jutuks kaubikud siis mul Iveco Daily passis 750/3500kg aga ei ole kirjas koormust haakeseadmele
mnt e teenindusest aga loen välja koormuse haakeseadmele 140 kg
teisalt aga konksu tala küljes on selline andmesilt (tagurpidi keerasin selle tala ise, et saada pistik teisele poole)
siin on lihtsale talupojale kirjas aga 280kg
kui aga kaubikutest edasi rääkida siis on see sama Daily ju sadaval 4x4 ja mitte üldse halvas seades
lisaks on seal ka PTO võimalus
odvamalt leiab turult ka kasutatud transitit 4x4 seades ainult et need ei ole vist 3.5t haagisele
samuti ei mainitud auto kasutust just paljude sõnadega aga kui fantaseerida siis selline remonditöökoja kaubik mille kongi on pandud VarioBott või Sortimo vms. riiuli/sahtlite/kappide süsteem
seal siis materjalid, varuosad, tööriistad jms. lisaks kompressor, generaator, keevitus vms. lisab just umbes täpselt selle pool tonni sinna taha mis teeb sellise kaubikuga sõitmise koos haagisega täiesti muretuks
oma kogemus juba 5a. MK7 Transitiga mille pikk kõrge kong on täis laotud neidsamu riiuleid ja sahtleid ning täis vajalikku ja vähem vajalikku kaupa pea tonni jagu ja sõitmine on lust. Pehme ja mugav.
oleme vedanud ka selle 3.5t koormatud bussiga nt. tõstukeid ja ei mingit juhitamatuse tunnet. jah buss on natuke kangem kui tavaline transit nii vedrudest, sildadest, kastist kui moootorist (sama mis 3,2 ranger) kui saaks sellist uuena veel osta siis ka ostaks
aga nüüd on valikus vaid Sprinter ja Daily (ma mõtlen siis tagavedu ja 3L mootor ~150 kw) vähemaga ei tahaks seda koormat igapäevaselt vedada.
seega ma küll mõtleks liikuva töökoja peale mis kaotaks selle tühja kaubiku hirmu
manööverdamine haagisega oluliselt parem kui maastur
kaubaruum alati kaasas koos asjadega ja ei teagi mis kaubik oleks halvema juhiergonoomikaga kui see vana LR
