3. leht 4-st
Postitatud: E Mär 05, 2007 11:45 pm
Postitas rato
aga landy ma sis homme uurin su käest neid akende hindu,kui sa tead neid..kui ei tea siis peab nuhkima.
Postitatud: T Mär 06, 2007 1:31 am
Postitas Landy
Hinnad on valdkond, kus eriti kaasa rääkida ei oska.
Muus osas provin nõu ja jõuga abiks olla.
Kasutatud jupid:
Inseneer@hot.ee
+32753408157
Uued jupid:
www.allmakes.ee
Postitatud: T Mär 06, 2007 4:51 pm
Postitas Urvo
Nonii...käidud siis.
Kerel on mõned mõlgikesed ja tagaluugil ja selle ümbruses on ka üsna räiged kriimud. Mõned alumiiniumi kobrutused, kuid mitte midagi hullu. Raam, sillad ja kõhualune nagu rover ikka...roostet eriti pole, kuna väike õlikirme säilitab seda. Auto all oli ka väike õlilaiguke, kuid see arvatavasti käigukastist või vahekastist tilkunud. Üks sillamunak vajab ka vahetust, kuna seal esines roostelaike.
Mootor käivitus probleemideta ja tiksus päris kenasti tühikäigul. Mootor oli tiba õline, mis veiko arvates viitas klapikambrikaane vahetusele. Suure tõenäosusega vajab ka mõni pihusti vahetust, kuna tuuritades turtsus veits. Teine asi mis silma torkas oli sinakas suits, mis tagant tuli, kui sai gaas põhja pandud. Ei kadunud suits ka täiesti sooja mootori puhul ja tegevuse mitmekordsel kordamisel.
Kuid suurim jama tundus minu jaoks käigukast, mis käitus väga naljakalt. Esiteks läks esimene ja teine käik suhteliselt raskelt sisse, kuid tagurpidi käiku sisse panna oli paras pusimine, ei tahtnudki kohe minna. Ning siis kui aeglusti oli sees juhtus selline pull, et ükskõik mis käigu panin ei tulnud tagurpidi käik välja...nt. panin 3. ja ikka liikus auto tagasi. Võtsin siis aeglusti välja ja panin 1. käigu, siis oli jälle kõik normaalne. Ning 5. käik oli täiesti puudulik, st kui 5. panid sisse siis ei toimunud midagi..ei ühtegi raginat, jõminat..mitte midagi.
Eks Veiko või keegi siis seletab või proovib arvata mis viga võib olla. Mina esitasin kuivad faktid auto seisukorrast.
Postitatud: T Mär 06, 2007 5:27 pm
Postitas Landy
Kommentaarid:
Mõlgid ja kriimud ning kerge korrosioon auto liikumisomadusi eriti ei muuda. Mootori puhul sinine suits on juba natuke nutusem näitaja.
Käigukastiga see kurb lugu, et seal kasutusel juba uuem tüübi R380 mudel, mida siin turul eriti pruugitult ei liigu. Inseneeril vist vaid vanemaid LT- seeria omasid pakkuda.
Postitatud: N Mär 08, 2007 5:11 pm
Postitas rato
suured tänud off-roady ja veiko! aga siis las ostab selle massina keski teine,pole niipalju pappi mida enne normaalselt sõitmasaamist sisse taguda..kurb lugu küll.
Postitatud: N Mär 08, 2007 5:32 pm
Postitas rato
on keegi kuulnud, et ehk on seda käinud keski viljandis uudistamas?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või keegi kes võiks ehk vaadata..

Postitatud: N Mär 08, 2007 5:33 pm
Postitas rato
Postitatud: N Mär 08, 2007 6:11 pm
Postitas Landy
Tegu esimese võlvkonna Disco I-ga ja seeg mootoriks vaid 200tdi.
Pigem võta juba oliveri masin:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja osta uus pump peale
Tartased võivad ka seda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
lähemlayt uurida.
Kui sa juba 200 TDi mootoriga discot vaatasid siis võid alternatiivina kaaluda midagi luksuslikumat:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: N Mär 08, 2007 6:28 pm
Postitas rato
maa külmand,kärss kärnas:D manuaali ikka tahan ja diskot..range väga ei meeldi,ega automaat. Ja 300 muidugist parem kui 200... Seda sinist safari diskot käisin uudistamas,väga kange ja tuim oli kuidagi. minek uimane selline.. tuba oli väga kaunis,ilus ja puhas..äkki tõesti viitsiksid tartu mehed seda vaatama ka minna... alt tundus natuke selline..ei olnud väga värske justkui..ei mäleta ka täpselt..
Postitatud: N Mär 08, 2007 7:16 pm
Postitas Veiko
200 TDi ei ole ka paha mootor.
Rato kas sa ise oled mõne Disco I sõitnud ka?
Veiko
Postitatud: R Mär 09, 2007 12:10 am
Postitas rato
ei disco I sõitnud pole, palju seal erinevust on? mineku vahe vast?(mootorist tulenevalt eksole) ja palju seal peale mootori ja toa teistmoodi on? niipalju tean (üks vana LR mees seletas) , et disco I poolteljed nõrgemad ja õhemad kui 300 mudelil,kui terake kobedam rehv pista peale ja vahest mudas mürgeldada, pidi olema lootust poolteljest lahti saada..(ei tea kui selge see jutt sai aga nii olen asjast aru saanud vähemasti)
Postitatud: R Mär 09, 2007 7:44 am
Postitas Landy
Erinevad mootor, käigukast, vahekast, salong, natuke ka elekter, veidi ka kere. (esituled ja iluvõre)
Veermikus on püsikiirusliigendid teistsugused.
Poolteljed on ikka sama tugevad/nõrgad.
Postitatud: R Mär 09, 2007 11:40 am
Postitas Smithers
Palju see uus pump võiks maksta

Postitatud: R Mär 09, 2007 12:14 pm
Postitas Landy
Smithers kirjutas:
Palju see uus pump võiks maksta

Boshi vahetuspump oli miski 7-8 KEEK, seega üsna odav. Soovi korral lubas Oliver ise hankida.
Postitatud: T Mai 29, 2007 9:36 am
Postitas rato
kuna disco ostuks ikkagi ei läinud, siis võib selle siin lukku ära panna vist..