3. leht 9-st
Postitatud: R Veebr 04, 2005 8:49 pm
Postitas al
mul karbi peal kirjas 150w (225w) ehk siis lühiajaliselt (seadme käivitusmomendiks?) +50%.
Postitatud: L Veebr 05, 2005 2:40 pm
Postitas isakene
nuh, sellise kobaka minimaalseks toimimiseks peaks vähemalt kuue transiga konverter olema (rõhutan sõna "minimaalseks"

) võrdluseks niipalju, et 4x30W maki toitis 4 transiga konverter kuidagimoodi ära, s.t. maksimumvõimsusel hakkasid moonutused tekkima... ühesõnaga, see on koht, kus võimsuse pealt koonerdada ei tasu, piiri peal töötavad elektroonikaseadmed kipuvad suht kiiresti läbi kärssama...
Postitatud: E Veebr 14, 2005 3:20 pm
Postitas patrull82
Veel küsimus:
Uuurisin igalt poolt kuid ei saanud kuskilt patrullile 83 aasta, 5 ukselisele variandile tagatiivaääred, poed pakkuvad ainult 3 ukselisele(365 eeku)

Kust võiks veel uurida, või äkki Soomest saaks tellida

Aidake please!
Postitatud: E Veebr 14, 2005 6:36 pm
Postitas isakene
patrull82 kirjutas:Veel küsimus:
Uuurisin igalt poolt kuid ei saanud kuskilt patrullile 83 aasta, 5 ukselisele variandile tagatiivaääred, poed pakkuvad ainult 3 ukselisele(365 eeku)

Kust võiks veel uurida, või äkki Soomest saaks tellida

Aidake please!
Pole hullu, natuke tööd plekikääride ja plekivasaraga, ning kolmeukselise omad hakkavad ilusti külge... peale uksepoolse serva kärpimise ja koolutamise pole miskit vaja teha, kaare kuju on täpselt sama. Isegi eesmise poole karbiserv hakkas peaaegu kokku.
Postitatud: E Veebr 14, 2005 9:13 pm
Postitas kala
patrull82 kirjutas:Veel küsimus:
Uuurisin igalt poolt kuid ei saanud kuskilt patrullile 83 aasta, 5 ukselisele variandile tagatiivaääred, poed pakkuvad ainult 3 ukselisele(365 eeku)

Kust võiks veel uurida, või äkki Soomest saaks tellida

Aidake please!
helista 56453524 tal on

Postitatud: R Veebr 25, 2005 5:17 pm
Postitas patrull82
kala kirjutas:patrull82 kirjutas:Veel küsimus:
Uuurisin igalt poolt kuid ei saanud kuskilt patrullile 83 aasta, 5 ukselisele variandile tagatiivaääred, poed pakkuvad ainult 3 ukselisele(365 eeku)

Kust võiks veel uurida, või äkki Soomest saaks tellida

Aidake please!
helista 56453524 tal on

Tänan! Aga tema pakkub ainult tiivalaiendid plastikust... Mul ikkagi vaja tiivaääred!
mure
Postitatud: N Apr 28, 2005 2:49 pm
Postitas patrull82
Tere!
kuidas saab pihustite all olevad seibid kätte??? Nad on nagu kinni kiilunud sisse... (patrull 3,3d)

Postitatud: E Mai 30, 2005 12:04 am
Postitas virgo
Küsiks siis ka voolumuunduri kohta, et kuna endal on nelja tabletiga muundur siis isakese loogikat kasutades peaks tegemist olema 16 A muunduriga?:
isakene kirjutas:...need tabletid on võimsustransistorid ning enamasti kannab üks transistor ühtlast koormust 4A, lühiajaliselt rohkem.
Eksemplar ise näeb välja selline:

Postitatud: E Mai 30, 2005 8:51 am
Postitas tuff
loe tabletilt välja mudel, toksi see googlesse, ja loe datasheedilt see maks voolu tugevus ise välja.
... või siis pildista tabletti vähemalt lähedalt
Postitatud: E Okt 10, 2005 12:35 pm
Postitas patrull82
Tere!
Esisilla tõstmisega tekkis probleem.... Avastasin et esiratta laagritel on lõtk sees, mingit häält ei tee. Mis teha? Annab pingutada või tuleb joosta poodi?
Esi silla pooltelje ots ka ära. Kas reaalne saada kasutatud, või ei ole mõttet.....
Ette tänades
patrull82
Postitatud: E Okt 10, 2005 12:36 pm
Postitas jr
patrull82 kirjutas:Tere!
Esisilla tõstmisega tekkis probleem.... Avastasin et esiratta laagritel on lõtk sees, mingit häält ei tee. Mis teha? Annab pingutada või tuleb joosta poodi?
Esi silla pooltelje ots ka ära. Kas reaalne saada kasutatud, või ei ole mõttet.....
Ette tänades
patrull82
Rattalaagrit annab peale pingutada, aga mõistlik oleks veenduda, kas tööpind on ilus sile laagril. Pooltelje otsi ikka liigub kasutatuid. Inseneer meie foorumist ehk aitab.
Postitatud: E Okt 10, 2005 6:04 pm
Postitas isakene
Igaks juhuks kontrolli, ega lõtk äkki käändtelje laagrites ei ole, enamasti kipuvad need loksuma. Kui rattast loksutades kontollida, võib kergesti vale mulje jääda.
Ja kasutatud korralikke pooltelgi saab minu käest ka. B-kategooria varuosa ei soovita üldse, karmimad offroadijad pidid sellest ühe sõiduga jagu saama. Et siis panna kasutatud pooltelg või päris uus originaal muretseda.
Postitatud: T Okt 11, 2005 7:50 am
Postitas patrull82
isakene kirjutas:Igaks juhuks kontrolli, ega lõtk äkki käändtelje laagrites ei ole, enamasti kipuvad need loksuma. Kui rattast loksutades kontollida, võib kergesti vale mulje jääda.
Kontrollitud! Käändtelje laagrid korras, lõtk ikkagi rattalaagritest.
Küttuse filtri mure
Postitatud: R Okt 14, 2005 8:06 am
Postitas patrull82
Tere!
Appi!!!! Täna hommikul käima pannes patroli, juhuslikult märkasin , et kapoti alt midagi tilgug, kiire diagnostika näitas küttuse filtril mõra, alt poolt

Kuidas see võis juhtuda. Filter uus, juunis pandud. Vana filter tundus et oli natuke pikkem kuna tal oli andur küljes. Äkki ma keerasin väga kõvasti, ja mingi asi filtri sees tekkitas mõrat põhja ????
Aidake palun, täna vaja siis otsida uus filter, aga ma ei tea milline nüüd osta. Mäletan et ükski kataloog ei pakkunud pikkemat, anduriga versiooni....
Asun Tartus
Lugupidamisega
patrull82
Re: Küttuse filtri mure
Postitatud: R Okt 14, 2005 10:50 pm
Postitas jr
patrull82 kirjutas:Tere!
Appi!!!! Täna hommikul käima pannes patroli, juhuslikult märkasin , et kapoti alt midagi tilgug, kiire diagnostika näitas küttuse filtril mõra, alt poolt

Kuidas see võis juhtuda. Filter uus, juunis pandud. Vana filter tundus et oli natuke pikkem kuna tal oli andur küljes. Äkki ma keerasin väga kõvasti, ja mingi asi filtri sees tekkitas mõrat põhja ????
Aidake palun, täna vaja siis otsida uus filter, aga ma ei tea milline nüüd osta. Mäletan et ükski kataloog ei pakkunud pikkemat, anduriga versiooni....
Asun Tartus
Lugupidamisega
patrull82
Sinna istub hästi JapanPartsi kataloogist filter, ilma andurita.