3. leht 5-st

Postitatud: R Okt 12, 2007 8:34 pm
Postitas tigu
Kuidas siis turbo aretamine edeneb?

Postitatud: R Okt 12, 2007 9:40 pm
Postitas tillipikendaja
jajahh-ma ka kannatamatult ootan tulemusi,nii et hypetega kapoti alla :evil: pane esimene paika-teisega saad juba kulud tasa....

Postitatud: L Okt 13, 2007 8:55 pm
Postitas Mihkel78
Ni nii.
Tegelikult ootan millal saavad valmis mootoripoolsed kollektori flansed, kollektori tegemine on turbo poolt alustatud, kuid jah.
Muu peaks nagu olemas olema.
Vahepeal jäi asi seisma kuna lisandus uus pisike pereliige :D.

Postitatud: E Okt 15, 2007 7:51 pm
Postitas tigu
No kurat :o , vot nüid on pidu!
Õnnitlused siis vastse ilmakodaniku sünni puhul!
Jõudu edaspidiseks! :lol:

Postitatud: P Veebr 03, 2008 10:39 am
Postitas Mihkel78
Ahhoi siia teemasse ka natuke infot vahepeal.

Kuna aega eriti garaasi jaoks ei ole siis tegin asja lihtsamaks ja kasutan orginaal kollektorit. Hiljem teen selle siiski ümmber. selle suve sõdab sellise süsteemiga siis :
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: P Veebr 03, 2008 6:05 pm
Postitas Mihkel78
Täna keevitasin kõik väljalaske tükid lõplikult kinni
ja kuna õli pealevool sai ka kinni pandud ei saanud kuidagi ennast tagasihoida väikesest mootori käivitamisest :D
Pildid.
Lõplikult keevitatud downpipe :
Pilt

Ja omal kohal:

Pilt

Esialgu viisin vana väljalaskega kokku hiljem teen lõpuni 60mm toruga, olin ostnud 55mm ja see ei sobi :D :
Pilt

Ja nagu eespool mainisin sai täna vilet kuulda, see oli mõnus motivatsiooni kommike :D
kui Youtubi saan väikese klipikese üles, siis jagan teilegi :D

Pilt

Postitatud: P Veebr 03, 2008 7:09 pm
Postitas Mihkel78
http://www.youtube.com/watch?v=mSynaPglhOc

võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.

Postitatud: P Veebr 03, 2008 7:20 pm
Postitas seff
Mihkel78 kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=mSynaPglhOc

võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.
link toimib, lase ikka rohkem peeneks :wink:

Postitatud: E Veebr 04, 2008 6:01 pm
Postitas Mihkel78
lase ikka rohkem peeneks
mis sa tühja ikka peenestad.

Täna tegin turbo õli äravoolu valmis, ja mässasin ajamiga mis hakkab geomeetriat muutma, tegin igat moodi selle mehanismi reguleeritava, ilmselt saab paras seadmine olema.

Vaikselt teen plaane järgmisele ülesandele mis sai endajaoks püstitatud, see on kaalus maha võtmine :D üks 100kg tahaks maha võtta.

Kuna esialgu on aastas üks võistlus minu jaoks siis aega natuke on veel :D


Millega kaas võistlejad tegelevad ? :D
Ega Härjadki maga

Postitatud: T Veebr 19, 2008 8:25 am
Postitas Mihkel78
Kuna puuduvad osa sisselaske ühendamiseks silicooni põlved, ei ole veel süteem koos aga kuna kiusatus on suur olnud olen juba sõitnud :D . tegin mingi ajutise lahenduse.
Tulemus on selline, et jõudu on lisandunud looma moodi kuigi seadistamist ei ole ollagi. Rõhku proovisin algul ja no lühiajaliselt 1,2 bar i. kui geomeetria algul kõige väiksemas asendis oli lajatas hetkega 1,8 bar ja see tuli ikka väga kiirelt mingit viivet praktiliselt ei ole see oligi eesmark. Ja no sellist vilet ei tee ka ükski orginaal turboga Patrol, ikka päris metsik.
Nüüd kakun kõik maha ja panen kokku kui juppid koos jälle, vaja on kindlasti bov klappi kuna käiguvahetusel lajatab rõhu läbi turbo tagasi ja see ei tee turbole head. Bov laseb rõhu etteantud piiri ületamisel atmosfääri.

Mihkel

Postitatud: T Veebr 19, 2008 8:41 am
Postitas Mihkel78
Kui sellest kaalust rääkida siis keegi oskab järsku soovitada lahendusi Patrolit eriti peeneks ajada.
Minu mõte on kaotada ära küljerauad, see raud tala mille küljes on kärukonks (mega junn on ), esirauad, tagaraud, ja kuna ma olin tagaluugi mega rauaga ülekeevitanud pean ka sellest vabanema, plaan on teaha klaaskiust vorm ja siis omakaorda klaaskiust luuk selle järgi.
Lihtsam muidugi muddragi ajal lihtsalt küljest kruvida. Tagumise osa põhjast vahetaks alumiiniumist trifeldatud plaadi vastu sellest ei tulegi võibolla vaga palju kaaluvõitu aga ei roosteta vähemalt.
Mis veel ?

Postitatud: T Veebr 19, 2008 8:49 am
Postitas jr
Väga lahe. Hoia meid ikka kursis oma tegemistega.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 6:55 pm
Postitas Mihkel78
Sai natuke katsetatud jälle:

http://www.youtube.com/watch?v=WSGYzESPQmw

Kahjuks ei olnud täna kedagi kaamerat hoidma panna ja pidin ise sõidu kõrvalt :D

Wastegate vedru on nõrga võitu ja üle 1,2 bar ei lase.

ja kuna tee oli mingi pehme kruusatee ei saanuki hästi aru aga just nagu oleks 4 käiguga sidur täiega ülelasknud seda just 4 veoga , tagaveoga ei saanud aru hakkas suusatama, et siis jah 4 käiguga ei saanutki enam eriti vajutata.
Pean mingi rahuliku asfalt raja vaatama selle kino jaoks.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 7:04 pm
Postitas Mihkel78
Ja lisan et siduri ketas on värskelt uus panud!
Aga Isake järsku mainis, kuskil et sidur on turboversioonil erinev ?

Igal juhul oli väga seda moodi kärsakas ka üleval.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 7:49 pm
Postitas margus4x4ee
SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)