3. leht 8-st
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: R Juul 14, 2017 11:44 am
Postitas ardi
Ma vaatasin just seda
https://mobile.carweb.eu/et/car?id=243762899&bc=2
Ei saa aru, kas on lülitatav esi(taga)vedi või on püsiv nelivedu ja keskdifrilukk?
Volkarite kohta ei oska ma seisukohta võtta.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: R Juul 14, 2017 12:24 pm
Postitas v6sa
Viidatud isendil on rootorpumbaga kaheklapikaanega mootor, mille KSP tihendikomplekti vahetus on ~250 Oisus. Tuleb teha kõigil teadmata ajalooga padadel varem või hiljem... Võib ka ise teha, kui tööhügieen lubab;)
Sprinteri nelivedu ei ole juhitav: pidev nelik, mille läbilibisevaid rattaid püüab elektroonika sõidupiduritega. Kõval libedal töötab hästi, pehmes mitte nii hästi (loksutab sisse). Kaapeväldiku innukust saab ohjata. Mädaneb, ropult

. Aga sõita on kapi kohta mugav ja raudvara kestab hästi. Tallinnas osatakse remontida ka.
Automaatkastid kestavad väga hästi, kui õlivahetusi teha kas iga 50 kkm tagant või peale iga uputamist. Anaalkast ise on kõva tükk rauda, aga sidurist on lihtne lahti saada. Seega minu soovitus on leida automaatkastiga isend. Sellega on ka parem rasket käru liigutada. Keema ei lähe, kuna õli on sundjahutusega.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: R Juul 14, 2017 12:30 pm
Postitas Landy
Kõige tummisema "päris" nelikevoga on Vorkaritest T3 põlvkonna bussid. Läbus sama, mis päris maasturitel.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: R Juul 14, 2017 12:32 pm
Postitas Landy
Kasutaja Hulkur on Mersu busside nelikveolahendustega hästi kursis. Ta otsis (ja leidis) endale 4WD MB bussi matakauto ehitamiseks.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: R Juul 14, 2017 1:11 pm
Postitas ardi
Landy kirjutas:Kõige tummisema "päris" nelikevoga on Vorkaritest T3 põlvkonna bussid. Läbus sama, mis päris maasturitel.
Neil lubatud haagis 1500kg
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: R Juul 14, 2017 1:22 pm
Postitas ardi
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: P Juul 16, 2017 10:39 pm
Postitas ardi
Volkswagenite kohta ei taha siis keegi pajatada.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 12:08 pm
Postitas vreps
Mul sõber peab juba 20 aastat endal neid VW Caravelle ja Multivane ja ei lagune need masinad üldse, ainult kalla ja talla. Terve Euroopa ja Ukraina sellega läbi sõidetud ja minu valik oleks raudselt VW. Kütusekulu on ka sama mis sõiduautol.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 12:45 pm
Postitas v6sa
vreps kirjutas:Mul sõber peab juba 20 aastat endal neid VW Caravelle ja Multivane ja ei lagune need masinad üldse,
...
Kütusekulu on ka sama mis sõiduautol.
Päris jama ei tasu ka ajada - pea kaks korda suurema lauppinnaga kapikujuline objekt ei saa läbi ajada sama kuluga, nagu Up. Kah sõiduauto ju.
Aga vastikult head on klonksvaagenid küll, tuleb kadedusega tunnistada.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 3:04 pm
Postitas totu
vreps kirjutas:Mul sõber peab juba 20 aastat endal neid VW Caravelle ja Multivane ja ei lagune need masinad üldse, ainult kalla ja talla. Terve Euroopa ja Ukraina sellega läbi sõidetud ja minu valik oleks raudselt VW. Kütusekulu on ka sama mis sõiduautol.
Kas ta peab nendes kanu vä? Või liisib iga aasta uue? Mittelagunev volkar on küll veidi utoopia, minuarust. Aga kui käed olemas ja aega neid legosid laduda, saab klotse odavalt.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 6:24 pm
Postitas vreps
Inimene küsis ja mina vastasin seda mida tean, sest olen ise need retked kaasa teinud. Need VAG-i R5 dislad lihtsalt ongi kestvad ja ökod. Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas. Aga kuna ma ühtegi sellist massinat ise ei müü siis midagi tõestama ka ei viitsi hakata

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 6:31 pm
Postitas ahto42
![WP_20160629_003[1].jpg](./download/file.php?id=7809)
- WP_20160629_003[1].jpg (860.4 KiB) Vaadatud 3932 korda
Mingi volkari tõukurid
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 7:20 pm
Postitas vreps
ahto42 kirjutas:WP_20160629_003[1].jpg
Mingi volkari tõukurid

Lihtsalt huvi pärast küsiks, et mis see nüüd teemasse puutub. Selliseid p...ses hüdrotõukureid on tõenäoliselt näinud igaüks kes vähegi mootorisse vaadanud on. Ja mitte ainult volkaril
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 9:15 pm
Postitas totu
vreps kirjutas:Inimene küsis ja mina vastasin seda mida tean, sest olen ise need retked kaasa teinud. Need VAG-i R5 dislad lihtsalt ongi kestvad ja ökod. Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas. Aga kuna ma ühtegi sellist massinat ise ei müü siis midagi tõestama ka ei viitsi hakata

Vabandust, ei tahtnud kedagi solvata, lihtsalt T4 (R5) jamadest on isu täis. Kui asi uuena osta ja ise kätt pulsil hoida, ehk käib. Volkari mootoreid on lapitud erinevate autode/tõstukite peal ja selliseid jamasid ei ole teistel kohanud (nt. mootoriploki defekt- õli ja jahutusvedeliku lühis, . Kusjuures kuuma ja külma ei ole saanud, lihtsalt hakkas paisupaagist õlilöga välja pressima. Ettevõttes on T4, Sprinterid, Hiaced ja H1. Nendest valikutest on Volkar peajagu viletsam, Toyota peajagu parem ja teised kannatavad sõita ja remontida. Naljaga ikka räägime, et volkaril remondid asja ära ja ootad, millal see asi uuesti katki läheb. Teistel autodel ootad, mis järgmisena laguneb. VAG puhul on veel naljakas, et teised, samadest juppidest autod, kestavad palju paremini
Paistab küll ebaratsionaalne aga saeveski tirimiseks ja sõpradega reisimiseks võiks erinevad autod olla?
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postitatud: E Juul 17, 2017 9:31 pm
Postitas ardi
totu kirjutas:
Vabandust, ei tahtnud kedagi solvata, lihtsalt T4 (R5) jamadest on isu täis. Kui asi uuena osta ja ise kätt pulsil hoida, ehk käib. Volkari mootoreid on lapitud erinevate autode/tõstukite peal ja selliseid jamasid ei ole teistel kohanud (nt. mootoriploki defekt- õli ja jahutusvedeliku lühis, . Kusjuures kuuma ja külma ei ole saanud, lihtsalt hakkas paisupaagist õlilöga välja pressima. Ettevõttes on T4, Sprinterid, Hiaced ja H1. Nendest valikutest on Volkar peajagu viletsam, Toyota peajagu parem ja teised kannatavad sõita ja remontida. Naljaga ikka räägime, et volkaril remondid asja ära ja ootad, millal see asi uuesti katki läheb. Teistel autodel ootad, mis järgmisena laguneb. VAG puhul on veel naljakas, et teised, samadest juppidest autod, kestavad palju paremini
Paistab küll ebaratsionaalne aga saeveski tirimiseks ja sõpradega reisimiseks võiks erinevad autod olla?
Peab olema mitu masinat, aga erinevad. Kuna rahvaga sõite tuleb harva ette, siis pole mõtet ju ekstra bussi osta, aga kui hoojal põhiveduk katki/remonti läheb, siis peaks olema teine masin kohe varnast võtta. Nagu mainisin, et saekaatreid 3, seega vedukeid vaja 3+. Nagunii on plaan ka mingi kasutatud kastikas a-la D-Max, Hilux, Ranger vms. ka soetada. Bussiküsimus tekkis, kuna oli vajadus suguvõsa kokkutulekule minna, siis selgus, et suurema seltskonnaga oleks üks auto võinud koju jääda. Kevadine maamess on teine teema kuhu pundiga minna jne. Seega kui buss osta, siis vaid 4x4 ja 2t haagiseveovõimekusega.
Teemat tehes eeldasin, et tuleb üldisem arutelu 4x4 B-kat busside teemal.