Re: Uus Hilux,2016 üles,kasutajate kogemused?
Postitatud: E Juul 31, 2023 8:52 am
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Praegune manual ei räägi seal muud kui et selles rezhiimis saab vältida asjatuid ülesvahetusi. Haagistest ja haagiseveost pole mainitud mujal kui ainult ühes kohas ja seal on selline üleüldine "kohustuslik bla-bla"bushcraft kirjutas: ↑R Juul 28, 2023 2:26 pm Põnev lugemine hoopis teisest perspektiivist, ehk peamiselt maanteel ja veomasinana.
Muuseas, rääkides käru vedamisest, siis minu jaoks tuli üllatusena manuaali lugedes, et käigukasti "S" ei tähenda mitte "sport", vaid "Select" ning selle üks olulisemaid funktsioone on käigukasti seadistamine raske käru vedamiseks sobilikku režiimi.
Tasakaalus haagisega kohe kindlasti. Iseküsimus, kui paljud meist on nii pädevad juhid, et sellist lülitust suuta adekvaatselt piisavalt vara ära tehaMarkM65 kirjutas: ↑E Juul 31, 2023 1:58 pm ...
Lisaks on üks hea uudis ka: 4H lülitus on nüüd lubatud kuni 100km/h. Varasemalt oli max 80 ja see ei olnud piisav. Maanteel ootamatult libedusse sattudes peab 4h saama pikema meelitamiseta sisse lülitada. Auto+haagis käitumise ja iseloomu erinevus on 2H ja 4H puhul kohati lausa selgelt tuntav.
Sellel saab esimese stange peal ka asju vedada ,mitte ainult tagumise. Ma korra tõin tagastange astmelaua peal 2 paari plekikääre ja valtsitangid Väimelast Tartu kaudu Pärnusse
Praegusel aastaajal on öisel ja varahommikusel ajal madalamaid alasid ja soid läbides uduseid lõike pea igal öösel. Sain ikka päris udus ka järgi proovitud ja näitasid ilusti "altkaudu". Aga ma kasutan neid võimalusel ka koos lähituledega kui on piisavalt tihe vastuliiklus mis ei lase kaugtulesid kasutada. Eestis pressiti see komme kampaaniakorras peaaegu olematuks, mujal on see pigem tavaline, et koos lähituledega on maanteel udutuled ka sisse lülitatud. Näeb paremini metsloomi tee ääres ja inimesi teepervel ning kui vastutulija pimestab siis aitab hoida ka paiknemist oma rajal sest teepeenar paistab paremini. Kaugtuled+udutuled on kehv kombinatsioon. Juba alates Iklast kipub see nii olema, et koos lähituledega kasutatakse ohtralt ka udutulesid. Viimatise Isuzuga ei saanud udutulesid liikluses eriti kasutada - kiputi vilgutama. Järelikult ei olnud kaasliiklejatesõbralik lahendus. Toyoyaga nüüd ootasin ka märke võimalikust häiringust, aga ei midagi - kedagi ei häirinud.
Juhiabid on selgelt praegusest pensionileminevast generatsioonist, aga siiski toimivad. Mul püsikas laseb esmalt ligemale kui seatud ja siis võtab vaikselt hoogu maha jäädes "jänese" taha "rippuma". Rohkem nagu ei vedruta midagi. Vihmasensorist tundsin mina ka puudust. Ja samuti märkasin, et see püsikas ei toimi kuni täieliku peatumiseni. 20km/h pealt lülitab ennast välja ja annab asja juhile üle. Kaasaegsed autod suures osas oskavad juba "jänese" järel peatuda ja koos sellega ka uuesti liikuma hakata. Ma arvan, et uue generatsiooni Hiluxil saab see kõik olema.boob kirjutas: ↑L Sept 09, 2023 7:44 pm Ma püsika kohta tegelikult vinguks veidi. Adaptiivne püsikas minul vähemasti vedrutab paar korda eessõitjale järgi jõudes, ehk siis võtab järgi jõudes hoogu liiga palju maha ja siis kiirendab jälle järgi. Korra või paar, siis jõuab samale kiirusele ja siis sõidab suht kenasti. Ja linnavahel kui kiirus kukub alla, lülitab püsika välja.
Ah jaa, täna kus autod sõidavad ise, ei saa Hiluxile ikka veel vihmasensorit![]()
Mis kampaania, udutulede koos lähituledega kasutamine ei ole seadusega aktsepteeritud. Neid võib kasutada küll udutulede asemel, aga mitte koos. Juhul, kui on lihtsalt tavaline pimedus, mitte udu/sadu/tolm vms nähtavust raskendavad tegurid.
§ 42. Udutulede kasutamine
(1) Eesmised udutuled võivad põleda sõidu ajal koos esituledega udust või sajust põhjustatud halva nähtavuse korral.
(2) Eesmisi udutulesid võib kasutada ka käesoleva seaduse § 40 lõikes 1 nimetatud juhul lähitulede asemel.
(3) Tagumisi udutulesid võib kasutada sõidu ajal ainult asulavälisel teel udust või sajust põhjustatud halva nähtavuse korral või kui sõidutuulest ülestõstetud lumi, tolm või pori halvendab oluliselt tulede nähtavust tahapoole.
Näed küll, aga neid mis juba päris nina ees ja millele vaevalt reageerida jõuad. Samas mida valgem on "ninaesine" , seda kehvemini näed kaugemale (kehtib ka armatuuri ja igasugu telefonide ja gps-ide valgustugevuse kohta). Hiluxi tuled (ka eelisel mudelil) on ka tavaliste halogeenide puhul nii paganama head , et mul puudub küll igasugune vajadus mingi lisavalguse järele. Tee äärde riputatud helkurimajandus särab vastu nii et vähe pole