Oleneb olukorrast, aga tavaliselt on lõbus küll...Offy-roady kirjutas:Päris lõbus võib olla 400hp ja 33"
Milliseid sildu soovitate ?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
-
- Teoreetilised teadmised Praktikas
- Postitusi: 97
- Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
- Asukoht: Tallinn
- ei saa aru, millega sellise suhtumise ära teenisin???diff kirjutas:Härra 777,
läheb teeb nüüd oma autost 3 pilti. 1 mootorist, üks kastide osast ja 1 kardaanidest.
Siis räägime edasi, muidu kipub teema ic poole rändama
Ei hakka just käigukasti ja kardaanide pildi jaoks põhjakaitseid ära kiskuma, kuid siin on mõned vanad pildid ehituse ajast...



- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mul on peale piltide nägemist tunne, et Hr. Kotaksel on põhjust oma sõnad tagasi võtta ja vabandada. Töö ju igati aus ja korralikult tehtud. IC-st asi kaugel!diff kirjutas:Siis räägime edasi, muidu kipub teema ic poole rändama
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kotkas on ilmselt igasugu "nivale V8 installijate" ja muuda tühikargajate pärast liig skeptiliseks muutunud. Selliseid projekte nagu Sul, pole eestimaa pinnal just palju ette võetud 
Seega - ära tee välja sellest, Tegijad on siin foorumis alati hinnas ja kotkas öelgu mis tahab
Ma arvan et ta ise ka mõtleb kodus: "tra, paningi pajerole V8 vahele" 

Seega - ära tee välja sellest, Tegijad on siin foorumis alati hinnas ja kotkas öelgu mis tahab


Viimati muutis rommi, N Apr 26, 2007 11:14 am, muudetud 1 kord kokku.
Ära pahanda. Esialgu oli ka minu reaktsioon sama nagu Diff´il, et keegi on oma unenägudes midagi kokku ehitanud ja nüüd luuletab foorumis. Sellisedd vendi on ette tulnud.
Au ja kiitus, et tegemist on tõeliselt rauda valatud aparaadiga.
Sildadest. Selle kompa puhul G sillad ei sobi sest G-l on esisilla munakas paremal. Muidu on aga kõik 463 kerele pandud sillad piisavalt tugeva konstruktsiooniga nii, et ei pea vaatama just ainult kõige võimasmaid (AMG) mudeleid.
Au ja kiitus, et tegemist on tõeliselt rauda valatud aparaadiga.
Sildadest. Selle kompa puhul G sillad ei sobi sest G-l on esisilla munakas paremal. Muidu on aga kõik 463 kerele pandud sillad piisavalt tugeva konstruktsiooniga nii, et ei pea vaatama just ainult kõige võimasmaid (AMG) mudeleid.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Thnx. Nüüd saame me kõik aru. mina ka. Arvatavasti asjaliku nõu jagamine peaks sulle eriti kergelt käima.777 kirjutas: - ei saa aru, millega sellise suhtumise ära teenisin???
Ei hakka just käigukasti ja kardaanide pildi jaoks põhjakaitseid ära kiskuma, kuid siin on mõned vanad pildid ehituse ajast..
Jah. Päriselt ka on mul igast tühikargajatest ja wetdream meestest isu täis. Vanad, kes kõvatavad, aga tulemit ei kedagi. Ilus. Naudin. Ja noh see rommi osa, kus ta arvab, mida ma mötlen, siis noh ...

Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Ühte väga olulist asja sa pole maininudki. Mis on sul kardaaniristide markeering? 1310, 1350, 1410 või midagi muud?
Siin natuke juttu ristide ja poolasside tugevusest:
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod8/index.html
Siin natuke juttu ristide ja poolasside tugevusest:
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod8/index.html
+372 5028488
Ja veel, kuna sul on väljund ees vasakule, siis sobiks sulle hästi Ford Dana 60 ja taha Sterling 10.25. Fordi 70' aastate trucki difri eripäraks on ka veel see, et tigu tuleb difri ülemisest osast välja, ehk kardaaninurgad jäävad mõnusamad ja ohu eest on samuti kogu see elu kõrgemal nati. Samuti on 1Ton truckide käändmikud Fordil tugevamad kui Chevyl.
+372 5028488
-
- Teoreetilised teadmised Praktikas
- Postitusi: 97
- Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
- Asukoht: Tallinn
Kuna lühikesel teljevahel on iga kasti ja vahekasti sentimeeter oluline, siis kahe vahekasti kooslust ei kaaluks.jr kirjutas:Pakun, et NP203+205 combo tuleb sul ainult 10-15cm pikem NP241 lahendusest, kuna ühel kastil visatakse esisilda lülitav osa minema. Aga võta NP205 ... neid on Saksas 100Eur eest saadaval ja peaks ka Eestist leidma, kuna sõjarditel kasutuses.
NP205 ei saanud kunagi valitud seepärast, et aeglustuse ülekanne on tal 1.96 ja NP241-l oli 2.72. NP205 oleks kõne alla tulnud 3/1 LoMax kitiga, mis oleks ehitamise hetkel kogu projekti hinna liialt üles viinud, kuid jah üldiselt NP205 LoMax kitiga oleks hea option.
Chevyl kasutati kahte käigukasti ja vahekasti vahelist võlli:jr kirjutas:Iseasi, kas ta sinu k.kasti otsa istub kuna peavõll peaks tummisem olema TH400 jaoks mõeldud NP205'l.
1. 27 nuutide arvuga TH350, 4L60E
2. 32 nuutude arvuga TH400, 4L80E, NV4500, NV 5600
Nii et peavõll sama
Jah Dodgele tehakse NP241D HD varianti, millel on laiem kett, kuid mis on parempoolse dropiga. Inimesed, kes Dodge 241 HD sisu on proovinud Chevy 241 sisse panna, on mingist hetkest pead vastu seina tagunud, kuna töö tegelikust oluliselt keerukamaks osutunud. Nii, et säästsin oma pead ja läksin lihtsama vastupanu teed. Küll tulevikus vaatab, kui nõrgaks peaks jääma...jr kirjutas: EDIT: Kusjuures Dodge 1Ton trucki NP241 on seest tummisem. Võllid on jämedamad
-
- Teoreetilised teadmised Praktikas
- Postitusi: 97
- Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
- Asukoht: Tallinn
Vabandus vastu võetud, no problemdiff kirjutas:Jah. Päriselt ka on mul igast tühikargajatest ja wetdream meestest isu täis. Vanad, kes kõvatavad, aga tulemit ei kedagi. Ilus. Naudin. Ja noh see rommi osa, kus ta arvab, mida ma mötlen, siis noh ...jah. Minu vabandused.
need teised 2 välimise nuudiga olid vist mingist x aastast, mida tavaliselt ei kasutata... Reaalselt pole selliseid romulates küll kunagi näinud, tavaliselt räägitakse 27 spline'st ja 32 spline'stjr kirjutas:Tegelikult oli 4 võlli kasutusel, aga jah kaks olid 27 nuudiga ja kaks 32 nuudiga.
vat seda praegu ei mäletajr kirjutas:Ühte väga olulist asja sa pole maininudki. Mis on sul kardaaniristide markeering? 1310, 1350, 1410 või midagi muud?
_________________________________
Kas esisilla reduktor on vasakul või paremal omab siiski soovituslikku rolli, kuna alati saab reduktori osa silla tala küljest välja lõigata, sümmeetriliselt teisele poole asetada ja uuesti kokku keevitada ning pärast poolteljed omavahel ära vahetada. Seega G mersu silda veel maha ei kannaks.
Fordi D60 on ka muidugi mõtlemist väärt
Ford Dana 60 sillad on siis kõik juhipoolse difriga, reverse-cut ehk kõrgel asetseva teoga ja kuni 1991 lahtise KingPin käändmikuga. 1991 teises pooles tuli kasutusele kinnine munak-käändmik nagu seda on näiteks Patrol või Toyota olnud. Superduty ja F350 all olevad on alati suurimate rooliotstega olnud (samad on ka kasutusel minu Chevyl nüüd, kuna nad lihtsalt on turu suurimad ja odavaimad). Muid erilisi erinevusi pole aastate lõikes olnud. Aastast 2000 ja üles on Ford Dana 60 asemel nimetus Model 60F2000+ või 248M. 248 on siis millimeetrites taldriku läbimõõt difris ehk siis 9.75"
Leidsin oma kogutud infovaramust sellised mudelid, mille alt reverse-cut Dana 60 võib leida.
1978-79 F-350 and some F-250 (Snofighter and High GVW packages)
1986-88 F-350 with dual rear wheels (DRW)
1988-91.5 F-350 with single rear wheels (SRW)
1992-95 F-350 (all) (balljoint)
1996.5-98 F-350 (all) (balljoint)
2000 F350/F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern F350 / 8x220mm F450/F550, unit bearing hub)
2000.5 F350/F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern F350 / 8x220mm F450/F550, unit bearing hub)
2001 F350 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
2001-02 F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x220mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
2002 F250/F350 SRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
2002 F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x220mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
EDIT: Siin ka üks pilt reverse-cut difrist.

EDIT: Suurim KingPin käändmik on kasutusel 76-77 aasta truckil. Leiab selle non reverse-cut silla küljest. Samuti oli 70'date Dodge snow-plow truckil sama käändmik.

EDIT: Dana 60 upgrademisega võib lihtsalt hulluks ära kätte minna. Näiteks siin on kasutusel U-bolt stiilis ristipesad. Poolassid on 4340 materjalist ja mõlemas otsas on 35 nuuti.

Võrreldes originaaliga on materjali ümber risti ikka hulka rohkem.

Leidsin oma kogutud infovaramust sellised mudelid, mille alt reverse-cut Dana 60 võib leida.
1978-79 F-350 and some F-250 (Snofighter and High GVW packages)
1986-88 F-350 with dual rear wheels (DRW)
1988-91.5 F-350 with single rear wheels (SRW)
1992-95 F-350 (all) (balljoint)
1996.5-98 F-350 (all) (balljoint)
2000 F350/F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern F350 / 8x220mm F450/F550, unit bearing hub)
2000.5 F350/F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern F350 / 8x220mm F450/F550, unit bearing hub)
2001 F350 DRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
2001-02 F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x220mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
2002 F250/F350 SRW (balljoint, metric 8x170mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
2002 F450/F550 DRW (balljoint, metric 8x220mm wheel bolt pattern, unit bearing hub)
EDIT: Siin ka üks pilt reverse-cut difrist.

EDIT: Suurim KingPin käändmik on kasutusel 76-77 aasta truckil. Leiab selle non reverse-cut silla küljest. Samuti oli 70'date Dodge snow-plow truckil sama käändmik.

EDIT: Dana 60 upgrademisega võib lihtsalt hulluks ära kätte minna. Näiteks siin on kasutusel U-bolt stiilis ristipesad. Poolassid on 4340 materjalist ja mõlemas otsas on 35 nuuti.

Võrreldes originaaliga on materjali ümber risti ikka hulka rohkem.

Viimati muutis jr, R Apr 27, 2007 5:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488