3. leht 4-st
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: E Nov 10, 2014 9:07 pm
Postitas LauriJ
Ei peagi turisti klassis 37+ rehv all olema aga teadupärast süües kasvab isu ning Patroli, LC70 jne puhul on seda isu lihtsam rahuldada. Ja kui sild kannatab suuremat ratast tähendab see seda, et on vastupidavam ka väiksema rattaga sõites - võid olla metsas lohakam ning ei pea kartma, et auto "poegima" hakkab.
Lisaks turistisõitudele on ka nö pühapäevased väljasõidud ehk safarid. Seal on ka vahe, kas vaatad teeäärest oma läikiva linnamaasturiga või kütad täie rauaga mööda mudaauku. Kui juba otsitakse turistiautot, siis vist mudas mauramine on meeldima hakanud - paljud eelkõnelejad on selle alguse juba läbi teinud ning jõuavad ikka selleni, et tahetakse järjest parema läbivusega pilli millega saaks sügavamale ronida. Hea kui asi 37" piirduks - alustasin ka 2 aastat tagasi Sultsi sõidust, siis tundus 31" BFG MT-ga Grand Cherokee ikka päris võimeka maasturina (hahaa). Tänaseks tundub, et 37" jääb ikka väheks ja garaazis on ühed kõverad militaarse taustaga rootsirauast asjad mis tuleks alla kruvida...ja isu pole veel ikka täis.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: E Nov 10, 2014 10:00 pm
Postitas Indrek
No tõesti! Huvitav, olen ise pidanud mõned Defenderid ja Discod, kuid kardaaniristi pole veel Tartusse sõites kaasa vedanud. Sõitke siis oma riisirakettidega ja rääkige asjadest, mis meeldivad (Land Rover), kuid kadedusest hea masina vastu ärge laimake.
Praks1 kirjutas:Üldiselt meeldivad mulle autod,millega võid ka hullu panna ja ta laiali ei lendaks.
Teiseks peab kestma ilma remondita ja kannatama originaalis suurt ratast.
Seega jääb paar autot ,Patrol y60 2,8td,Toyota Lc 70,3,0td ja MB G,aga see mind väga ei tõmba.
Igasugu jeep jne asjad on odav osta,aga remondid pidevalt jne.
Landroverist pole mõtet üldse rääkida ,see suudab kesta ainult oma tehase rattaga

ja remont käib 24/7 selle kallal.
Väike näide,et deffeka meestel on paar kardaaniristi ka tartu otsa jaoks autos jne huumorist ma ei viitsi kirjutada.
Olen elus sõitnud 1 tur sõidu,see talv Saares ja olime volvoga.Sõit oli äge,aga ei kujuta ette seda linna autoga.Ühesõnaga jala punne võttes saaks,aga see ei paku naudingut minuarust.
Mina ostaks ilmselt Patrol y60 (lühike) ja nats tuuniks seda.Fun on garanteeritud rajal ja remontima ei pea peale igat sõitu.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: E Nov 10, 2014 11:34 pm
Postitas tarmo
Indrek kirjutas:kuid kardaaniristi pole veel Tartusse sõites kaasa vedanud.
Sul asukohaks märgitud "Linna keskel". Siinkohal peaks küsima, et missuguse linna keskel sa elad, et Tartuni saab ilma kardaaniristi vahetamata sõidetud? Kas Elva?
Peace

Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: E Nov 10, 2014 11:57 pm
Postitas Movistar
Landy kirjutas:Huvitav, kui see Defekas niis sitt auto on, siis miks Inseneeril ei taha TR1 esikoha kariakad kapile ära mahatuda ning mõned aastad tagasi TR1, TR2 ja TR3 EAL aastaaravestuse kõik esikoha karikad defekatega ära võeti.
Kuulaks huviga,et millal ja kes võttis mõned aastad tagasi defekaga TR3-s esikoha aastaarvestuses või vähemalt mõne võistluse arvestuses ?
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: T Nov 11, 2014 8:54 am
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Landy kirjutas:Huvitav, kui see Defekas niis sitt auto on, siis miks Inseneeril ei taha TR1 esikoha kariakad kapile ära mahatuda ning mõned aastad tagasi TR1, TR2 ja TR3 EAL aastaaravestuse kõik esikoha karikad defekatega ära võeti.
Kuulaks huviga,et millal ja kes võttis mõned aastad tagasi defekaga TR3-s esikoha aastaarvestuses või vähemalt mõne võistluse arvestuses ?
Muuvil onisegi õigus sõnastuse eksitavuse osas.
Hakkasin pildiarahiivis otsima ja selgus, et aastad lendavd kiiremini, kui oleks osnaud arvata. Tuli kõvasti tagasi kerida. Järgmine aasta saab kümnend selled pidulikust momendist, kui kõik aastaravestuse esikohad Land Rover-itega võetud said.
Pilt ajast, kui mehed olid rauast ja masinad alumiiniumist e. kolme võistluskalssi võistjad Land Rover-itel

Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: T Nov 11, 2014 1:49 pm
Postitas grouse
Teemaalgatajale üks pakkumine
http://www.auto24.ee/used/1829219
Turisti autoks peaks sobima ja kõlbab ka lumelükkamiseks.
Hinnas saab natuke rääkida.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: T Nov 11, 2014 1:54 pm
Postitas Movistar
grouse kirjutas:Teemaalgatajale üks pakkumine
http://www.auto24.ee/used/1829219
Turisti autoks peaks sobima ja kõlbab ka lumelükkamiseks.
Hinnas saab natuke rääkida.
Kui suure haagise võib lühikesele järgi panna ?
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: T Nov 11, 2014 2:01 pm
Postitas Movistar
Landy kirjutas:Movistar kirjutas:Landy kirjutas:Huvitav, kui see Defekas niis sitt auto on, siis miks Inseneeril ei taha TR1 esikoha kariakad kapile ära mahatuda ning mõned aastad tagasi TR1, TR2 ja TR3 EAL aastaaravestuse kõik esikoha karikad defekatega ära võeti.
Kuulaks huviga,et millal ja kes võttis mõned aastad tagasi defekaga TR3-s esikoha aastaarvestuses või vähemalt mõne võistluse arvestuses ?
Muuvil onisegi õigus sõnastuse eksitavuse osas.
Hakkasin pildiarahiivis otsima ja selgus, et aastad lendavd kiiremini, kui oleks osnaud arvata. Tuli kõvasti tagasi kerida. Järgmine aasta saab kümnend selled pidulikust momendist, kui kõik aastaravestuse esikohad Land Rover-itega võetud said.
Pilt ajast, kui mehed olid rauast ja masinad alumiiniumist e. kolme võistluskalssi võistjad Land Rover-itel
Pigem on see ikka ajast kui tehnika oli tagasihoidlik ja ka Ländroveriga
oli võimalik võita kuna teised sõitsid veel kehvema tehnikaga. See,et mehed olid rauast,olen nõus.
Need ajad on aga möödas ja vaevalt ka tagasi tulevad.Masinad olid siis ikka korralikust rauast ja alumiiniumiga oli seal vähe pistmist
Selle ajastu TR3-d kaalusid pea 2x rohkem kui tänapäevased.
10 aastaga on pilt totaalselt muutunud välja arvatud Ländi jätkuv usk LR headusesse mille sa oma InetuPardipoja teemaga jälle teistpidi keerad.Seal peale igavese remondi,muust ei räägitagi .
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: T Nov 11, 2014 11:35 pm
Postitas Tarmi
Noojah... siinne arutelu on tõestanud siis seda, et mingisugusest turismist, kui linnamaasturite ajaviitest on asi kaugel. Hea, et ennem ikka nõu küsisin, kui autot ostma tõttasin. 37" rehvid ja vanad värisevad ja mürisevad sahtlid, millega tore metsas paugutada, ei ole kindlasti need autod, millega ma suvel paati tahan vedada või kasvõi Tallinnast Lõuna-Eestisse sõita. Seega suur tänu kõigile, kes selgitasid, et turistisõitudest rõõmu tundmiseks on vaja soovitatavalt siiski eraldi autot selleks otstarbeks nagu päris võistlustegi puhul. Jääb mõni vale otsus tegemata. Tänud teile, pilt nüüd palju selgem.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: K Nov 12, 2014 12:14 am
Postitas beginner
Tavaliselt see arutelu niimoodi lõpeb

Seetõttu on viimasel ajal ilmunud lisaks TUR+ klass, kuna masinad enamjaolt päris võimekad ja päris linnakaid väga vähe.
Osta see linnakas ära, mis meeldib, keera nii suur A/T rehv(tavasõitudeks mugavam) alla, kui mahub ja mine mõnele turistisõidule või kergemale safarile proovima. Seal pole ju sundust maakera sügavusi lähemalt uurida ja masinat lammutada ning saad kogemuse võrra rikkamaks.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: K Nov 12, 2014 12:25 am
Postitas Tarmi
Niinimetatud linnakas on tarvis nagunii lähiajal soetada, aga kas sellega ka turistiseiklust proovida, seda näitab aeg. Proovima peab ikka tulema, kuigi hetkel saan niimoodi aru, et AT rehviga normaalse kaasaegse maasturiga pole seal midagi väga turistitada, ilma et rupskeid lendama ei hakkaks autol. Siin teemas viidatud videod ka just erilist entusiasmi ei tekita selle koha pealt.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: K Nov 12, 2014 12:45 am
Postitas beginner
Esimene video oli ju puha mööda (kruusa)teid kütmine... Saigi pandud kaks erinevat videot näitamaks, et on nii kergemaid kui raskemaid kohti ja turistil ei ole tegelikult kohustust ennast mudasse puurida, see on kõigi sõidukiomanike enda valik.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: K Nov 12, 2014 12:51 am
Postitas puhvel
beginner kirjutas:Esimene video oli ju puha mööda (kruusa)teid kütmine... Saigi pandud kaks erinevat videot näitamaks, et on nii kergemaid kui raskemaid kohti ja turistil ei ole tegelikult kohustust ennast mudasse puurida, see on kõigi sõidukiomanike enda valik.
No see esimene video....see ju ka läbitav minu kunagise 88 aasta kolmeukselise corollaga ( üheveduline )....pointi ei näe asjal

Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: K Nov 12, 2014 1:08 am
Postitas pilgrems
Üle mõelda ka ei tasu. Osta see mis meeldib ja katseta. Ümbervahetada saab ju alati.
Vahelduva eduga lasen turistikaid korealaste imega Asia, vints ees ja mõttetu 28 mudakas all, ongi funi rohkem ja õppib sõitma.
Re: Hea "Turisti" auto otsingul?
Postitatud: K Nov 12, 2014 9:05 am
Postitas uppund kana
Ei no mis me räägime. Teadupärst sõidan turistikatel Montereyga ,vähe sellest, pikk kere ja jõuetu diisel. Ega teist sellist pole sõitmas nähtud. Masin suht tänavaseades ja isegi vintsi pole. Ainus Monterey mis veel turistiradadel liigub on lühike V6 bensukas a seda on ka tublisti putitatud.
Eks tänaseks ole minulgi hakanud Monterey unenägudes üha enam Y60 kuju võtma
Jutu point on selles ,et alustuseks ei ole vaja sugugi kohe hirmsat mudapuuri endale ehitada.
Tulles esimest korda turistisõidule ilma igasuguse kogemuseta ,võid sõita kasvõi TR3 masinaga parimat tulemust seepärast veel ei tule.