3. leht 6-st
Postitatud: T Juul 31, 2007 8:27 pm
Postitas jr
Ära isiklikult võta mu juttu. Oli see ikka minu enda arvamuse avaldamine asjadest üldises mõistes. Loomulikult tõmban ka ise Saksa Bahnil vöö peale, kuid võiks ju alles jääda ka ikkagi elementaarselt lihtsaid masinaid. Aga noh, turg ja nõudlus teeb oma töö ja pealetulev põlvkond ei oska kahjuks vana väärtustada.
Postitatud: T Juul 31, 2007 8:45 pm
Postitas Una
anneli kirjutas:
lihtsalt ma arvestan pidevalt, absoluutselt kogu aeg, et mis masin mul istumise all on ja kuidas ta kriisi-situatsioonis käituda võib. vat nii.
... usu mind see mõtlemine hoiab sind ehk rohkemgi elus kui kolmetähelised lühendid ja muud sinu eest mõtlevad vidinad.
Kuigi jah .. turvavöö tuleb ikka kinni panna. Mõtlemist see õnneks ei takista.
Postitatud: T Juul 31, 2007 9:05 pm
Postitas keelutsoon
jah, defeka turvalisus on ka mulle mureks, sest sõidan tihti öösel ja väsinult...
olen seni jäänud defeka roolis ühe korra magama, õnneks oli väljasõitmise kohas tasane põld... /talveöösel lauslumesajuga tallinna kesklinnast riia kesklinna täpselt 3 tundi, see tähendas võimalusel spidokal 120, f**k./
(juhtub muudki, kunagi jäi silm kapitaalselt kinni ka tsikli sarvede taga, seega ei aita ei tuul ega muu.)
ma ei taha mõelda, mis saab defekas istuvast inimesest siis, kui see peaks TÕESTI üle katuse käima. (ärge tulle mulle rääkima männiku karjääris pehmest liivas üle katuse käimisest vms, ma pean ikka silmas tõelist liikusõnnetust). selles mõttes ei ole see auto eriti maanteekõlbulik.
ähh, inglaste uazik, mis muud. ja nendel on oma koht muidugi ikka olemas ka edaspidi, nii venemaal kui inglismannide juures.
Postitatud: T Juul 31, 2007 9:28 pm
Postitas Una
no ei ole maanteel sõiduks see masin. Ei ole. Ja kõik. Ja ei ole 120-ga sõiduks. Ei ole... Ja magades sõiduks ammugi mitte ei ole ta hea

Postitatud: T Juul 31, 2007 9:30 pm
Postitas anneli
keelutsoonile- sõidan väga tihti öösiti väsinuna, pillimängija amet selline. ja üks talveöö -25 kraadiga jääb küll elu lõpuni meelde. sõitsin tartust koju harjumaale, öösel 3 ajal. harilikult sellistel otsadel ma paar korda tukastan kuskil ohutus kohas veerand tunni kaupa. tookord oli aga lugu hull- liiga väsinud, et sõita ja liiga külm, et tukkuda. uskumatu dilemma.
olen ka sõitnud tekkidesse mähkununa. see jällegi ei ole just ohutu- pärsib jäsemete liikumisvabadust.
see on ka üks põhjus, miks varustasin end oma vana hea patroli-panniga. talvel on mõnus soe. valin siis liikurit vastavalt ilmale.
juuniorile- eks ma ikka hindan ju vanu häid. vaatamat oma noorusele

.miks ma siis neid muidu ikka nii ennastsalgavalt armastan. ja aitäh, kes ei riidle

Postitatud: T Juul 31, 2007 9:35 pm
Postitas anneli
seda küll absoluutselt- väsinult sõit on tohutu vastutus.nagu sõit üleüldse avalikus liikluses . sa pead väga hoolega hindama oma hetkelisi võimeid. kui ei jaksa, ei tohi. väikesed tukastused aitavad ka väga hästi.
ja 120 defenderiga, hehehee

. olen korra proovinud, oli kole küll! ära parem tee.
Postitatud: T Juul 31, 2007 9:48 pm
Postitas anneli
vabandust, nüüd sattusin lobisema.
mis puutub avariidesse, siis on ta ju samas hea tugev kolakas su ümber. mind on kord hullimast päästnud auto kõva konstruktsioon ja kogukus. kui rattalaagri tõttu 90 km/h kraavi sõitsin, oleks iga kolmetähelistega varustatud sõiduauto ilmselt suhteliselt kägaras olnud. minu raudne heinaküün aga kaevus lihtsalt silmini pinnasesse. ja häda ei kummalgi midagi.
Postitatud: T Juul 31, 2007 10:13 pm
Postitas keelutsoon
noh, mina olengi jõudnud sellesse vanusesse, et hakkan omaenda elust ka midagi pidama, eluisu on tekkinud.
/ega ma siis defekat süüdistagi selles, mida ta olla ei kavatse ega saagi, lihtsalt ise pean tegema teise valiku - järgmine aasta vist loobun oma defekast, kui üks suurem tööots läbi saab. siis läheb müüki d130, mis tolleks hetkeks 3 a vana ja ca 120 tuhat ls. aga eks sellest annan kitsamale ringile aegsasti teada./
Postitatud: T Juul 31, 2007 10:15 pm
Postitas Landy
keelutsoon kirjutas:jah, defeka turvalisus on ka mulle mureks, sest sõidan tihti öösel ja väsinult...
ma ei taha mõelda, mis saab defekas istuvast inimesest siis, kui see peaks TÕESTI üle katuse käima.
Seda on korra juba Eestis proovitud. Nimelt keerasid kaitsejõudude mehed aastaid tagasi ühe D110, kus 9 meest pardal Tallinn-Tartu trassil karaavi ja paar korda üle katuse.
Midagi hulli ei juhtunud, vaid hulk sinikaid, muhke ja pindmisi haavu ning kloppida-põrutada saamist.
Kahjuks ei leia oma pildiarhiivist fotot selle kohta ülles.
Auto muidugi maha kandmisele...
Näiteid ja juttu piiritagant:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Main_Wrecks.htm
Postitatud: T Juul 31, 2007 10:16 pm
Postitas MahviaDeTyrk
keelutsoon kirjutas:noh, mina olengi jõudnud sellesse vanusesse, et hakkan omaenda elust ka midagi pidama, eluisu on tekkinud.
/ega ma siis defekat süüdistagi selles, mida ta olla ei kavatse ega saagi, lihtsalt ise pean tegema teise valiku - järgmine aasta vist loobun oma defekast
Ja mina loll arvasin et tulevikus teed lihtsalt ratastoolile 4'' tõstet

Postitatud: T Juul 31, 2007 10:41 pm
Postitas keelutsoon
Landy kirjutas:Seda on korra juba Eestis proovitud. Nimelt keerasid kaitsejõudude mehed aastaid tagasi ühe D110, kus 9 meest pardal Tallinn-Tartu trassil karaavi ja paar korda üle katuse.
---
nägin toda autot hiljem, tean. see ei olnud tõsiselt ohtlik, kui arvestada kiirust ja kohta jm tehiolusid, summa summarum.
Postitatud: T Juul 31, 2007 10:57 pm
Postitas zum
Auto muidugi maha kandmisele...
Kui on see sama, aga üks katuse pannud KJ Defender uuesti elule aidatud siinmail, kere vahetatud, aga raam/agregaadid on küll sama. Enne seisis mõni aeg kurvalt nurgataga, mõtlesin ka juba, et päris maha kantud, kahju oli kohe. Aga näe, siiamaani vurab rõõmsalt ringi Tapal/Virumaal

Postitatud: T Juul 31, 2007 11:35 pm
Postitas Stupiduser
Lisaksin veel niipalju juurde, et Defekas on üks kolmest (kui mitte ainuke) Eestis müügil olevatest maasturitest, millega kannataks otse salongist TR1 rajale minna (väikeste vahepeatustega rehvitöökojas ja vintsipaigalduseks) ning tõenäoliselt suhteliselt ilma kadudeta finishisse jõuda

Postitatud: K Aug 01, 2007 7:39 am
Postitas Landy
Stupiduser kirjutas:Lisaksin veel niipalju juurde, et Defekas on üks kolmest (kui mitte ainuke) Eestis müügil olevatest maasturitest, millega kannataks otse salongist TR1 rajale minna (väikeste vahepeatustega rehvitöökojas ja vintsipaigalduseks) ning tõenäoliselt suhteliselt ilma kadudeta finishisse jõuda

Tegelikult saab juba salongist osta lisvarustuse nimekirjast PÄRIS pantseri, tugevad küljerauad, snorkli, vintsi ja MT rehvid ka külge.
Üks selleine auto oli ka slongis müügis.
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage53.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage54.htm
http://www.landrover.ee/est/galerii/200 ... mage29.htm
Sisulislet oli tegu (võistlus)metasvalmis autoga.
Postitatud: K Aug 01, 2007 8:39 am
Postitas keelutsoon
ning kiituse poole pealt jah, et (130 puhul) - kui palju on neid B-kati väikeveokeid, mis tõepoolest võtavad peale koorma ja veavad ka haagist, nagu vaja:
minul ametlikult kandevõime ca 1,5 tonni ja haagis 3,5 - ning seda kõike (+ca 15% üle) on ta ka kenasti vedanud.
---
siis, kui mul oli uaz-ik tööautoks, jäi tole optimaalne kiirus maanteel ikka 80-85 peale, mitte üle. uaz 85-ga on umbes sama nagu defekas 120-ga.
---
aga ikkagi, väsitavad nad mõlemad...