Aitame "Sõidame" saadet teha
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Härrased! Ärge minge oma märgade unenäguide pajatamisega ka liiale.
Mõelgem selle, et 99% elanikkonnast satub juba suvalisel "ilusal ja siledal" metsateel paaniklasse, kartes kinni jääda.
Meie eesmärk oleks ikkagi harida lolli maasturi omaniku ja näidata, et ka salongist tulnud autoga saab välajaspool asfaltteel liigelda, kui õigeid kange-nuppe õiges järjekorras ja kohas kasutada.
Ennekõike tuleb vihjata, et Männiku liivaväljad on mõtetu koht auto promomiseks, sest meil pole Sahara, kus liivadüünides päevat-päeva ukerdada tuleb. Meil on mägieesti savised ja ligased tõusud-langused, ning mudased ja rööpas metsarajad.
Võistlusutodega vööni mudas ukerdamine jätab suure osa vaatjaskonnast külmaks. Keskendugem nö "keskmisele" maasturimanikule.
Mõelgem selle, et 99% elanikkonnast satub juba suvalisel "ilusal ja siledal" metsateel paaniklasse, kartes kinni jääda.
Meie eesmärk oleks ikkagi harida lolli maasturi omaniku ja näidata, et ka salongist tulnud autoga saab välajaspool asfaltteel liigelda, kui õigeid kange-nuppe õiges järjekorras ja kohas kasutada.
Ennekõike tuleb vihjata, et Männiku liivaväljad on mõtetu koht auto promomiseks, sest meil pole Sahara, kus liivadüünides päevat-päeva ukerdada tuleb. Meil on mägieesti savised ja ligased tõusud-langused, ning mudased ja rööpas metsarajad.
Võistlusutodega vööni mudas ukerdamine jätab suure osa vaatjaskonnast külmaks. Keskendugem nö "keskmisele" maasturimanikule.
Viimati muutis Landy, R Mär 16, 2007 5:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- mrtn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 186
- Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
- Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
- Kontakt:
Landy jutt õige.
õpetada omanikule oma auto omadustega tutvumist: teada, kus on kõige madalam ja kõige õrnem agregaat, kuidas nende kaitsmiseks keset teed asetseva kivi/juurika suhtes õiget trajektoori ja kiirust valida, kas ja millisel juhul karteri/jaotuskasti kaitset hankida, tänavaauto karjaraudade fataalsusest teele palli järele jooksnud lapsele (see torkab muidugi valusalt paljude maasturiomanike eneseteadvusse), pärisraudadest/skid-plate'idest, konksu ja selle juhtmete paigutamisest, rehvide valikust, jne. krt pikaks läheb
õpetada omanikule oma auto omadustega tutvumist: teada, kus on kõige madalam ja kõige õrnem agregaat, kuidas nende kaitsmiseks keset teed asetseva kivi/juurika suhtes õiget trajektoori ja kiirust valida, kas ja millisel juhul karteri/jaotuskasti kaitset hankida, tänavaauto karjaraudade fataalsusest teele palli järele jooksnud lapsele (see torkab muidugi valusalt paljude maasturiomanike eneseteadvusse), pärisraudadest/skid-plate'idest, konksu ja selle juhtmete paigutamisest, rehvide valikust, jne. krt pikaks läheb

Mennäänx mettään!
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ühest küljest õige, teisalt BS!
Kuna meil on ühekordselt 6 minutit aega siis tuleks meid ikkagi tutvustada atraktiivsete hulludena
Kui oleks terve saade "4x4.ee õpetab" või kasvõi igas saates 6 minutiline lõik, vot siis võiks mõtelda stupiduserite (irw) harimise peale.
Kui on üks lõiguke siis võiks see lõik olla ikka funi ja actionit täis, mis avaldaks muljet ja kutsuks järgmine kord teleka ette, et "ehk näidatakse jälle neid maasturihulle pullivendi"
Ja kui ei näidata siis kirjutaks onu Markole või onu Urmasele, et tahaks näha!
Vaevalt, et keegi dotseeriva (kuid kindlasti väga hariva) jutu peale sellest, et kuigi antud parketimaasturit müüakse kuulutustes tavaliselt esi- ja tagadiffri lukkudega, pole tal tegelt kumbagi ja sellepärast ta sirgel maal kinni jäigi....
Kuna meil on ühekordselt 6 minutit aega siis tuleks meid ikkagi tutvustada atraktiivsete hulludena

Kui oleks terve saade "4x4.ee õpetab" või kasvõi igas saates 6 minutiline lõik, vot siis võiks mõtelda stupiduserite (irw) harimise peale.
Kui on üks lõiguke siis võiks see lõik olla ikka funi ja actionit täis, mis avaldaks muljet ja kutsuks järgmine kord teleka ette, et "ehk näidatakse jälle neid maasturihulle pullivendi"

Ja kui ei näidata siis kirjutaks onu Markole või onu Urmasele, et tahaks näha!

Vaevalt, et keegi dotseeriva (kuid kindlasti väga hariva) jutu peale sellest, et kuigi antud parketimaasturit müüakse kuulutustes tavaliselt esi- ja tagadiffri lukkudega, pole tal tegelt kumbagi ja sellepärast ta sirgel maal kinni jäigi....
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Jumal tänatud, ma kartsin et ma jään totaalsesse ideoloogilisse vähemusse.
Jättes kõrvale probleemi, mida teha, mida filmida jne, siis ma võtaksin siinkohal kokku ka ühe probleemi, mida, mulle tundub, mõningad isikud hetkel ei teadvusta.
4x4.ee on tegelikult sattunud halba olukorda. Käesoleva alateema 4 x n esimest lehte on täis konstruktiivset ja vähemkonstruktiivset kriitikat selle kohta, et saate "sõidame" hetkeformaat sõltumata sellest, kas räägitakse tänavasõiduautodest või siis offroadi võimekast tehnikast, on pehmelt öeldes igav, testimaastik on läbitav ka tänavaautoga, juttu on vähe, saatejuhid on aneemilised... tatataa blaa blaa blaa ... lõppkokkuvõte IGAV. Zzzzz...!!!
Okei, sattunud turmtule alla, on saate produtsendid nüüd pakkunud välja võimaluse, mida tegelikus elus eriti (ja eriti meedia ja meelelahutusmaailmas) ei pakuta- Tule Tee Ise Paremini.
Seega- kui praegu see 6 minutit ebaõnnestub, siis järgmist võimalust ei anta.
Sellest jamast väljatulekuks on variandid: Teha hea saatelõik ja loota, et äkki tulevad küsivad veel et "Poisid äkki viitsite jälle mingi laheda lõigu maasturitest teha" või teha saatelõik, mis on täpselt samasugune nagu nende poolt praegu produtseeritav kraam. Nende kvaliteedist halvema variandi tegemine on formaalloogika järgi ka võimalik, aga ma ei usu, sest nende produktsioonitiim jälgib nagunii tegemist pealt. Ok, üldiselt võib eeldada, et üritused on suunatud esimesele variandile.
Edasi esitaksin ma sellise küsimuse- kas pakkumise vastuvõtnud isikud soovivad teha saatelõigu, mis näeb ekraanil visuaalselt ja sisuliselt põhimõtteliselt välja samasugune nagu senised saated (igav) ja rõhuda vaid sellele, et saates kasutatava sõidutehnika kasutamine on professionaalsem? Sest hetkel tundub asi ideoloogiliselt sinnapoole kalduvat.
variant 2- üritada teha saatelõik, mis on visuaalselt huvitavam, sisuliselt kaasatõmbavam ja võimalik PR 4x4.ee levitatavale ideoloogiale "Minge metsa!"? Ma ei eita, et ka sellega on võimalik kõrbeda.
Jama on selles, et valides (minnes näiteks I variandi peale, mis on minu arust definite killer) ja/või tehes erakordselt igava saatelõigu, kaob see 6 minutit kiiresti teleajakirjanduse piinlikku minevikku ja tõenäoliselt uut võimalust proovimiseks 4x4.ee-le ei anta. Aga selle 6 minuti raiskulaskmisega tuleb minu arvates kaasa see, et kriitikud, kes võtavad osa selle saatejupi tegemisest, kaotavad õiguse edaspidi saadet kritiseerida, sest kõige tugevam argument "isegi mina teeks paremini" on praktikas sel juhul selle raiskulastud 6 minutiga vääraks tõestatud.
Mina arvan, et üritus peaks olema suunatud saatelõigu kvaliteedi tõstmisele ja teha huvitav saade, mitte sellele, et tõsta saate üksikute pisiasjade tehnilist kvaliteeti ja lõppkokkuvõttes teha ikka linnamaasturi(te) rutiinne väljasõit kõvakattega konarlikule teele koos ohtrate selgitustega "kurat lülita nelivedu sisse".
Jättes kõrvale probleemi, mida teha, mida filmida jne, siis ma võtaksin siinkohal kokku ka ühe probleemi, mida, mulle tundub, mõningad isikud hetkel ei teadvusta.
4x4.ee on tegelikult sattunud halba olukorda. Käesoleva alateema 4 x n esimest lehte on täis konstruktiivset ja vähemkonstruktiivset kriitikat selle kohta, et saate "sõidame" hetkeformaat sõltumata sellest, kas räägitakse tänavasõiduautodest või siis offroadi võimekast tehnikast, on pehmelt öeldes igav, testimaastik on läbitav ka tänavaautoga, juttu on vähe, saatejuhid on aneemilised... tatataa blaa blaa blaa ... lõppkokkuvõte IGAV. Zzzzz...!!!
Okei, sattunud turmtule alla, on saate produtsendid nüüd pakkunud välja võimaluse, mida tegelikus elus eriti (ja eriti meedia ja meelelahutusmaailmas) ei pakuta- Tule Tee Ise Paremini.
Seega- kui praegu see 6 minutit ebaõnnestub, siis järgmist võimalust ei anta.
Sellest jamast väljatulekuks on variandid: Teha hea saatelõik ja loota, et äkki tulevad küsivad veel et "Poisid äkki viitsite jälle mingi laheda lõigu maasturitest teha" või teha saatelõik, mis on täpselt samasugune nagu nende poolt praegu produtseeritav kraam. Nende kvaliteedist halvema variandi tegemine on formaalloogika järgi ka võimalik, aga ma ei usu, sest nende produktsioonitiim jälgib nagunii tegemist pealt. Ok, üldiselt võib eeldada, et üritused on suunatud esimesele variandile.
Edasi esitaksin ma sellise küsimuse- kas pakkumise vastuvõtnud isikud soovivad teha saatelõigu, mis näeb ekraanil visuaalselt ja sisuliselt põhimõtteliselt välja samasugune nagu senised saated (igav) ja rõhuda vaid sellele, et saates kasutatava sõidutehnika kasutamine on professionaalsem? Sest hetkel tundub asi ideoloogiliselt sinnapoole kalduvat.
variant 2- üritada teha saatelõik, mis on visuaalselt huvitavam, sisuliselt kaasatõmbavam ja võimalik PR 4x4.ee levitatavale ideoloogiale "Minge metsa!"? Ma ei eita, et ka sellega on võimalik kõrbeda.
Jama on selles, et valides (minnes näiteks I variandi peale, mis on minu arust definite killer) ja/või tehes erakordselt igava saatelõigu, kaob see 6 minutit kiiresti teleajakirjanduse piinlikku minevikku ja tõenäoliselt uut võimalust proovimiseks 4x4.ee-le ei anta. Aga selle 6 minuti raiskulaskmisega tuleb minu arvates kaasa see, et kriitikud, kes võtavad osa selle saatejupi tegemisest, kaotavad õiguse edaspidi saadet kritiseerida, sest kõige tugevam argument "isegi mina teeks paremini" on praktikas sel juhul selle raiskulastud 6 minutiga vääraks tõestatud.
Mina arvan, et üritus peaks olema suunatud saatelõigu kvaliteedi tõstmisele ja teha huvitav saade, mitte sellele, et tõsta saate üksikute pisiasjade tehnilist kvaliteeti ja lõppkokkuvõttes teha ikka linnamaasturi(te) rutiinne väljasõit kõvakattega konarlikule teele koos ohtrate selgitustega "kurat lülita nelivedu sisse".
"Kullinlento" karmaosasto vastu aitab vaid "Ei Ongelmia" konstruiosasto
Unterschrift: tt winschmann und kiibits.
Unterschrift: tt winschmann und kiibits.
tuleb siiski meeles pidada, et tegu on tänava-ja tehaseseades autode tutvustamisega, mitte TR3 etteastega.
Umbes midagi sellist võiks see olla, kui kaheldavad stseenid välja jätta
http://www.youtube.com/watch?v=e0vm2Mcz79A
Ehk siis võimete proovilepanek kuni võimed otsa saavad ja siis rescue with real truck!
See oleks siis see esimene variant. Korralik montaazh ja soundtrack on pool atraktiivsust!
4x4 foorumi tutvustus oleks siis see teine võimalik variant. sel puhul peaks vaataja nägema midagi sellist, nagu paremad kohad siin lõigus.
http://www.youtube.com/watch?v=8nHdn28MDEs
Umbes midagi sellist võiks see olla, kui kaheldavad stseenid välja jätta

http://www.youtube.com/watch?v=e0vm2Mcz79A
Ehk siis võimete proovilepanek kuni võimed otsa saavad ja siis rescue with real truck!
See oleks siis see esimene variant. Korralik montaazh ja soundtrack on pool atraktiivsust!
4x4 foorumi tutvustus oleks siis see teine võimalik variant. sel puhul peaks vaataja nägema midagi sellist, nagu paremad kohad siin lõigus.
http://www.youtube.com/watch?v=8nHdn28MDEs
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Midagi taolist pidasin minagi silmas. Action ja fun ja puha.
Üks variant oleks siis teha kollaaz.
Teine variant oleks teha stsenaariumi järgi mingi fiktiivne sõit. Seal saaks ka läbi lillede õpetussõnu jagada a'la "aeglusti lülitasime nüüd sisse aga ikka jäime kinni. Ahaa, rummulukud! Rummulukud ehk freehubid on sellised toredad vidinad, mis ...jne"
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ja kui otsustatakse "targa ja õpetliku jutu" kasuks saaks sealt klipile vähegi elu andvaid vaheklippe. Ikkagi plastmassine ja pikk ja kastiga linnamaastur kah kambas, tavainimene saaks samastuda ja puha
Samas asjaliku kaameraga tehtud.

Samas asjaliku kaameraga tehtud.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ma ise kaalusin ka sellist samastumise formaati. Pärast saadet tõuseb pereisa püsti, läheb akna juurde ja vaatab heldinud pilgul oma maasturit. On temal jõue peal samasugune. Äsja ju oli telerist näha, mida see oskajate meeste käes suudab. Aga uputada seda masinat tuleb ja välja peaks ta ka auväärselt tulema.Stupiduser kirjutas:Ja kui otsustatakse "targa ja õpetliku jutu" kasuks saaks sealt klipile vähegi elu andvaid vaheklippe. Ikkagi plastmassine ja pikk ja kastiga linnamaastur kah kambas, tavainimene saaks samastuda ja puha![]()
Samas asjaliku kaameraga tehtud.
Teine formaat oleks kollide sõit. Näidata, mida mehed oma kätega valmis ehitavad ja mida need masinad suudavad.
Kolmas variant on kompott eelevast.
Kes saates esinevad?
Ma näeks ühte märga härga ( sorry, pereisa)

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tra ma või!urmas kirjutas: Ma ise kaalusin ka sellist samastumise formaati. Pärast saadet tõuseb pereisa püsti, läheb akna juurde ja vaatab heldinud pilgul oma maasturit. On temal jõue peal samasugune. Äsja ju oli telerist näha, mida see oskajate meeste käes suudab. Aga uputada seda masinat tuleb ja välja peaks ta ka auväärselt tulema.D

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
OffTopic

Eks ma olengi nõukogude aegne laps. Üks pildike minu küpsemisest http://y.delfi.ee/orig/10151/381341_3ZDZZG.jpegLandy kirjutas:Tra ma või!urmas kirjutas: Ma ise kaalusin ka sellist samastumise formaati. Pärast saadet tõuseb pereisa püsti, läheb akna juurde ja vaatab heldinud pilgul oma maasturit. On temal jõue peal samasugune. Äsja ju oli telerist näha, mida see oskajate meeste käes suudab. Aga uputada seda masinat tuleb ja välja peaks ta ka auväärselt tulema.DTäpselt nagu nõukogude aegsed ideoloogia raamataud "Tüdrukust sirgub naine" ja "Posist kasvab mees"...

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mõtlesin ka seda varianti. Hannese (H.K) pickup oleks variant, kes esimesena pähe turgatas. Tal veel jupid, astmelauad kõik küljes ja hiljuti tuli remondist, nii et ok!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minu esialgne mõte oli ka sama, aga kuna kindlasti tahtis produktsioonifirma näidata SALONGi AUTOSID, siis ei hakanud seda mõtets üldse välja hõikama.urmas kirjutas:Mõtlesin ka seda varianti. Hannes (H.K), oleks variant, kes esimesena pähe turgatas. Tal veel jupid, astmelauad kõik küljes ja hiljuti tuli remondist, nii et ok!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi