi.
Midagi lagueb ka?