Re: infot patrol y61 2.8 või pajero 3.2
Postitatud: T Apr 26, 2016 10:47 pm
No ma siis räägin 3.2 pajerost veidi kuna juhtub olema selline. Sai ta võetud juhuste kokkulangemisel ja õigel ajal sattus lihtsalt hea pakkumine, no miks mitte proovida eks... Viimaseks pasaks ei saaks teda küll nimetada aga kuna mul suguvõsas oli ennem 3 tk olnud neid kunagi varem siis päris põrsast kotis ka ei ostnud muidugi.
Tüüpvead on ka mitsul nagu igal teisel autol, 3.2 puhul kiruvad pumpasid mille hädad saavad alguse paagist mis kipub läbi roostetama ja vesi ketrab läbi pumba (mõnel juhul ka täitmistoru vist roostetab läbi ) Siis vist 4wd lülitamise solenoidid/vaakumklapib vms kipuvad kinni jääma ja soovitavad et treeni neid korra nädalas veoskeeme läbi lülitades. No ei tea ise neid vormis ei hoia niimoodi ja pole ka probleeme olnud eriti. Kõik muu on lihtsalt kuluosad ja vajavad vahetust igal auto ( rattalaagrid ja muu jura ) Kuskil keegi teab kedagi kes teab kedagi kellel ka kett on lennanud aga see on pigem puudulik hooldus arvan ja seda on juhtunud kindlasti ka teistel autodel.
Flexi on vähevõitu, stabikad ära siis annab ca 30% juurde ...
Läti pump maksab vahetusfondis 900 eurikut, mina sain ta juba vahetatud pumbaga ja siiani kestab (ca 20k km kellal ) Kord 5a puhul pole ka ulme väljaminek kui peaks juhtuma aga ei pruugi
EGR- lihtne eemaldada ja enamustel see ka tehtud
Endal mul on lühike ja atm kastiga variant, 33 rehv mahtus lihtsa vaevaga alla, 35 jaoks peaks veidi lõikuma aga kardan et orig ülekanne vb veits kiire 35 rehvi jaoks , plastikut tal on tõesti, ise nendest loobuda ei ole tahtnud ja iga kord kui midagi irdub läheb ta tagasi musta katusekruviga ja on nagu päris
varsti hakkab ring peale saama ja ega naljalt ei lenda ka midagi enam. Põhjakaitsmeid lihtne teha, enamusel tagalukk, sõltumatu vedrustus mis minu mõistes tagab sama rehvisuuruse juures pigem kõrgema kliirentsi võrreldes talasillaga, jah vb on nõrgem aga mina pole veel enda oma pulkadeks suutnud sõita 33 rattaga ja metsa on ta näinud korralikult pea iga nv ka siin tuntud radadel . Vintsi hea lihtne paigaldada ka orig stange taha, tugevad tõmbeaasad 4 tk kohe olemas ja ka tehase põhjakaitse kannatab veidi piina.
Räägivad et esimestel versioonidel vähem elektroonikat (121kw) ja lollikindlamad, 100% tõele ei pretendeeri. Maanteesõit kindlasti mugavam kui kõvadel rauast kastidel, metsasõit ei ole kindlasti kehvem kui enamustel siin laialt kasutatavatel safaripillidel .Töökindluse kohta ei saa ka viriseda olles neid näinud kõrvalt ca 10a.. laguneb ja kestab nagu iga teine sihtotstarbeliselt kasutatav pill.
Kas kahetsen ostu? -ei,endal mugav , naisterahvas ka väga ei kiunu kui roolima peab ja samas metsas pole ka pidanud häbisse jääma
Kas ostaks veel ? - ei välista, oleneb vajadusest aga 50/50 mets ja tee masinaks miks mitte ja talvel on ka OK läbi hangede rammida
ainult safaripilliks vb mõtleks LC70 peale järgmisena
Kas soovitaks ema lellepoja onutütrele ? - jah miks ka mitte, mõned asjad üle vaadata ja hoiduda saksa(leedu) ajalooga masinatest millel kõik tehtud aga tegelt pole elu nii ilus...
Ehk siis 100% saast pole aga kindlasti on ka paremaid, arvaks et hinna ja kvaliteedi suhe paigas
Tüüpvead on ka mitsul nagu igal teisel autol, 3.2 puhul kiruvad pumpasid mille hädad saavad alguse paagist mis kipub läbi roostetama ja vesi ketrab läbi pumba (mõnel juhul ka täitmistoru vist roostetab läbi ) Siis vist 4wd lülitamise solenoidid/vaakumklapib vms kipuvad kinni jääma ja soovitavad et treeni neid korra nädalas veoskeeme läbi lülitades. No ei tea ise neid vormis ei hoia niimoodi ja pole ka probleeme olnud eriti. Kõik muu on lihtsalt kuluosad ja vajavad vahetust igal auto ( rattalaagrid ja muu jura ) Kuskil keegi teab kedagi kes teab kedagi kellel ka kett on lennanud aga see on pigem puudulik hooldus arvan ja seda on juhtunud kindlasti ka teistel autodel.
Flexi on vähevõitu, stabikad ära siis annab ca 30% juurde ...
Läti pump maksab vahetusfondis 900 eurikut, mina sain ta juba vahetatud pumbaga ja siiani kestab (ca 20k km kellal ) Kord 5a puhul pole ka ulme väljaminek kui peaks juhtuma aga ei pruugi
EGR- lihtne eemaldada ja enamustel see ka tehtud
Endal mul on lühike ja atm kastiga variant, 33 rehv mahtus lihtsa vaevaga alla, 35 jaoks peaks veidi lõikuma aga kardan et orig ülekanne vb veits kiire 35 rehvi jaoks , plastikut tal on tõesti, ise nendest loobuda ei ole tahtnud ja iga kord kui midagi irdub läheb ta tagasi musta katusekruviga ja on nagu päris
Räägivad et esimestel versioonidel vähem elektroonikat (121kw) ja lollikindlamad, 100% tõele ei pretendeeri. Maanteesõit kindlasti mugavam kui kõvadel rauast kastidel, metsasõit ei ole kindlasti kehvem kui enamustel siin laialt kasutatavatel safaripillidel .Töökindluse kohta ei saa ka viriseda olles neid näinud kõrvalt ca 10a.. laguneb ja kestab nagu iga teine sihtotstarbeliselt kasutatav pill.
Kas kahetsen ostu? -ei,endal mugav , naisterahvas ka väga ei kiunu kui roolima peab ja samas metsas pole ka pidanud häbisse jääma
Kas ostaks veel ? - ei välista, oleneb vajadusest aga 50/50 mets ja tee masinaks miks mitte ja talvel on ka OK läbi hangede rammida
Kas soovitaks ema lellepoja onutütrele ? - jah miks ka mitte, mõned asjad üle vaadata ja hoiduda saksa(leedu) ajalooga masinatest millel kõik tehtud aga tegelt pole elu nii ilus...
Ehk siis 100% saast pole aga kindlasti on ka paremaid, arvaks et hinna ja kvaliteedi suhe paigas