3. leht 3-st
Postitatud: R Mai 08, 2009 6:01 pm
Postitas Myrgel
säinas kirjutas:teistpidi küsimus, et mis võib kulunud olla, kui ainult 5 käik ulub koormuse all. hääl on selline suht kõrge, ulumise moodi. ja mis õli võis sees olla, et enne õlivahetust ei ulunud?
Kui su Seat on Cordoba vms Vw Polo analoog, siis on tõenäusus, et tegemist on viienda käigu hammakaga. Nimelt jäävad 5 käik mingi disainiveatõttu kohati kuivale ja seega käiab laagri läbi, mille järel läheb mingi hetk ka 5 käigu hammasrataste paar. VW'nile maksis vahetuskomplekt 3k Forsis.
Kasutaja Trammijuht vahetas ühel Polol just ära, kui huvi on võta temaga ühendust.
Urmas
5038572
Postitatud: R Mai 08, 2009 7:03 pm
Postitas LR90
Kui su Seat on Cordoba vms Vw Polo analoog, siis on tõenäusus, et tegemist on viienda käigu hammakaga. Nimelt jäävad 5 käik mingi disainiveatõttu kohati kuivale ja seega käiab laagri läbi, mille järel läheb mingi hetk ka 5 käigu hammasrataste paar. VW'nile maksis vahetuskomplekt 3k Forsis.
Oletatav põhjus on ka see, et 5-nda käiguga jöristatakse linnakiirusel,
kuna pöördeid ei ole, pole ka õli loomuliku pritsimist 5-nda käigu
hammasrattale-laagritele.
see on minu kogemus elust enesest.
Postitatud: L Mai 09, 2009 7:25 pm
Postitas Kriisa
Autokoolid ju ainult sellist juttu räägivadki, et linnas tuleb iga hinna eest viies käik sees hoida. See on liiga suur üldistamine. Tõsi, paljud masinad sõidavad sedamoodi küllaltki edukalt, kui pikemas perspektiivis võib olla osadele agregaatidele kahjulik.
Omal ajal läksid ka Lada viiesed kastid sellepärast rikki, et kokkuhoiu nimel topiti viies käik liiga väiksel kiirusel sisse.
Kokkuhoid ja sääst ei ole alati see mis tundub olevat. Teinekord on nii, et kokku hoides kaevame hoopis endale ise auku.
LR90 kirjutas:Kui su Seat on Cordoba vms Vw Polo analoog, siis on tõenäusus, et tegemist on viienda käigu hammakaga. Nimelt jäävad 5 käik mingi disainiveatõttu kohati kuivale ja seega käiab laagri läbi, mille järel läheb mingi hetk ka 5 käigu hammasrataste paar. VW'nile maksis vahetuskomplekt 3k Forsis.
Oletatav põhjus on ka see, et 5-nda käiguga jöristatakse linnakiirusel,
kuna pöördeid ei ole, pole ka õli loomuliku pritsimist 5-nda käigu
hammasrattale-laagritele.
see on minu kogemus elust enesest.
Postitatud: L Mai 09, 2009 11:26 pm
Postitas säinas
seat ibiza 44 kw, 95 a, on masin.
kuna teistel käikudel pole mingit võõrast häält, kahtlustan laagreid.
viimane kord, kui viiendat käiku proovisin, undas ka käiguga pidurdamise pealt. seda varem polnud. tuleva nädala lõpus võtan lahti.
Postitatud: P Mai 10, 2009 5:20 pm
Postitas säinas
sellel ei peaks õlituse küsimus olema, viienda käigu rattad ei peaks ju kuskil eraldi asuma, vist sama võlli peal. või pole?
Postitatud: E Mai 11, 2009 12:18 pm
Postitas Taavi2101
Undavad üldiselt diffri laagrid
5.käik sellel kastil eraldi ja peese läheb üldjuhul õlituse pärast ,õli ei jõua
5.käigu juurde ja tõmbab laagri kinni ja ongi äda käes.
On olnud ka juhuseid kus näiteks HAVOLINE 75w-90 õliga kas undab ja käigud ei taha sisse minna
ja kui paned CASTROL-i 75W-90 sisse ei unda ja käigud lülituvad normaalselt
Postitatud: E Mai 11, 2009 4:27 pm
Postitas säinas
nüüd vist juba hilja õli vahetada, kisa on liiga suur, parem lasen kasti maha võtta ja vaatab üle.
Postitatud: K Mai 13, 2009 1:04 pm
Postitas säinas
kui sa tark mees oleks, saaks sa aru, et ma ise ka tean, et ma loll olen.
Postitatud: N Mai 14, 2009 9:16 am
Postitas säinas
ma juba kartsin, et sa kõva mees oled
Postitatud: R Mai 29, 2009 3:17 pm
Postitas säinas
LR90 kirjutas:Oletatav põhjus on ka see, et 5-nda käiguga jöristatakse linnakiirusel,
kuna pöördeid ei ole, pole ka õli loomuliku pritsimist 5-nda käigu
hammasrattale-laagritele.
see on minu kogemus elust enesest.
mis õli pritsimisest on jutt? õli tase peaks olema selline, et ka ülemine hammasratas istub poolest saati õlis.
konkreetselt minu kast läks perse sellega, et õli pandi õlivahetusel sisse käiguanduri avast, nagu hiljem selgus. siis küll ainult pritsib. tegelik punn on üsna märkamatus ja kättesaamatus kohas, ka tunduvalt kõrgemal.
lasin nõellaagri ära vahetada, jäi enamvähem vait. teravama kuulmisega inimest tõenäoliselt häiriks.