3. leht 6-st
Postitatud: P Dets 16, 2007 1:06 pm
Postitas seff
pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Postitatud: P Dets 16, 2007 4:04 pm
Postitas srix
seff kirjutas:pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Nooh, meie n.ö. autol on selline käsi/seisupidur kohe tehasest
Suzuki Lj 80-st siis jutt.

Postitatud: P Dets 16, 2007 4:31 pm
Postitas seff
srix kirjutas:seff kirjutas:pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Nooh, meie n.ö. autol on selline käsi/seisupidur kohe tehasest
Suzuki Lj 80-st siis jutt.

jah ja on ka landcruiser 40 nel tehasest nii , korduval katsetamisel järgnesid eelpoolmainitud tulemused...
Postitatud: T Dets 18, 2007 9:54 am
Postitas tarmo
Kas siis õigem oleks vist tuua tagasilla juurest (pärast kõrgusregulaatorit) 2 toru käsipidurihoova juurde silindrisse, mitte võtta auto keskelt "väljavõte" (enne kõrgusregulaatorit) ?
Üks mõte seoses legaalsuse/ohutusega tekkis veel - kui vähegi võimalik, siis proovin hüdrosilindri paigaldada kangi juures nii, et trossihoovastik jääb samuti alles. Ja reguleerida ära sedasi, et peale tõmbamisel rakenduvad mõlemad. Kuna trossisüsteem reeglina on üsna "vedel", siis ei tohiks reguleerimisega teoreetiliselt probleeme tekkida...?
Postitatud: N Dets 20, 2007 11:09 pm
Postitas tarmo
Silinder olemas ja alustan peagi külge monteerimist. Igaks juhuks veel küsin - sisenev toru on ikka see tagumine (püstine) ja väljuv esimene (viltune)? Silindriks siis Girling 70, umbes sarnane nagu pildil:

Postitatud: N Dets 20, 2007 11:52 pm
Postitas erik
Nii peaks olema jah. Kust sa silindri lõpuks said?
Postitatud: R Dets 21, 2007 12:04 am
Postitas tarmo
erik kirjutas:Nii peaks olema jah. Kust sa silindri lõpuks said?
Ikkagi Jokkerist, hind oli 950. See Sparco vist on ära kolinud...
Postitatud: R Dets 21, 2007 9:07 am
Postitas margus61
tarmo kirjutas:... sisenev toru on ikka see tagumine (püstine) ja väljuv esimene (viltune)?
Ma paneks pildil vasakpoolse (püstise) tagasillaga ühendusse. Ja parempoolse (viltuse ja kollase punniga) eest peasilindrist tuleva toru taha. Kui asja sees kolbi ette kujutada, peaks see vajutades/kässarit tõmmates liikuma vasakule: viltuse toru ära katkestama ja püstisesse rõhu tekitama. Aga vajuta käsitsi kokku ja vaata, kumma augu alla rõhk tekib. Siis peaks nagu asi klaar olema.
Postitatud: R Dets 21, 2007 4:40 pm
Postitas erik
Ei Margus, nii see asi vist ei tööta. Ma pole 101 % kindel ja ei mäleta ka, ning ma ei saa oma auto pealt vaadata, kuna Ta pole kodus, homme vaatan.
Postitatud: R Dets 21, 2007 7:43 pm
Postitas tarmo
Ole hea ja vaata jah, sest minu loogika ütleks ka, et sisenev toru on viltune, kuid poes öeldi, et siiski püstine on sisenev.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.
Postitatud: L Dets 22, 2007 10:13 am
Postitas LR90
tarmo kirjutas:Ole hea ja vaata jah, sest minu loogika ütleks ka, et sisenev toru on viltune, kuid poes öeldi, et siiski püstine on sisenev.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.
Poes aeti Sulle käojaani, kolbi sisse surudes peabki pealevooluava
sulguma. See on minu arusaam asjast.
jõudu katsetustel, Ants
Postitatud: L Dets 22, 2007 5:53 pm
Postitas erik
Ei aetud käo jaani, õli läheb silindrisse tagant ja välja läheb silindri pealt, vähemalt nii on ta mul ühendatud ja töötab. Just vaatasin järgi.
Postitatud: L Dets 22, 2007 9:57 pm
Postitas hmm
Ei uskunud Erikut ja vaatasin kataloogist järgi ning torkisin silindrit ( omal ka selline). Tõsi ta on, et sellel silindril läheb tagant püstisest sisse ja viltusest läheb piduritesse.
Postitatud: P Dets 23, 2007 10:52 am
Postitas MadisT
Nii see on jah. Siis tekib see effekt, et sama rõhk, mis silindri sees on aitab ka sisenemisava sulgeda. Mida tugevamalt tõmbad seda paremini sulgeb.
Postitatud: P Dets 23, 2007 2:28 pm
Postitas margus61
Nüüd on küll hingerahu läinud kuniks ei saa teada, mis seal viguri sees on. Vot on mustad jõulud.
Kui keegi armu ei heida ja exploded view'd ei pane, tuleb jaanuarini oodata ja omale ka selline muretseda. Küll juba pärast mingi saani leiab, kuhu külge kruttida.