3. leht 4-st
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 2:57 pm
Postitas Tony
Härrased
ei ole vahet kas AT või MT või päris talverehv
lume sees liigud sa ainult nii kaua kuniks rattad vastu maad ulatavad.
Enamus kinnijäämisi lumes on liigne traction või selle puudumine mis lõpeb summa summaarumis "põhja peale" sõitmises, kes varem kes hiljem
seega mõõtu võtma hakata paksus lumes ja kes kaugemale jõuab ei anna meile midagi kui seda, et kellel on pikem.
Vajadus oleks pigem testi järgi kus katsetatakse enim kasutatavaid AT/MT rehve (origin vs naelutatud vs lamellitud vs lamellitud ja naelutatud) talvistes oludes.
asfalt, lahtine lumi, kinnine lumi, jää.
Selge on see, et ei AT ega MT ei saa vastu päris talverehvile
ja päris talverehv ei saa vastu AT ja MT jaoks mõeldud oludes.
MIs minu "probleem" on: ma otsin igapäeva keskteed, ei ole enam seda nooruseuljust, et viitsi iga hommik ärgata ja rehve vahetada: täna jahti, homme kirikusse, ylehomme offroadima
Vaja on sellist mõnusat rehvi mis natukenegi peaks talvel suure teepeal ja kui ma metsa vahele jahile keeran, kus natukenegi tõsisemad lumeolud ma esimese lumehelbe peale kinni ei oleks.
Siiani olen rahul olnud BFG AT omadega mis on eraldi lamellitud, töötavad normaalselt mõlemis oludes, vähemalt minu jaoks
Kesktee otsijatele soovitan ja just eraldi lamellida
Ise tahtsin lihtsalt vaheldust ja proovida midagi muud nagu teema alguses ka kirjutatud sai.
Best
Tony
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 5:09 pm
Postitas rommel
Kas korralik talverehv + vajadusel ketid (pole ju keeruline peale panna tavalisi maasrurikette) pole piisavalt mugav ja mõnus kombo?
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 5:18 pm
Postitas Tony
rommel kirjutas:Kas korralik talverehv + vajadusel ketid (pole ju keeruline peale panna tavalisi maasrurikette) pole piisavalt mugav ja mõnus kombo?
vada kui sa jahil oled, siis viimane mida sa viitsid on veel mingit kettidega jamada.
pidevad ylesõidud, siis ymber ja peale sõidud. Saan aru kui on 1-2km vaja sõita mööda asfalti, siis veel kuidagi.
vahest on vaja aga sõita yhest jahimaa otsast teise, vahemaa 10+km.
Jahh nõus kett on hea asi ja töötab ka, kunagi isegi yhel jahi kaaslasel olid ja sai nendega mütatud.
Kuid iga asi jäägu sinna kus on tema koht
Best
Tony
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 7:01 pm
Postitas GC
Tony kirjutas:Härrased
ei ole vahet kas AT või MT või päris talverehv...
Best
Tony
Vaat sellepärast ongi vaja katsetada, et aru saada kui suur vahe on, ja usu mind, vahe on suur!
Ja kuidas on see mingi organi pikkusega seotud kui ühel hetkel sina seisad, aga mina ikka veel sõidan või vastupidi?!
Igasugused lõigatud ja lõikamata AT / MT rehvid oleks väga teretulnud!
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 7:09 pm
Postitas Tony
njahh, minu viga, koma oli rea lõpust ära
seega, ikkagi ei ole vahet, kas AT või MT või päris talverehv, lume sees liigud sa ainult nii kaua kuniks rattad vastu maad ulatavad.
Best and Peace
Tony
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 7:37 pm
Postitas helar
BFG at on hea. Niikaua kui muda lume alt vastu tuleb. Mul trolli aastaringselt all dynapro mt. Esimene talv olid naelutamata. See talv vist panen naelad sisse. Kohevas lumes toimetab ilusasti , sulaga peab pinnal püsima. Muidu kõhu peal kohe. Lamellida saaks neid ka aga siis kuluvad jälle suvel kiiremini.
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 7:39 pm
Postitas GC
Tony kirjutas:njahh, minu viga, koma oli rea lõpust ära
seega, ikkagi ei ole vahet, kas AT või MT või päris talverehv, lume sees liigud sa ainult nii kaua kuniks rattad vastu maad ulatavad.
Best and Peace
Tony
Maani rattaid siis sulle eelolevaks talveks!
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 7:55 pm
Postitas rommel
Selles seisnebki suurema klotsi või keti eelis (seletasin juba eespool ka korra): kaabib kergemini ratta esise tühjaks. Lamell vms kas kaabib aeglasemalt (liikumiskiirus on väiksem) või hakkab (kergemini/kiiremini) ratta poolt kokkupressitud lumekihi peal kandma. Tulemuseks on see, et mingi hetk "vajud läbi" ja istud kõhuli lumes. Korralikul talvekal ja AT rehvil ma lumes erilist vahet ei näe, pigem loeb (vähemalt minu jaoks) AT rehvi täielik sobimatus kinni tallatud lumega või jäisele teepinnale.
Cooperi lamellidega oli tegemist, et ise teel püsida (kinni tallatud lumi ja jää) , Hakkatega sikutasin ka kiilasjääl vallidest ja väiksematest kraavidest sõituautosid välja nagu porgandeid. "Saab mõistuse piires sõidetud" ja "Vene ajal polnudki talverehve" pole siinjuures mingi argument.
Ja kuhugi kinni annab sõita iga auto. Kunagi nägin Vabakal (Tallinnas) üht C303-e mis oli kõrgeima tänavaäärse lumevalli otsa kõhuli kinni jäänud. Maale lähima ratta ja maapinna vahe oli vast 40-50 cm.... Peale korraliku aparaadi on mõistust ka vaja

Meeter või kümme kaugemale loeb teinekord väga palju (kuigi jahil käivad loomade järgi nagunii ATV-d).
Lugupidamisega.
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 8:41 pm
Postitas Tony
helar kirjutas:BFG at on hea. Niikaua kui muda lume alt vastu tuleb. Mul trolli aastaringselt all dynapro mt. Esimene talv olid naelutamata. See talv vist panen naelad sisse. Kohevas lumes toimetab ilusasti , sulaga peab pinnal püsima. Muidu kõhu peal kohe. Lamellida saaks neid ka aga siis kuluvad jälle suvel kiiremini.
Jep BFG toimetab hästi ja lamellitult ka kinnisel lumel. Ainus kehv pidamine on neil lausjääl.
Uazikul mul all insa turbo sahara, toimetab ka väga hästi, kraabib eest ära ja vajadusel ka tagant.
Kuid vähegi siledamal pinnal pane kustukumm hammaste vahele.
samas, kui ikka sygav lumi, siis ei päästa sind midagi.
Patroliga lähen kaugele kuna mass suurem ja inertsutst rohkem.
villisel kaalu vähem ja parem rehv, läheb sama kaugele (ok 3m kaugemale, kui patrol) kuid siis ka kõhupeal.
siin kohal võiks ju öelda pane villise rehvid patrolile, saad veel kaugemale (paratamatult tuli meelde
http://www.youtube.com/watch?v=erX7Sfnacn alates 7:39)
aga vaadates kogu teemale otsa, siis ei otsi ma max kaugust esmasest punktist
Ei otsi ma siin ka vaidlust missugune on parim rehv,või missugune setup on parim.
GC kirjutas:Meeter või kümme kaugemale loeb teinekord väga palju (kuigi jahil käivad loomade järgi nagunii ATV-d).
Meeter või 10, vahet ei ole,kui oled kinni oled kinni, enne peab aga mõistusega asja võtma ja selle pärast paksemast metsast/lumest toon saaniga looma välja.
Best
Tony
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: N Okt 16, 2014 11:09 pm
Postitas beginner
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: P Okt 19, 2014 7:57 am
Postitas Rainer
BFG AT uus generatsioon on kohe müügile tulemas,huvitav millal Eestis neid müüma hakatakse?
http://www.bfgoodrichtires.com/tire-sel ... re-details
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: L Okt 25, 2014 3:20 pm
Postitas poiss
Tere
Yokohama geolandar a/t-s on lausjääl libe ja nõuab pidevat nelivedu, et teel püsida kiiremini liigeldes. Aasta lõikes sahvaritel testides- mudas, lumel, liivas ja kruusal kahmab ikka küll ja veel. Ja asfaldil sõit vaikne. Tuttavad metsa(äri)mehed kasutavad samu rehve oma tööautodel ja soovitasid mullegi. 2x discovery ja 2x ranger on suvel saanud teise jooksu mainitud rehve.
Mul ühed siin müügis 95% jäägiga.
Mul nimelt vaatab auto üha rohkem metsapoole. Mis ka müügi põhjuseks, kui oleks igapäeva liikuriks, jääksid rattad auto all puutumata.
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: R Nov 14, 2014 8:52 am
Postitas Rutz
https://www.youtube.com/watch?v=EWSGos1dtJ8
Promo on kõva küll.
Keegi kuskil kohalikus hinnakirjas äkki näinud seda rehvi juba?
Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: L Nov 15, 2014 12:56 am
Postitas tarmo
OT, aga selles videos - miks tulevad kiivritest välja nagu mingid hingamistorud vms. Omavaheline side?

Re: Uued AT rehvid talveks
Postitatud: L Nov 15, 2014 8:19 am
Postitas maksipoiss
tarmo kirjutas:
OT, aga selles videos - miks tulevad kiivritest välja nagu mingid hingamistorud vms. Omavaheline side?

Hingamistorud on ikka selleks, et saaks hingata. Klaasid masinal puuduvad.