3. leht 3-st
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: T Veebr 20, 2018 5:23 pm
Postitas Alari
v6sa kirjutas:Küsimus Alarile: Mis jäi meelde head-halba GL kasutamisest võrreldes Escaladega? Andmetelt sarnased, kuid väga erineva iseloomuga autod.
Escalade on 22" velgede/rehvidega pehmem kui Mercedes oma 20" velgede/rehvidega, vähemalt minu arvates, juhitavus on muidugi viimasel parem, samuti salongi kvaliteet (kuigi 2010+ Platinum on juba päris hea).
Eelmise kerega Eskalaatoril puuduvad esimesed parkimisandurid (jah, tegelt ka), mis nii suure auto puhul oli päris hämmastav, tagurduskaamera oli jällegi olemas, samuti kõik muud vidinad alates soojendusega roolist ja nupust kokkuklapitavatest istmetest, EU mudelitel puudub aga näiteks puldist käivitus ja vist ka ksenoontuled, kui nüüd õigesti meeles on.
Kõige suurem vahe oli muidugi mootor, kuid V6 diislit ei saagi suure V8 bensiiniga hästi võrrela, mul oli see MB üldse esimene diisel ja enam uuesti väga ei taha. Escalade-i õnneks diislit ei teha, muidu oleks neid vist iga nurga peal.
Üldiselt on maitse asi, kumba eelistada, säästuautodega igal juhul tegemist ei ole, sellega tuleb enne ostu arvestada, eriti praegu kui need autod juba omajagu vanad on.
Meie kliimas kipuvad Escalade'ide raamid roostetama, seda soovitaks ka enne ostmist kontrollida.
CÄÄRFIILD kirjutas:Ka Escalaidi puhul soovitatakse vanemad 2010 ja alla isendid valikust kohe välja visata.
Ostmist väärivate masinate hinnad algavad 30 tuhandest ja Eestis valik praktiliselt olematu.
2010 tuli mudeliuuendus, millega kaasnes "pool-mootorit-välja-süsteem" ja uus tippmudel Platinum, suurt muud midagi.
Saadavus on muidugi jah üsna kehva, eriti kui Platinum mudelit tahta.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: T Veebr 20, 2018 9:25 pm
Postitas v6sa
Alari kirjutas:
...
Kõige suurem vahe oli muidugi mootor, kuid V6 diislit ei saagi suure V8 bensiiniga hästi võrrela, mul oli see MB üldse esimene diisel ja enam uuesti väga ei taha. Escalade-i õnneks diislit ei teha, muidu oleks neid vist iga nurga peal.
...
Ma tegelikult lootsin, et oli mingeid helgemaid "miks-küll-nii" momente või nii... Nojah, maitse asi ilmselt ka.
Ning sellest ei saa üle ega ümber, et eskalaator ON ülbema larhviga.

Seda ei muudaks isegi diiselmootor.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 11:21 am
Postitas vreps
Igatahes venemaa foorumites Escalade-i kiidetakse, et pidi pommikindel aparaat olema. Suurim kulu pidi kütus olema ja aastamaks mida meil ei ole. Võrreldes mersu ja bemmiga olevat tänu olematutele remondiarvetele tunduvalt odavam pidada.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 11:47 am
Postitas v6sa
vreps kirjutas:Igatahes venemaa foorumites Escalade-i kiidetakse, et pidi pommikindel aparaat olema. Suurim kulu pidi kütus olema ja aastamaks mida meil ei ole. Võrreldes mersu ja bemmiga olevat tänu olematutele remondiarvetele tunduvalt odavam pidada.
Kas siin ei või olla põhjuseks pigem traadi ja teibiga remonditavuse hõlpsus, erinevalt üleinseneeritud sakslasest?
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 11:59 am
Postitas vreps

Ole nüüd normaalne ja tule tänapäeva, need kes venes escalade ostavad sellise jamaga ei tegele, ka seal on XXI sajand kuigi meil seda ei taheta tunnistada.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 12:12 pm
Postitas vreps
Eks need jupid ole odavamad muidugi aga vene näite käisin välja sellepärast, et kasutustingimused meiega sarnased. Samas need kes viimasel ajal seal autoga käinud on näevad ise kui palju venelased teedesse on raha matnud. Ja tulemused jätavad isegi vana euroopa häbisse.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 12:21 pm
Postitas v6sa
vreps kirjutas:Eks need jupid ole odavamad muidugi aga vene näite käisin välja sellepärast, et kasutustingimused meiega sarnased. Samas need kes viimasel ajal seal autoga käinud on näevad ise kui palju venelased teedesse on raha matnud. Ja tulemused jätavad isegi vana euroopa häbisse.
Väga asjakohane, et põhitrassid üles vuntsitakse, et seal eskalaatorid paremini kestaks
Aga tõsisemalt rääkides, USA ja Vene tehnika sarnasus on suuresti selles, et mõlemates on teatav robustsus. USArauas veidi rafineeritumal kujul, vene tehnikas otseses mõttes. Mõlemaid kannatab välioludes remontida kättesaadavate vahenditega ja neis on ruumi loovate lahenduste kasutamiseks. Mis teisipidi tähendab, et need raiskavad ruumi.
Paluks mitte valesti mõista: Escalade ei ole halb auto mitte. Aga see on suurte vahemaade ja tolerantside maa toode
GL ja ka jaapani toodangu puhul väga loovalt asjadele lähenemine kipub tekitama lumepalliefekti...
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 2:53 pm
Postitas ahto42
vreps kirjutas:Eks need jupid ole odavamad muidugi aga vene näite käisin välja sellepärast, et kasutustingimused meiega sarnased. Samas need kes viimasel ajal seal autoga käinud on näevad ise kui palju venelased teedesse on raha matnud. Ja tulemused jätavad isegi vana euroopa häbisse.
OT
Kuulsin seda nö jutujätkuks, et üks põhjustest, miks teedesse raha palju maetud, et seal võib talvel lausa 140kmh sõita, on see et tankitreilerid jõuaks kiiresti sinna kuhu vaja.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 5:10 pm
Postitas Alari
vreps kirjutas:Igatahes venemaa foorumites Escalade-i kiidetakse, et pidi pommikindel aparaat olema. Suurim kulu pidi kütus olema ja aastamaks mida meil ei ole. Võrreldes mersu ja bemmiga olevat tänu olematutele remondiarvetele tunduvalt odavam pidada.
Kompressor tahab mingi aja tagant vahetust (ca 500€) ja konditsioneeritorud mädanevad ära (ca 700€ läks koos tööga), Mercedes-ega võrreldes kökimöki summad.
Mul oli pikema aja keskmine 18-19, kolmetonnise kolaka kohta normaalne.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: K Veebr 21, 2018 7:31 pm
Postitas enx
ibra kirjutas: Kui teistel "maasturitel" on nt rooliotsad M14 või healjuhul M16 keerme jämedusega, siis V8-l on M27.
Kas ikka on M27 ?
Ei taha ka uskuda, et M14 ja M16, sest Samurail/Jimnyl on rooliots M16 keermega.
Re: K: MB GL head-vead
Postitatud: P Mär 04, 2018 10:09 pm
Postitas Kivit2kk
Tere taas.
Tänan teid väga korraliku loetelu eest: miks mitte GL-i osta.
Sain nüüd kindluse, et neid kolle ei tasu vaadata.
Peab ikka hakkama länkarit otsima, muidugi tahaks kunagi hiljem mõne usaka ka ära proovida, aga see juhtub kindlasti hiljem.
Nüüd on siis valikus vanem 200 länkar, uuem jääb pisut eelarvest välja ja 120-ei taha ning 150... tundub üle hinnatud, siis juba vaataks uuema 200se. Kahjuks eestis pole vanemaid 200seid väga müüa või olen saamatu ja ei oska otsida.
Õnneks on meil kõrval Läti, pisut uurisin, hinnad on ka mitu tuhat soodsamad.
Nüüd ei teagi kas peaks uue teema tegema või mitte, ilmselt peaks- 200se länkari kohta.
Tervitades,
Kivi