3. leht 9-st
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 7:59 pm
Postitas jeeps
Endal tegin augu sisse , kuid siis peab kojamehe kinnituse ära lõikama ja pärast tagasi keevitama . Midagi kontimurdvat ei ole
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: L Nov 29, 2014 9:25 pm
Postitas GregorP
Auk olemas aga pihusti on ulme kinni..
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Nov 30, 2014 11:11 am
Postitas GregorP
Mõni mõistlik koht Tartus kuhu pihustid remonti viia?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: P Nov 30, 2014 1:57 pm
Postitas agent007
Mina viisin kattel-diislisse.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Dets 01, 2014 9:10 am
Postitas GregorP
Pihusti tõmmitsat kellelgi sümboolse summa eest laenata?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Dets 01, 2014 12:02 pm
Postitas v6sa
jeeps kirjutas:Ei ole lihtsalt anum! Jeebil on radika poolses otsas rõhuandur ja salongipoolses otsas rõhuklapp mis reguleerib survet! Ja kui see klapp kinni on siis ei tule pihusti torru ühtegi tilka kütet!
Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Mure ongi selles, et pihusteid ei avata enne, kui anumasurve on piisav. Ning ma ei tea, kuidas on Jeepi tarkvaras, kuid MB puhul on ka ajakontroll - kui rõhk ei tõuse etteantud sekundite jooksul, siis pihusteid ei avatagi. Aga juhile seda ka ei öelda (ning isegi veakoodi ei jää) Ning õnnetu sohver muudkui kerib, kuniks aku kooleb.
Peamised rõhulanguse põhjused on tagasivoolu lekkivad pihustid ja läbi laskev rõhuklapp. Pump nöögib harvem, kuid on ka täitsa kahtlusaluste nimekirjas. Ning alati jääb võimalus, et tegelikult on rõhku küll, lihtsalt auto ei tea seda vigase anduri tõttu.
Iseenesest on mõõta lihtne, kuid mõningad vidinad peavad olema. Ning kindlasti tuleb mõõtes meeles pidada, et kõrgsurveline diislikütus tungib nahka ja hiljem ON valus.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Dets 01, 2014 8:06 pm
Postitas laf1247
v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: E Dets 01, 2014 10:29 pm
Postitas agent007
laf1247 kirjutas:v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
Oota aga nii saaks ju testida surveanduri tööd kui lasta anduri juurest veits soojemaks? See ehk seletab minu probleemi puhul ka asja. Proovin kohe midagi ära, tänud hüva info eest.
EDIT: Järgi mõeldes doesnt make sense... Kus grandil kütte tempi mõõdetakse?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: T Dets 02, 2014 11:07 am
Postitas v6sa
laf1247 kirjutas:v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
Nii, hädalised: pange ülalolevat juttu nüüd tähele! Kui siia saaks juurde ka pritsekoguste kaardi, oleks juba hulk algmaterjali olemas diagnostikaks.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: T Dets 02, 2014 9:05 pm
Postitas laf1247
v6sa kirjutas:laf1247 kirjutas:v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
Nii, hädalised: pange ülalolevat juttu nüüd tähele! Kui siia saaks juurde ka pritsekoguste kaardi, oleks juba hulk algmaterjali olemas diagnostikaks.
Lisaks:
OM 612 mootor ehk 2.7
käivitumiseks vaja min. 200bar
tühikäik 200-350bar
max. 1350bar
OM642 ehk 3.0 V6
käivitumiseks vaja min. 300bar
tühikäik 200-380bar
max. 1600bar
Pritse kohta ma olen üritanud otsida nii MB kui FCA manualidest, igal pool on kirjas ainult, mis andurite põhjal pritsekogus kalkuleeritakse, aga ei midagi sellest, mis saab siis kui rõhku ei teki....
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 7:25 pm
Postitas GregorP
Lisandunud veakood P1685
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 8:04 pm
Postitas agent007
GregorP kirjutas:Lisandunud veakood P1685
Symptom:
P1685-WRONG OR INVALID KEY MESSAGE RECEIVED FROM SKIM
When Monitored and Set Condition:
P1685-WRONG OR INVALID KEY MESSAGE RECEIVED FROM SKIM
When Monitored: With the ignition on.
Set Condition: The PCM does not receive a Valid Key message from the SKIM.
POSSIBLE CAUSES:
NO COMMUNICATION WITH SKIM
SKIM TROUBLE CODES SET
NO VIN PROGRAMMED IN THE PCM
INCORRECT VIN IN PCM
INVALID SKIM KEY NOT PRESENT
PCM
TEST ACTION
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 8:10 pm
Postitas GregorP
Kas aku maas olek võib sellel masinal immo sassi lüüa?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 8:21 pm
Postitas agent007
Ei oska öelda AGA...
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Postitatud: K Dets 03, 2014 8:42 pm
Postitas GregorP
Mirdi võttis luti suhu ja töötab
