Grandil tundub olevat mõistlikum toetada ratas otse katusele ja ainult kinnitada raami külge. Kui Sul on ka kummi (plastik) ribad katusel, siis nende all peaks olema ka mingid tugevdused. Viimati kui ma laudu vedasin, siis jäi asi tunduvalt parem, kui raami ja katuse vahele prussijupi panin, muidu tundus see originaalraam üsna vedel.urmas kirjutas:Nujah. Tagavararatas ei mahu enam omale kohale taga kuudisOn kellegil kogemust, kas originaalkatuseraamid kannavad maastikul loksutades ratta ära!
Cherokeele 31" alla, kuidas, millised?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Tule Sakust läbi ja vaata ise. Nimelt on mul 32 rehv all ja seda juba päris tükk aega. Ja autot pole tõstetud. Tõsi küll, pöörderaadius vähenes tunduvalt ja stabika varras ning alumine lääba läigivad päris kenasti, sest rehv käib pidevalt vastu aga läbivus mudas korvab selle vea täielikult.urmas kirjutas:To 414 AVM
Kuidas sa need 32" plaanid alla mahutada?
Anto
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mnjah. Nüüd juba 31" olemas. Mul käib küll tagaratas koopasse ja esimene kipub nurkasid närima. All on pool aastat vanad vedrud. Siin ka muidugi võib olla on velje laiusest ja rehvi tootjast tingitud erinevus.
Mul 29" võttis juba need vardad lääbad läikima. Kuulubki siis asja juurde, ei pane seda ka ise enam tähelel!
32" on igaljuhul kaalumist väärt, kuna mul plaan 5cm tõsta, sobiksid need sinna võib-olla vägagi vabalt.
Kuid, eesmärk oli 31" ja las nemad seal praegu olla. Hetkel vints vaja külge saada!

32" on igaljuhul kaalumist väärt, kuna mul plaan 5cm tõsta, sobiksid need sinna võib-olla vägagi vabalt.
Kuid, eesmärk oli 31" ja las nemad seal praegu olla. Hetkel vints vaja külge saada!

Mõtlesingi, kui palju Su auto all looduse poolt potensiaalselt kaasa võetavaid pudinaid on. Oma D-Max'i alt vaadates kadus enne kaitsete paigaldamist igasugune turnimise isu ära. Karteri kaitse lõpeb enne karteri põhja, ja nt. kütuse filtrid on redeli vahel nii kaitsetud, et esimene vihane piki autot kulgev roigas võiks nad kaasa võtta. Ja rehvi vahetusega tõusis Su auto põhi u. tolli võrra, oht jääb ikka.urmas kirjutas:To 414 AVM
Kevadel, kui jeebi ostsin, teadnud veel tõstestki midagi.Kuid tarkust on kogunenud. Ees peab kaitse olema. Seda nii kivide, kui roigaste ja okste kaitseks. Uskumatu, kui kaugele need oksad jõuda võivad. Keskel pole mul midagi. Taga paagikaitse võiks olla. Ise lükkan selle tegemise edasi, sest pärast tõstet loodan, et paaki enam väiksemaks ei tao.
Küljetorud võiksid olla küll. Aga need peavad tugevad olema. Minu omad jäid metsa esimese käiguga. Praegu on mõlemad karbid tugevalt muljutud, mis ei ole hea kere jäikuse seisukohalt.
1. Mina alustaks M/T rehvist, tõstest ja esimesest kaitsest. Kui korralik M/T all on, saad rahulikut asja võtta. Väikese rehviga on nii, et edasijõudmiseks vaja rohkem lapatsit anda ja siis need asjad juhtuvad.
2.Äkki paneks hoopis vintsi järgmisena.
3.Ülejäänud torud, kaitsed juba vastavalt vajadustele või siis tagantjärele tarkusena.![]()
Eile vaatasin õhufiltrit ja kopsikut selle all. Võttis tõsiseks. Tee õhuvõtt kindlasti ümber. See esitule tagune ei ole piisavalt kõrgel. V6rrimees oskaks siin kurva loo rääkida.Kuhu see tuua, ei tea, pole ise veel tegelenud.
Kuidas sa need 32" plaanid alla mahutada?
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
To 414AVM
Ma pole just palju metsas käinud (pool aastakest
), aga ka need vähesed on täiega. Esikaitse on kõvasti tööd teinud. Sumbutaja on saanud uuemaks ja libedamaks(loe: vähem potte). Paak suts väiksem pärast palkteed (sic: landy).
Lisaks +2" rehvile ka +2" tõste, kokku ca 7 cm. Selle autoga kavatsen tõsisemad safarid ette võtta. Vahekast vast ainuke osa, mis vajab all kaitset, kuid esialgu saab selleta hakkama.
Vints ikka kõikse olulisem, mu arust. Ja õhuvõtt!
Nädalavahetusel loodan metsa saada uute ratastega, see saab magus päev olema 
Ma pole just palju metsas käinud (pool aastakest

Lisaks +2" rehvile ka +2" tõste, kokku ca 7 cm. Selle autoga kavatsen tõsisemad safarid ette võtta. Vahekast vast ainuke osa, mis vajab all kaitset, kuid esialgu saab selleta hakkama.
Vints ikka kõikse olulisem, mu arust. Ja õhuvõtt!


- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
EPILOOG
Tõste tehtud, MT alla pandud ja väike metsaring tehtud.
Võtan kokku asja.
Ette lasin treida rauast tõstepuksid vedru peale.

All näeb välja nii ( sorry, et pesemata )

Amordid jäid samad, kuid arvata on need seal vastu ei pea. Eks siis paneb pikemad, kui ää koolevad.
Pikemaks tuli keevitada stabilisaatorivarda kondid või mis nende nimi ka ei ole.
Taha läksid lisaleheks Volvo 343 vedrulehed. Amordid jäid samad ja tundub, et jäävadki. Saavad seal hakkama küll.
Rehvid 31" Fedimad offivarustest

Need mahtusid sinna vabalt ja oleks ka ilmselt 32" läinud. Pilt selline. Vabandan veelkord, et auto pesemata
, aga selline see tee 3.02.2007 KP2 lähistel oli

Sõiduomadustest
Käin autoga põhiliselt metsas ja tuleb tõdeda, et läks paremaks. Maantee ja linna omadused ei muutunud nii palju halvemaks, et 2" tõste tegemata jätta. Minu arust.
Kokkuvõttes olen loomulikult väga rahul, et asja ära tegin. Metsaskäimine uut sisu saamas. Nüüd meeldiv võimalus safari ajal teiste puselemist vaadata ja käed taskus juttu ajada.
Rahast:
Treitud puksid 600eek, vedrulehed 400eek, rehvid 6000 eek ( eelmised 29" olid korralikud ja said sobiva hinnaga uue omaniku). Nii, et väga kalliks komplekt ei läinud.
Special thaks:
Tango (Peep): kes sellele libedale teele meelitas. Selle punase kuradi maastikuomadustele peab ju järgi saama
Vello: kes Volvo vedrude pesa leidis ja knou-houd kaasa andis (kui sa seda loed, siis need kurjavaimu tulede kleepsud olid siiski õiged).
Kristjan (landy): need offivaruste Fedimad on tõesti head. See parandatud küljemustriga rehv töötab väga hästi, mis täna ka tõestust leidis. Soovitan kõigile. Sutsu küll kallimad kui meil müüdavad saharad, kuid on seda väärt.
Vahur (habe): kellel ikka lahedalt aega ja selle komplekti kenasti alla pani
Perekond: teate ju küll
Greepeace: et nad seisavad vihmametsade raiumise
vastu. Jõudu neile selles, meile nii vajalikus ettevõtmises.
Tõste tehtud, MT alla pandud ja väike metsaring tehtud.
Võtan kokku asja.
Ette lasin treida rauast tõstepuksid vedru peale.

All näeb välja nii ( sorry, et pesemata )

Amordid jäid samad, kuid arvata on need seal vastu ei pea. Eks siis paneb pikemad, kui ää koolevad.
Pikemaks tuli keevitada stabilisaatorivarda kondid või mis nende nimi ka ei ole.
Taha läksid lisaleheks Volvo 343 vedrulehed. Amordid jäid samad ja tundub, et jäävadki. Saavad seal hakkama küll.
Rehvid 31" Fedimad offivarustest

Need mahtusid sinna vabalt ja oleks ka ilmselt 32" läinud. Pilt selline. Vabandan veelkord, et auto pesemata


Sõiduomadustest
Käin autoga põhiliselt metsas ja tuleb tõdeda, et läks paremaks. Maantee ja linna omadused ei muutunud nii palju halvemaks, et 2" tõste tegemata jätta. Minu arust.
Kokkuvõttes olen loomulikult väga rahul, et asja ära tegin. Metsaskäimine uut sisu saamas. Nüüd meeldiv võimalus safari ajal teiste puselemist vaadata ja käed taskus juttu ajada.

Rahast:
Treitud puksid 600eek, vedrulehed 400eek, rehvid 6000 eek ( eelmised 29" olid korralikud ja said sobiva hinnaga uue omaniku). Nii, et väga kalliks komplekt ei läinud.
Special thaks:
Tango (Peep): kes sellele libedale teele meelitas. Selle punase kuradi maastikuomadustele peab ju järgi saama
Vello: kes Volvo vedrude pesa leidis ja knou-houd kaasa andis (kui sa seda loed, siis need kurjavaimu tulede kleepsud olid siiski õiged).
Kristjan (landy): need offivaruste Fedimad on tõesti head. See parandatud küljemustriga rehv töötab väga hästi, mis täna ka tõestust leidis. Soovitan kõigile. Sutsu küll kallimad kui meil müüdavad saharad, kuid on seda väärt.
Vahur (habe): kellel ikka lahedalt aega ja selle komplekti kenasti alla pani
Perekond: teate ju küll
Greepeace: et nad seisavad vihmametsade raiumise

Viimati muutis urmas, P Veebr 04, 2007 2:34 pm, muudetud 3 korda kokku.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Pesin auto eilsest mudast ja klõpsasin veel paar pilti asjast.
Esimese vedru peale treitud puks ja pikemaks keevitatud varras.

Tagavedrud eest ja tagant. Ülevalt teine siis lisatud/vahetatud leht.


Karteri kaitse kohta küsiti. Minul on ta selline


Esimese vedru peale treitud puks ja pikemaks keevitatud varras.

Tagavedrud eest ja tagant. Ülevalt teine siis lisatud/vahetatud leht.


Karteri kaitse kohta küsiti. Minul on ta selline


Viimati muutis urmas, P Nov 11, 2007 10:56 pm, muudetud 1 kord kokku.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Urmas räägi miks sul see sillakäigu piiraja üldse külge aretatud?urmas kirjutas:Pesin auto eilsest mudast ja klõpsasin veel paar pilti asjast.
Esimese vedru peale treitud puks ja pikemaks keevitatud varras.
Mina viskasin enda oma üle õla ja sillakäik pehmelt öeldes kahekordistud

Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Ju siis käib maanteel paarutamas, et "stabiilsuse" sillakäigu vastu vahetabv6rrimees kirjutas:Urmas räägi miks sul see sillakäigu piiraja üldse külge aretatud?
Mina viskasin enda oma üle õla ja sillakäik pehmelt öeldes kahekordistud


Ps..ärgu näkku lööge aga mina viskasin ka esimese ja tagumise ka ära...siiamaani sõidab...

Viimati muutis virgo, T Veebr 13, 2007 9:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ma olen originaalitseja, seepärast jätsin alles. Aga tänud.
Kui tõstuki peale saan, vaatan asja üle. Ongi teine ülekaaluline.
Samas pole lapsest saati kiikumist eriti armastanud. Kutsute äkki oma autosse ärgmise safari ajal
To v6rrimees:
Suunakad American Beautys kõige soodasamad. 297.- tk. Kallid ikkagi, kurat! Ma mõtlesin, et kui uued ostagi, peaks nad mingi epot täis valama, et nii kergelt puruks ei läheks.
Kui tõstuki peale saan, vaatan asja üle. Ongi teine ülekaaluline.
Samas pole lapsest saati kiikumist eriti armastanud. Kutsute äkki oma autosse ärgmise safari ajal

To v6rrimees:
Suunakad American Beautys kõige soodasamad. 297.- tk. Kallid ikkagi, kurat! Ma mõtlesin, et kui uued ostagi, peaks nad mingi epot täis valama, et nii kergelt puruks ei läheks.
Asendati ja kinnitati juba olemas oleva kinnitusega.Raits kirjutas:
Kas taga asendati teine leht Volvo lehega või lisati see olemasolevalr pakile?
kui cherokee oma panna siis vist tuleb ka uus kinnitus (usa foormist lugesin)
edit: parandasin oma vigu
Viimati muutis tont, N Veebr 15, 2007 9:48 pm, muudetud 1 kord kokku.