3. leht 4-st
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:17 pm
Postitas kiiking
Igat maasturit on võimalik mingi piirini ( mida aksepteerib ka Margi Esindaja ) modida/tõsta nii et garantii säiliks. Uuri Margi Esindusest järgi kui palju võid autot tõsta ja kelle tööd Margi Esindus aktsepteerib nii et garantii ei katkeks.
Garantii kehtib minu teada ainult tavakasutuse puhul. Kui autot kasutatakse võistlemiseks siis garantii katkeb.
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:25 pm
Postitas Valge Hiir
kiiking kirjutas:
Garantii kehtib minu teada ainult tavakasutuse puhul. Kui autot kasutatakse võistlemiseks siis garantii katkeb.
Mis pagana võistlemine see Turist on. Ma usun et enamik siit foorumist suudaks iga garantii all oleva maasturi "tavatingimustes" ka ribadeks ajad.
Olid ajad kus tegelased sõitsid TR1 klassis garantii all olevate pikkade GR'idega ja keegi ei kõhinud. Tegu on ju maastiku autodega öeldi selle peale vaid esindusest ja tehti garantii remonte.
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:31 pm
Postitas kiiking
Valge Hiir kirjutas:kiiking kirjutas:
Garantii kehtib minu teada ainult tavakasutuse puhul. Kui autot kasutatakse võistlemiseks siis garantii katkeb.
Mis pagana võistlemine see Turist on. Ma usun et enamik siit foorumist suudaks iga garantii all oleva maasturi "tavatingimustes" ka ribadeks ajad.
Olid ajad kus tegelased sõitsid TR1 klassis garantii all olevate pikkade GR'idega ja keegi ei kõhinud. Tegu on ju maastiku autodega öeldi selle peale vaid esindusest ja tehti garantii remonte.
Võistluse tulemuste tabel annab maaletoojale hea argumendi mitte garantiid teha kui ta seda tahab. Tehaste poolt antud garantiid on läinud ilgelt pikaks ja nüüd jälgitakse seda asja suht hullult. Väiksemgi eksimus võib tähendada garantii kaotamist.
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:33 pm
Postitas tarmo
kiiking kirjutas:Võistluse tulemuste tabel annab maaletoojale hea argumendi mitte garantiid teha kui ta seda tahab. Tehaste poolt antud garantiid on läinud ilgelt pikaks ja nüüd jälgitakse seda asja suht hullult. Väiksemgi eksimus võib tähendada garantii kaotamist.
Kas on tõesti müügilepingus selline punkt, et maastikusõidukit ei tohi sihtotstarbeliselt või võistlusspordis kasutada?
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:35 pm
Postitas kiiking
tarmo kirjutas:kiiking kirjutas:Võistluse tulemuste tabel annab maaletoojale hea argumendi mitte garantiid teha kui ta seda tahab. Tehaste poolt antud garantiid on läinud ilgelt pikaks ja nüüd jälgitakse seda asja suht hullult. Väiksemgi eksimus võib tähendada garantii kaotamist.
Kas on tõesti müügilepingus selline punkt, et maastikusõidukit ei tohi sihtotstarbeliselt või võistlusspordis kasutada?
Minu teada isegi omaniku käsiraamatus olemas see punkt.
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:37 pm
Postitas tarmo
kiiking kirjutas:Minu teada isegi omaniku käsiraamatus olemas see punkt.
Kui võistlemise kohta, siis veel on kuidagi arusaadav. Aga kui maastikul sõidu kohta, siis see oleks umbes sama kui anda jalgpalliga kaasa juhend, kus on kirjas, et seda palli ei tohi jalaga lüüa...
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:39 pm
Postitas kiiking
Võistlemise kohta oli see jutt seal. Maastikule võis minna.
Postitatud: E Sept 17, 2007 7:46 pm
Postitas kiiking
Ega see nüüd veel suur probleem ei ole. Meie teed on nagunii üks suur kõvakattega põld. Ma ise teen küll rahulikult garantii ära ilma küsimata , kus keegi sõitis.
Probleem tekkib siis, kui uute autodega hakatakse massiliselt võistlust sõitma.
Selle algse teema põhiprobleemi pean plastikautod versus metallautod. See võistlus pole lihtsalt võrdne. Mingil hetkel on metallautod otsas aga plastikautodele on rajad liiga rängad.
Postitatud: E Sept 17, 2007 8:19 pm
Postitas jr
Nagu see garantii oleks siis nüüd teab mis elupäästja.
Postitatud: E Sept 17, 2007 8:25 pm
Postitas kiiking
Ega ta pole aga mõned asjad saab küll paremini ja odavamalt aetud.
Postitatud: E Sept 17, 2007 8:29 pm
Postitas Landy
Mäletamist mööda on margiesindused lausa maasturite võsitlustel sponsoriks olnud ja ka aegade jooksul parimatele selle margi esindatele eriauhindu jaganud.
Mina küll ei usu, et paar garantiilist (no ütleme 10) võistelevat autot mõne margi esinduse nüüd hukatusse ajaks (võrdluseks üldine autode müügi hulk).
Pealegi suudab keskmine metsa "eksinud"pühapäeva uitaha oma tugevdatamat/kaitsmata auto ilmselt olulislt rohekm ära lõhkuda,kui võistlustel osaleja. Pelegi maksab midagi ka PR-maine. Vaevalt, et üksi margiesindus tahaks peale mõnd võsistlust kiidusõnade asemel avaliku sõimu masiimeedias kuulda.
P.S. Kaugetel kaunidel aegadel kaeti isegi kaskoga võistluskahjusid...

Postitatud: E Sept 17, 2007 8:30 pm
Postitas Landy
tarmo kirjutas:kiiking kirjutas:Minu teada isegi omaniku käsiraamatus olemas see punkt.
Kui võistlemise kohta, siis veel on kuidagi arusaadav. Aga kui maastikul sõidu kohta, siis see oleks umbes sama kui anda jalgpalliga kaasa juhend, kus on kirjas, et seda palli ei tohi jalaga lüüa...
O.T. Kuid mina ostsin endale kaks uut tavalist haamrit, milledel oli kuri hoiatus "mitte lüüa vastu rauast eset!"
Postitatud: E Sept 17, 2007 8:33 pm
Postitas kiiking
Jutt polegi margiesinduste suhtumisest. Tehase garantii ei luba võistelda. Margiesindus võib oma kulu- ja kirjadega üritust alati toetada(niiöelda oma maine parandamiseks).
Postitatud: E Sept 17, 2007 8:34 pm
Postitas Landy
kiiking kirjutas:Jutt polegi margiesinduste suhtumisest. Tehase garantii ei luba võistelda. Margiesindus võib oma kulu- ja kirjadega üritust alati toetada(niiöelda oma maine parandamiseks).
See kirjutatakse PR kuludese...
Postitatud: E Sept 17, 2007 8:35 pm
Postitas aadu
Landy kirjutas:
O.T. Kuid mina ostsin endale kaks uut tavalist haamrit, milledel oli kuri hoiatus "mitte lüüa vastu rauast eset!"
Mida sa nendega teha kavatsed, et lausa kaks tükki ostsid? Hapukapsatünni kaanele raskuseks
