3. leht 3-st
					
				Re: Projekt uaz469
				Postitatud: L Dets 16, 2017 7:02 am
				Postitas airport
				Ural 6x6 kirjutas:Millegipärast ei usu seda Gaz 53 mootori 138 kg juttu. Analoogne mootor, pisut modifitseeritud ja tootja väidab, et on pea poole rohkem seda kaalu.
http://www.zmz.ru/eng/prod/51310 
Usu , või mitte , aga mull on vana raua plats  ja 15 aasta jooksul ma olen neid väga palu lammutanud 
138 kg , ja kui klovid ja vänt välja - siis 88 kg
 
			 
			
					
				Re: Projekt uaz469
				Postitatud: L Dets 16, 2017 7:09 pm
				Postitas MetsaVikat
				Nii kui venekeeles seda mootorit otsida siis alla 260kg varianti väga ei leia. 
Siit näiteks saab osta tutika: 
http://www.kabinagaz.ru/catalog/dvigate ... _20/?spi=1
Siin teine leht selle kohta:
http://www.motorhunter.ru/dvigatel/zmz_511.html
Aga need kaalud ilmselt täis varustuses, hooratas, vb isegi sidur, pluss kompressor(gaz66) jne. 
Gaz-66 manual väidab üldse kaaluks 333kg.
Aga muidu äge ettevõtmine, ning miks mitte ehitada.
Terv. Villu
 
			 
			
					
				Re: Projekt uaz469
				Postitatud: P Dets 17, 2017 8:41 am
				Postitas erik
				airport kirjutas:Ural 6x6 kirjutas:Millegipärast ei usu seda Gaz 53 mootori 138 kg juttu. Analoogne mootor, pisut modifitseeritud ja tootja väidab, et on pea poole rohkem seda kaalu.
http://www.zmz.ru/eng/prod/51310 
Usu , või mitte , aga mull on vana raua plats  ja 15 aasta jooksul ma olen neid väga palu lammutanud 
138 kg , ja kui klovid ja vänt välja - siis 88 kg
 
Ilmselt lisandub sellele tühikaalule hunnik olulisi asju, ilma milleta mootorist auto liigutamiseni on pikk maa.
Kollektorid, hooratas, sidur, gene, rv pump, garbuss ja õhufilter,  jagaja, veepump ja hunnik õli. 80 kg võib julgelt otsa panna.
 
			 
			
					
				Re: Projekt uaz469
				Postitatud: P Dets 17, 2017 8:26 pm
				Postitas Ural 6x6
				erik kirjutas:
Ilmselt lisandub sellele tühikaalule hunnik olulisi asju, ilma milleta mootorist auto liigutamiseni on pikk maa.
Kollektorid, hooratas, sidur, gene, rv pump, garbuss ja õhufilter,  jagaja, veepump ja hunnik õli. 80 kg võib julgelt otsa panna.
Kui starter asendada vändaga saaks sealt ka mingi 5-10 kg kokku hoida. Originaalis on kõikidel nõukogude päritolu bensiinimootoriga veoautodel "кривой стартер" põhivarustuses 

 Vänt on oluliselt veekindlam ka 

 
			 
			
					
				Re: Projekt uaz469
				Postitatud: K Sept 12, 2018 3:47 pm
				Postitas Tanel1998
				Natuke veel teha ja ongi valmis, auto ehitusest ka mõned pildid.  Mootor käivitub ja auto sõidab, siiski on vaja teha natuke elektrit ja paigaldada, esiklaasid, ja mõned lehtvedru puksid vahetada. Auto ehitusest ka mõned pildid. 
http://fotoalbum.ee/photos/jawa-veteran/sets/1478369 
			 
			
					
				Re: Projekt uaz469
				Postitatud: K Sept 12, 2018 3:54 pm
				Postitas Tanel1998
				kalle211 kirjutas:Tanel1998 kirjutas:Mis sa ikka teed kui hakkab vahel kole igav ja sirvida youtubes, venelaste imesid, ja siis juhtus nii...
  
Ja lisaks kui mõni sõber ka veel soovitab ...
 
Ja tänud sulle ka Abi eest  
