3. leht 4-st
Postitatud: P Mai 27, 2007 11:42 pm
Postitas virgo
Räägitakse seda ja teist.. tahaks ise ka uskuda müüte ca 13-15 l per sada... ise alla 17-18L/per 100 km pole küll suutnud sõita.
Postitatud: E Mai 28, 2007 12:01 am
Postitas kala
kui käru taga siis isegi normaalne ju tglt

Postitatud: E Mai 28, 2007 8:07 am
Postitas kala
kui palju muidu see vahekasti kett maksab?
JA kaua umbes seda ketti vahetab?
Kui kett üle viskab siis ei pruugi ju hammakad ka korras olla!?!?!
Postitatud: E Mai 28, 2007 8:07 am
Postitas Rtuning
kala kirjutas:kui käru taga siis isegi normaalne ju tglt

Suslikul läheb mnt- 22 l/100km -le kiirus 90-100 ja rehviks 31x 10,5x 15
Ja metsas 55l/ 40 km

Postitatud: E Mai 28, 2007 8:15 am
Postitas reimo
kala kirjutas:kui palju muidu see vahekasti kett maksab?
JA kaua umbes seda ketti vahetab?
Kui kett üle viskab siis ei pruugi ju hammakad ka korras olla!?!?!
vahekasti kett kohapealt tellides vahemikus 5500.- - 6200.-, ise tellisin otse ja sain Morse keti (mis ka originaal) koos kõigi maksude ja saatekuludega ca 2500.-. vahetuse kõige aeganõudvam osa vahekasti mahavõtmine ja pealepanek. Minu kett oli
VÄGA veninud, aga hammakd olid korras. Küll oli veninud kett kulutanud sisse jäljed kasti korpusele.
Postitatud: E Mai 28, 2007 7:20 pm
Postitas kala
Rtuning kirjutas:kala kirjutas:kui käru taga siis isegi normaalne ju tglt

Suslikul läheb mnt- 22 l/100km -le kiirus 90-100 ja rehviks 31x 10,5x 15
Ja metsas 55l/ 40 km

küll sul on ikka näljane susi

aga ok tänud neile kes viitsisid vastata!
Postitatud: E Mai 28, 2007 8:45 pm
Postitas virgo
kala kirjutas:
küll sul on ikka näljane susi

aga ok tänud neile kes viitsisid vastata!
Näljane ?? Minu isiklik rekord oleks sinna kuskile 75L/100 km cheroga...
Edu
Virgo
Postitatud: T Mai 29, 2007 12:25 pm
Postitas uaz469
Kui vaatamas/proovimas käidud, siis ole hea räägi mulle ja teistele kah
mis seisus see Chero seal oli, endalgi jäi teine silma(va. bling-bling

)!
Postitatud: T Mai 29, 2007 10:47 pm
Postitas kala
mootoris kolks sees,omanik ise saksas,seal platsi peal toimetas mingi müügimees kes ei teadnud midagi sellest ja omanikuga telefonis rääkisin,see ajas ainult mingit iba,et pole kolksu
esisillas oli kerge klobin sees,roolikarbi ümbrus oli kergelt õline,kuigi mootorile oli korralik peasu tehtud ja ennem oli see auto mingi tõelise p..e käes olnud,rattakoopa plastiku külge olid ka mingid dioodid topitud!
Ja see toonkile muidugi

:D:D
Muidu oli kõik korras ja roostet ka väga minimaalselt! õlivarda ots oli ka mingi kahtlase mõginaga koos...ilmselt on sinna midagi sisse valataud peale õli,et vaiksemini käiks!
Postitatud: E Juul 30, 2007 8:19 pm
Postitas Cruizsub
Ei hakanud uut teemat vorpima, vaatasin et sobib siia oma küsimus üles riputada.
Kas keegi on antud isendit ka vaatamas käinud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
piltidelt tundub peris kips-kops olevat ja see peaks juba selle uue sillaga (nu millel pole seda vaakumit) ja parema mootoriga (136kW) olema.
Äkki on keegi käinud mootori heli ja veermikku kontrollimas ja näind mis vead ja head! Andke siis teada! Või äkki keegi tartust käib viskab silma peale, niisama muidu ei viitsiks tartu sõita kui erilist asja pole

Postitatud: K Aug 01, 2007 11:09 pm
Postitas KimmoL
To Cruizsub: Käisin mingi nädal tagasi mööda sõites põgusalt pilgu peale viskamas. Mootori ja veermiku osas ei oska midagi öelda, kuna lähemalt ei uurinud, aga lakikahjustused on märgatavad katusel ja vasakutel ustel akente all. Roostet ei ole, aga lakikiht värvi pealt on täitsa maha koorunud.
Postitatud: K Aug 01, 2007 11:20 pm
Postitas Stupiduser
Cherol näitavad lakikahjustused vaid seda, et suure tõenäosusega on tegemist originaalvärviga.
Ehk teistpidi: kui pole lakikahjustusi siis ei ole kindlasti tegemist originaalvärviga
PS sügavalt isiklik arvamus ameeriklas(t)est muidugi...
Postitatud: K Aug 01, 2007 11:22 pm
Postitas KimmoL
chp kirjutas:Räägitakse seda ja teist.. tahaks ise ka uskuda müüte ca 13-15 l per sada... ise alla 17-18L/per 100 km pole küll suutnud sõita.
Vaata siit täielikku kuluarvestust september 2006 - aprill 2007:
http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... xQ-abVuZZQ
Update juuli 2007 lõpuni tulemas kui jõuan...
Postitatud: K Aug 01, 2007 11:32 pm
Postitas KimmoL
Stupiduser kirjutas:Cherol näitavad lakikahjustused vaid seda, et suure tõenäosusega on tegemist originaalvärviga.
Seda küll. Ainult et näeb nii jube välja et ise ei viitsiks sellega ilma paranduseta sõita. Palju siis on võimalik ostja nõus värviparanduse eest välja plekkima?
Muidugi tehnika korrasolek ju kõige tähtsam. Seda aga ei hakkanud uurima kuna oma praeguse masinaga ülimalt rahul.
Postitatud: N Aug 02, 2007 7:14 am
Postitas reimo
Stupiduser kirjutas:Cherol näitavad lakikahjustused vaid seda, et suure tõenäosusega on tegemist originaalvärviga.
Ehk teistpidi: kui pole lakikahjustusi siis ei ole kindlasti tegemist originaalvärviga
PS sügavalt isiklik arvamus ameeriklas(t)est muidugi...
Julgen siin vastu vaielda - küll Grandi kogemusega, aga vaevalt seal laki-värvi kvaliteedi osas vahet on - nimelt minu '93 Grand Cherokeel koorub lakk nendest kohtadest, mida on üle värvitud, enamus autot originaalvärvi all ja see lakk püsib korralikult peal.