3. leht 3-st

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: L Veebr 21, 2015 5:40 pm
Postitas tphnd
Äkki on kellelgi pildimaterjali tekkinud viimastest lahendustest/arendustest keskvintsiga?

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: L Veebr 21, 2015 5:56 pm
Postitas Praks1
Pilte on sitaks, aga pole süvenenud, kuidas neid panna siia. Ega seal midagi keerulist pole väga, 2 risti toru ja vints sinna vahele. Lukk tee Kässari kangist ja vardast.
Mul on üle ka rõngad, et trossi kaitse teha poolile.

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: L Veebr 21, 2015 6:35 pm
Postitas tphnd
vints ise on selge, kuidas on popp trossi ette tuua? rullikutega, läbi toru?

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: L Veebr 21, 2015 8:16 pm
Postitas Praks1
Kõige popim on vints juhi serva ja tross otse ette, ilma rullide, muside jne jamata.

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: L Veebr 21, 2015 10:03 pm
Postitas Movistar
Praks1 kirjutas:Kõige popim on vints juhi serva ja tross otse ette, ilma rullide, muside jne jamata.
Seda aga on praktiliselt võimatu teostada tehaseautoga.
Tphnd : Kui on hirmus soov näha kuidas sellised asjad lahendatud on siis pead lihtsalt ilusti küsima ja läbi tulema.
Suure tõenäosusega saad palju targemaks . :D

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: L Veebr 21, 2015 10:17 pm
Postitas AINIONU
Vints istuta sinna, kus tross või nöör kõige otsemini ette jookseb ja min. 2,5x pooli laius on esimene tugipunkt, ning jagab nagu mürin.

Re: "Tagumine" vints

Postitatud: P Veebr 22, 2015 9:15 am
Postitas Küllo
Soovituslik siiski min. 5 kordne pooli laius esimese tugipunktini