3. leht 6-st

Postitatud: K Apr 25, 2007 9:17 pm
Postitas 777
Offy-roady kirjutas:Päris lõbus võib olla 400hp ja 33" :D
Oleneb olukorrast, aga tavaliselt on lõbus küll...

Postitatud: N Apr 26, 2007 9:19 am
Postitas K.Kotkas
Härra 777,

läheb teeb nüüd oma autost 3 pilti. 1 mootorist, üks kastide osast ja 1 kardaanidest.

Siis räägime edasi, muidu kipub teema ic poole rändama

Postitatud: N Apr 26, 2007 10:53 am
Postitas 777
diff kirjutas:Härra 777,

läheb teeb nüüd oma autost 3 pilti. 1 mootorist, üks kastide osast ja 1 kardaanidest.

Siis räägime edasi, muidu kipub teema ic poole rändama
- ei saa aru, millega sellise suhtumise ära teenisin???
Ei hakka just käigukasti ja kardaanide pildi jaoks põhjakaitseid ära kiskuma, kuid siin on mõned vanad pildid ehituse ajast...

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:07 am
Postitas Landy
diff kirjutas:Siis räägime edasi, muidu kipub teema ic poole rändama
Mul on peale piltide nägemist tunne, et Hr. Kotaksel on põhjust oma sõnad tagasi võtta ja vabandada. Töö ju igati aus ja korralikult tehtud. IC-st asi kaugel!

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:13 am
Postitas rommi
kotkas on ilmselt igasugu "nivale V8 installijate" ja muuda tühikargajate pärast liig skeptiliseks muutunud. Selliseid projekte nagu Sul, pole eestimaa pinnal just palju ette võetud ;)
Seega - ära tee välja sellest, Tegijad on siin foorumis alati hinnas ja kotkas öelgu mis tahab :) Ma arvan et ta ise ka mõtleb kodus: "tra, paningi pajerole V8 vahele" :D

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:14 am
Postitas hmm
Ära pahanda. Esialgu oli ka minu reaktsioon sama nagu Diff´il, et keegi on oma unenägudes midagi kokku ehitanud ja nüüd luuletab foorumis. Sellisedd vendi on ette tulnud.
Au ja kiitus, et tegemist on tõeliselt rauda valatud aparaadiga.
Sildadest. Selle kompa puhul G sillad ei sobi sest G-l on esisilla munakas paremal. Muidu on aga kõik 463 kerele pandud sillad piisavalt tugeva konstruktsiooniga nii, et ei pea vaatama just ainult kõige võimasmaid (AMG) mudeleid.

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:20 am
Postitas rommi
toyotsi sildadel on ka munakas paremal :roll:

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:24 am
Postitas K.Kotkas
777 kirjutas: - ei saa aru, millega sellise suhtumise ära teenisin???
Ei hakka just käigukasti ja kardaanide pildi jaoks põhjakaitseid ära kiskuma, kuid siin on mõned vanad pildid ehituse ajast..
Thnx. Nüüd saame me kõik aru. mina ka. Arvatavasti asjaliku nõu jagamine peaks sulle eriti kergelt käima.

Jah. Päriselt ka on mul igast tühikargajatest ja wetdream meestest isu täis. Vanad, kes kõvatavad, aga tulemit ei kedagi. Ilus. Naudin. Ja noh see rommi osa, kus ta arvab, mida ma mötlen, siis noh ... :roll: jah. Minu vabandused.

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:33 am
Postitas jr
Ühte väga olulist asja sa pole maininudki. Mis on sul kardaaniristide markeering? 1310, 1350, 1410 või midagi muud?

Siin natuke juttu ristide ja poolasside tugevusest:
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod8/index.html

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:38 am
Postitas jr
Ja veel, kuna sul on väljund ees vasakule, siis sobiks sulle hästi Ford Dana 60 ja taha Sterling 10.25. Fordi 70' aastate trucki difri eripäraks on ka veel see, et tigu tuleb difri ülemisest osast välja, ehk kardaaninurgad jäävad mõnusamad ja ohu eest on samuti kogu see elu kõrgemal nati. Samuti on 1Ton truckide käändmikud Fordil tugevamad kui Chevyl.

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:40 am
Postitas 777
jr kirjutas:Pakun, et NP203+205 combo tuleb sul ainult 10-15cm pikem NP241 lahendusest, kuna ühel kastil visatakse esisilda lülitav osa minema. Aga võta NP205 ... neid on Saksas 100Eur eest saadaval ja peaks ka Eestist leidma, kuna sõjarditel kasutuses.
Kuna lühikesel teljevahel on iga kasti ja vahekasti sentimeeter oluline, siis kahe vahekasti kooslust ei kaaluks.

NP205 ei saanud kunagi valitud seepärast, et aeglustuse ülekanne on tal 1.96 ja NP241-l oli 2.72. NP205 oleks kõne alla tulnud 3/1 LoMax kitiga, mis oleks ehitamise hetkel kogu projekti hinna liialt üles viinud, kuid jah üldiselt NP205 LoMax kitiga oleks hea option.
jr kirjutas:Iseasi, kas ta sinu k.kasti otsa istub kuna peavõll peaks tummisem olema TH400 jaoks mõeldud NP205'l.
Chevyl kasutati kahte käigukasti ja vahekasti vahelist võlli:
1. 27 nuutide arvuga TH350, 4L60E
2. 32 nuutude arvuga TH400, 4L80E, NV4500, NV 5600
Nii et peavõll sama
jr kirjutas: EDIT: Kusjuures Dodge 1Ton trucki NP241 on seest tummisem. Võllid on jämedamad
Jah Dodgele tehakse NP241D HD varianti, millel on laiem kett, kuid mis on parempoolse dropiga. Inimesed, kes Dodge 241 HD sisu on proovinud Chevy 241 sisse panna, on mingist hetkest pead vastu seina tagunud, kuna töö tegelikust oluliselt keerukamaks osutunud. Nii, et säästsin oma pead ja läksin lihtsama vastupanu teed. Küll tulevikus vaatab, kui nõrgaks peaks jääma...

Postitatud: N Apr 26, 2007 11:45 am
Postitas jr
Tegelikult oli 4 võlli kasutusel, aga jah kaks olid 27 nuudiga ja kaks 32 nuudiga.

Pilt

EDIT: Huvitav nüans on asja juures veel see, et alguses kasutas manuaal SM465 27 nuudiga võlli (esimene paremalt) ja hiljem saadi aru oma eksitusest ning disain viidi 32 nuudi peale (esimene vasakult).

Postitatud: N Apr 26, 2007 12:02 pm
Postitas 777
diff kirjutas:Jah. Päriselt ka on mul igast tühikargajatest ja wetdream meestest isu täis. Vanad, kes kõvatavad, aga tulemit ei kedagi. Ilus. Naudin. Ja noh see rommi osa, kus ta arvab, mida ma mötlen, siis noh ... :roll: jah. Minu vabandused.
Vabandus vastu võetud, no problem
jr kirjutas:Tegelikult oli 4 võlli kasutusel, aga jah kaks olid 27 nuudiga ja kaks 32 nuudiga.
need teised 2 välimise nuudiga olid vist mingist x aastast, mida tavaliselt ei kasutata... Reaalselt pole selliseid romulates küll kunagi näinud, tavaliselt räägitakse 27 spline'st ja 32 spline'st
jr kirjutas:Ühte väga olulist asja sa pole maininudki. Mis on sul kardaaniristide markeering? 1310, 1350, 1410 või midagi muud?
vat seda praegu ei mäleta
_________________________________

Kas esisilla reduktor on vasakul või paremal omab siiski soovituslikku rolli, kuna alati saab reduktori osa silla tala küljest välja lõigata, sümmeetriliselt teisele poole asetada ja uuesti kokku keevitada ning pärast poolteljed omavahel ära vahetada. Seega G mersu silda veel maha ei kannaks.
Fordi D60 on ka muidugi mõtlemist väärt

Postitatud: N Apr 26, 2007 3:52 pm
Postitas Veiko
Jupp aega pole nii palju asjaliku juttu lugenud.Saab ka ise palju targemaks.
Veiko

Postitatud: N Apr 26, 2007 6:14 pm
Postitas jr
Ford Dana 60 sillad on siis kõik juhipoolse difriga, reverse-cut ehk kõrgel asetseva teoga ja kuni 1991 lahtise KingPin käändmikuga. 1991 teises pooles tuli kasutusele kinnine munak-käändmik nagu seda on näiteks Patrol või Toyota olnud. Superduty ja F350 all olevad on alati suurimate rooliotstega olnud (samad on ka kasutusel minu Chevyl nüüd, kuna nad lihtsalt on turu suurimad ja odavaimad). Muid erilisi erinevusi pole aastate lõikes olnud. Aastast 2000 ja üles on Ford Dana 60 asemel nimetus Model 60F2000+ või 248M. 248 on siis millimeetrites taldriku läbimõõt difris ehk siis 9.75"


Leidsin oma kogutud infovaramust sellised mudelid, mille alt reverse-cut Dana 60 võib leida.

1978-79 F-350 and some F-250 (Snofighter and High GVW packages)
1986-88 F-350 with dual rear wheels (DRW)

1988-91.5 F-350 with single rear wheels (SRW)

1992-95 F-350 (all) (balljoint)

1996.5-98 F-350 (all) (balljoint)

2000 F350/F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern F350 / 8x220mm F450/F550, unit bearing hub)

2000.5 F350/F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern F350 / 8x220mm F450/F550, unit bearing hub)

2001 F350 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)

2001-02 F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x220mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)

2002 F250/F350 SRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)

2002 F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x220mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)

EDIT: Siin ka üks pilt reverse-cut difrist.
Pilt

EDIT: Suurim KingPin käändmik on kasutusel 76-77 aasta truckil. Leiab selle non reverse-cut silla küljest. Samuti oli 70'date Dodge snow-plow truckil sama käändmik.
Pilt

EDIT: Dana 60 upgrademisega võib lihtsalt hulluks ära kätte minna. Näiteks siin on kasutusel U-bolt stiilis ristipesad. Poolassid on 4340 materjalist ja mõlemas otsas on 35 nuuti.
Pilt

Võrreldes originaaliga on materjali ümber risti ikka hulka rohkem.
Pilt